26.04.23, 15:00
Sport Lager. Tyskie i Kanał Sportowy stworzyły nowe piwo
Sport Lager to limitowane piwo uwarzone wspólnie przez markę Tyskie i Kanał Sportowy. Jest to pierwsza kolaboracja w kategorii piwnej, która ma promować ideę „Jesteśmy na TY”.
Współpraca Tyskiego z Kanałem Sportowym jest efektem wcześniejszych działań. Marki współpracują ze sobą od dwóch lat, m.in. przy programie „HejtPark – Jesteśmy na TY” i bieżących inicjatywach takich jak wyjazdowe odcinki z publicznością na żywo.
Sport Lager jest limitowaną nowością w portfolio marki Tyskie Kompanii Piwowarskiej, a także w całej kategorii piwnej. Powstał we współpracy z twórcami Kanału Sportowego i na bazie preferencji fanów Kanału Sportowego. Limitowany Sport Lager jest dostępny w sieci sklepów Żabka.
Głównym nośnikiem kampanii reklamowej są spoty wideo 6- i 15-sekundowe z udziałem dziennikarzy KS, działania digital i non standard stworzone przez wiodącą agencję marki – Hutę 19 im. Joachima Fersengelda. Za produkcję spotów odpowiada Moon Films, postprodukcję Lunapark, udźwiękowienie Juice, reżyseria: Tadeusz Śliwa. Planowaniem i zakupem mediów zajęła się agencja Zenith należąca do Publicis Groupe. Design opakowań – BNA.
Dyrektor Gminnego Ośrodka Kultury i Sportu w Filipowie
Urząd Gminy Filipów | Polska
Przejdź do ofertyKierownik Dworu Czeczów – jednostki organizacyjnej Centrum Kultury Podgórza
Centrum Kultury Podgórza | Kraków
Przejdź do oferty
Komentarze