10.07.23, 17:23
Answear.com na plusie. Sprzedaż 43 proc. w górę
Answear.com, platforma e-commerce oferująca modę i produkty home&lifestyle w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, w II kwartale 2023 r. zwiększyła przychody ze sprzedaży o 43 proc. do 284 mln zł.
Strategia marketingowa marki zakłada budowanie brand awareness na 11 rynkach CEE. Utrzymać dynamikę wzrostu w II kwartale, a także zwielokrotnić zakładane KPI, pomogła min. szeroko zasięgowa kampania telewizyjna i digital, realizowana wiosną we wszystkich 11 krajach, w których działa Answear.com.
II kwartał to intensywna sprzedaż kolekcji letniej, która była uzupełniana sprzedażą kategorii produktowej home & lifestyle. Rozwijała się również marka własna Answear.LAB, która za pośrednictwem mody porusza ważne społecznie tematy. W tym roku zaprezentowała nowe kolekcje Sisterhood oraz Be shero afirmujące kobiecą solidarność, niezależność, siłę i życie na własnych zasadach.
Ponadto akwizycja PRM i Sneakerstudio przeprowadzona na przełomie I i II kwartału pozwoli spółce aktywnie wejść na rynek mody luksusowej. Jak podkreśla firma, to także szansa dotarcia do nowych grup konsumentów - w tym z pokolenia Z i Alfa. Mimo, że wpływ prowadzonej integracji oraz rozpoczętej w czerwcu sprzedaży pod szyldem PRM, nie ma jeszcze przełożenia na wyniki finansowe spółki, przekroczenie progu rentowności spodziewane jest jeszcze w tym roku, co pozwoli Answear na szybszy rozwój w nowych segmentach.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze