05.11.23, 10:34

II sezon The Office PL na antenie Comedy Central

KV kampanii serialu, fot.: materiały prasowe

W poniedziałek, 6 listopada br., na antenie Comedy Central zadebiutuje II sezon „The Office PL” – polskiej adaptacji kultowego serialu komediowego.

Akcja serialu rozgrywa się w biurze siedleckiej firmy produkującej wodę mineralną „Kropliczanka”. Pracownicy z ekscentrycznym prezesem Michałem i temperamentną wiceprezeską Patrycją na czele mierzą się z biurową codziennością. W drugim sezonie serialu liderzy firmy zawalczą o prestiżowe stanowisko w zarządzie spółki. Ich rywalizacji będą się przyglądać nowi pracownicy, Marzena i Adam, w których wcielili się Daria Widawska i Rafał Kowalski. W epizodycznych rolach pojawią się również się Piotr Cyrwus, Maciej Musiałowski oraz Wojtek Sawicki, znany w sieci jako „Life On Whlz”, aktywista działający na rzecz osób z niepełnosprawnościami.

Serial składa się z 12 odcinków, a w jego obsadzie znaleźli się ponownie Piotr Polak, Vanessa Aleksander i Adam Woronowicz. Za reżyserię po raz drugi odpowiada Maciej Bochniak. Scenariusz stworzył zespół Łukasza Sychowicza, Jakuba Rużyłło i Mateusza Zimnowodzkiego. Serial został zrealizowany przez Canal+ Polska w koprodukcji z Comedy Central Polska oraz przy współpracy z BBC Studios.

Promocja serialu w digitalu

Nowy sezon produkcji wspierany jest kampanią reklamową, która obejmie media własne (kanały i social media Paramount Global) oraz zewnętrzne tj. radio, digital (reklama video na YouTube, działania na Facebooku, TikToku, pre-rolle na wybranych serwisach, w tym Filmwebie, współpracę z influencami). Dodatkowo w sieci pojawi się motywacyjny podcast z jednym z głównych bohaterów serialu – Michałem Holcem. Za planowanie mediów odpowiada Wavemaker, kreację stworzył wewnętrzny dział marketingu Paramount oraz agencja Stor9.

Emisja nowego sezonu „The Office PL” na antenie Comedy Central ruszy 6 listopada. W każdy poniedziałek o godz. 21:00 emitowane będą dwa premierowe odcinki.

Komentarze

Powiązane

07.04.25, 09:18
| TV / VOD » informacje | prasa » informacje | internet » informacje
Power of Peers. Wspólny  program Forbesa i Business Insidera we współpracy z YPO Poland
Od 7 kwietnia br. w każdy poniedziałek o godz. 12:00 w serwisach Forbes i Business Insider Polska będzie udostępniany  program „Power of Peers", prowadzony przez Katarzynę Dębek, redaktorkę naczelną Forbes Polska i Mikołaja Kunicę, redaktora naczelnego Business Insider Polska. Uczestnikami spotkań z cyklu „Power of Peers” są członkowie YPO Poland.
07.04.25, 08:00
| TV / VOD » badania rynku
Serial Rolnicy. Podlasie wciąż hitem Fokus TV
Produkcja pt. „Rolnicy. Podlasie” jest niekwestionowanym liderem anteny Fokus TV. Stacja 30 marca r. wyemitowała 251. odcinek serialu, który zanotował najlepszy wynik oglądalności od początku 2025 r.
07.04.25, 06:00
| TV / VOD » ludzie
Agnieszka Kopacz-Domańska wraca do TVP
Do zespołu TVP Info dołącza Agnieszka Kopacz-Domańska. Dziennikarka od 7 kwietnia br. będzie gospodynią programu „Za pięć dwunasta”.
04.04.25, 06:46
| TV / VOD » badania rynku
VideoTrack agencji Wavemaker: przeciętny klient polskiego segmentu SVOD opłaca 2,2 subskrypcji
Przeciętny klient polskiego segmentu SVOD opłaca aż 2,2 subskrypcji. Polacy najczęściej wybierają platformę Netflix. Co ciekawe,  lekko skurczyła się nisza torrentowa – mniej niż co dziesiąty widz internetowy ściąga dziś seriale i filmy z takich miejsc  - wynika z IX edycji badania VideoTrack agencji Wavemaker (GroupM). 
03.04.25, 20:22
| TV / VOD » informacje
27 kanałów w wiosennym „otwartym oknie" w Polsat Box
Polsat Box przygotował „otwarte okno” dla swoich abonentów w którym proponuje do 27 kanałów TV. 
03.04.25, 11:28
| TV / VOD » badania rynku
Dzień Dobry TVN pozostaje najchętniej oglądana śniadaniówką
Format "Dzień Dobry TVN" w marcu br. pod względem oglądalności, był najchętniej oglądaną śniadaniówką we wszystkich najważniejszych grupach. 
03.04.25, 10:14
| TV / VOD » informacje | reklama & PR » informacje
Bricomarché głównym partnerem formatu Zróbmy sobie dom
Bricomarché, sieć sklepów z artykułami do domu i ogrodu, została głównym partnerem nowego programu telewizyjnego stacji TVN – „Zróbmy sobie dom”.
02.04.25, 20:00
| TV / VOD » informacje
Reportaż Grzegorza Sajóra i debata w 20. rocznicę śmierci Jana Pawła II w TVP Info
W związku z rocznicą śmierci Jana Pawła II, TVP Info wyemituje w środę, 2 kwietnia br. o godz. 21:00 reportaż Grzegorza Sajóra pt. „Szukałem was, teraz przyszliście do mnie”. 
02.04.25, 14:42
| TV / VOD » informacje | prasa » informacje
Poranny Ring 7:50. Startuje publicystyczny format wideo live Super Expressu
2 kwietnia br. „Super Express” (Grupa ZPR Media) rozpocznie emisję nowego codziennego formatu wideo na kanale Super Ring na platformie You Tube. Gospodarzami godzinnego programu publicystycznego „Poranny Ring 7:50” będą Marek Balawajder, Karolina Pajączkowska i Wiktor Świetlik.
01.04.25, 14:00
| TV / VOD » seriale
I love this job. Nowy serial animowany od Animoon trafi do iTVN i MOMLI
„I love this Job” to nowy serial animowany na podstawie pomysłu Grzegorza Wacławka, w reżyserii Kasi Wilk i Ariny Sizovej, który został wyprodukowany został przez Animoon przy wsparciu Polskiego Instytutu Sztuki Filmowej, w koprodukcji z Letko, Piotrem Szczepanowiczem i EC1 Łódź - Miasto Kultury. Wkrótce trafi na platformy iTVN i MOMLI.
Subskrybuj RSS działu TV / VOD: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 02.05.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 27.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.