06.03.24, 21:15

Marka NYX Professional Makeup wesprze metamorfozy polskich Drag Queens w Czas na Show. Drag Me Out

Kadr z programu, fot.: TVN Warner Bros Discovery, autor zdjecia: Bartek Krupa

Kosmetyki NYX Professional Makeup oraz ekspertka marki wystąpią w „Czas na Show. Drag Me Out”. Marka wesprze metamorfozy polskich Drag Queens, prezentując szeroka gamę i walory kosmetyków widzom nowego show TVN. To pierwszy projekt branded content marki w TV. Wavemaker odpowiada za strategię działań marketingowych i realizację pierwszego tak szeroko zakrojonego projektu branded content marki. Będzie on punktem wyjścia do dalszych działań wokół wspierania różnorodności.

Marka NYX Professional Makeup postawiła na obecność w „Czas na Show. Drag Me Out”, nowym show TVN z udziałem polskich Drag Queens. To m.in. kosmetyki NYX PM zapewnią metamorfozy uczestników programu, w którym weźmie też udział ekspertka marki.

NYX Professional Makeup po raz pierwszy w historii marki na polskim rynku zainwestował w duży telewizyjny projekt branded content. Marka będzie obecna na antenie głównej stacji TVN, a dodatkowy zasięg zbudują emisje programu w Player.pl, serwisie streamingowym grupy. Do tej pory działania NYX Professional Makeup koncentrowały się na obszarze advocacy, w szczególności w mediach digital. Marka prowadziła głównie komunikację produktową, więc udział w „Czas na Show. Drag Me Out” i działania wizerunkowe wokół projektu, otwierają nowy rozdział w komunikacji NYX PM.

Marka NYX Professional Makeup już wcześniej angażowała się we wspieranie różnorodności, od dwóch lat jest np. obecna ze strefą na Paradzie Równości. W komunikacji swoich produktów zaprasza do współpracy przedstawicielki świata Drag Queens, stąd też decyzja o partnerstwie z nowym formatem.

Udział w „Czas na Show. Drag Me Out” ma dostarczyć pozytywnego kontekstu do dalszych działań marki, bo w późniejszej komunikacji wizerunkowej NYX PM chce nawiązywać do zbudowanych w programie wątków i skojarzeń opartych na tolerancji. Show ma zapewnić NYX PM wzrost świadomości, a także zacieśnić relację z sympatykami kultury Drag Queen w Polsce.

Marka będzie obecna we wszystkich sześciu odcinkach „Czas na Show. Drag Me Out” – od lokowania produktów, przez udział ekspertki NYX PM, po billboardy sponsorskie zapraszające na program. W ramach partnerstwa marka wyposażyła cały plan zdjęciowy i uczestników w produkty do makijażu, a strefa marki – ściana z produktami i stacje makijażowe - są integralną częścią scenografii show. W swojej komunikacji w social mediach NYX PM wykorzysta też treści z programu do przygotowania tutoriali dla miłośników sztuki makijażu.

Materiały z programu w socialach marki

Wavemaker integruje szeroko zakrojone działania marketingu 360 w obszarze strategii advocacy, mediów, search marketingu oraz e-commerce wokół partnerstwa z nowym formatem TVN. Agencja koordynuje pozyskanie materiałów do kanałów społecznościowych marki. Materiały te bazują na licencjach i treściach z programu, NYX PM wykorzysta je w kampanii w mediach digital zarówno z portfolio TVN, jak i w kanałach społecznościowych. Oprócz standardowych działań, testuje rozwiązania e-commerce dostępne w Player.pl.

W projekt zaangażowane są zespoły: Aleksandry Szymanowskiej-Takagi, Integrated Communication Manager w Wavemaker, Madeleine Morales-Ksel, czyli Media Partnerships & Content Expert Wavemakera oraz Katarzyny Choynowskiej, ekspertki branded content. Za kreacje do digitalu odpowiada agencja Digital Kingdom.

Komentarze

Powiązane

07.04.25, 13:06
| TV / VOD » seriale
Misja: Ratunek. Służby w akcji. Serial dokumentalny o ratownikach  w TVP1
Telewizja Polska rozpoczyna emisję serialu dokumentalnego  „Misja: Ratunek. Służby w akcji” ukazującego codzienną pracę ratowników.
07.04.25, 11:00
| TV / VOD » badania rynku
Mecz  Atletico Madryt – FC Barcelona obejrzało ponad 1,5 mln widzów
Ponad 1,5 mln widzów łącznie na antenach TVP, poza domem i w Internecie zgromadził mecz rozegrany pomiędzy piłkarzami FC Barcelony a drużyną Atletico Madryt.
07.04.25, 09:18
| TV / VOD » informacje | prasa » informacje | internet » informacje
Power of Peers. Wspólny  program Forbesa i Business Insidera we współpracy z YPO Poland
Od 7 kwietnia br. w każdy poniedziałek o godz. 12:00 w serwisach Forbes i Business Insider Polska będzie udostępniany  program „Power of Peers", prowadzony przez Katarzynę Dębek, redaktorkę naczelną Forbes Polska i Mikołaja Kunicę, redaktora naczelnego Business Insider Polska. Uczestnikami spotkań z cyklu „Power of Peers” są członkowie YPO Poland.
07.04.25, 08:00
| TV / VOD » badania rynku
Serial Rolnicy. Podlasie wciąż hitem Fokus TV
Produkcja pt. „Rolnicy. Podlasie” jest niekwestionowanym liderem anteny Fokus TV. Stacja 30 marca r. wyemitowała 251. odcinek serialu, który zanotował najlepszy wynik oglądalności od początku 2025 r.
07.04.25, 06:00
| TV / VOD » ludzie
Agnieszka Kopacz-Domańska wraca do TVP
Do zespołu TVP Info dołącza Agnieszka Kopacz-Domańska. Dziennikarka od 7 kwietnia br. będzie gospodynią programu „Za pięć dwunasta”.
04.04.25, 06:46
| TV / VOD » badania rynku
VideoTrack agencji Wavemaker: przeciętny klient polskiego segmentu SVOD opłaca 2,2 subskrypcji
Przeciętny klient polskiego segmentu SVOD opłaca aż 2,2 subskrypcji. Polacy najczęściej wybierają platformę Netflix. Co ciekawe,  lekko skurczyła się nisza torrentowa – mniej niż co dziesiąty widz internetowy ściąga dziś seriale i filmy z takich miejsc  - wynika z IX edycji badania VideoTrack agencji Wavemaker (GroupM). 
03.04.25, 20:22
| TV / VOD » informacje
27 kanałów w wiosennym „otwartym oknie" w Polsat Box
Polsat Box przygotował „otwarte okno” dla swoich abonentów w którym proponuje do 27 kanałów TV. 
03.04.25, 11:28
| TV / VOD » badania rynku
Dzień Dobry TVN pozostaje najchętniej oglądana śniadaniówką
Format "Dzień Dobry TVN" w marcu br. pod względem oglądalności, był najchętniej oglądaną śniadaniówką we wszystkich najważniejszych grupach. 
03.04.25, 10:14
| TV / VOD » informacje | reklama & PR » informacje
Bricomarché głównym partnerem formatu Zróbmy sobie dom
Bricomarché, sieć sklepów z artykułami do domu i ogrodu, została głównym partnerem nowego programu telewizyjnego stacji TVN – „Zróbmy sobie dom”.
02.04.25, 20:00
| TV / VOD » informacje
Reportaż Grzegorza Sajóra i debata w 20. rocznicę śmierci Jana Pawła II w TVP Info
W związku z rocznicą śmierci Jana Pawła II, TVP Info wyemituje w środę, 2 kwietnia br. o godz. 21:00 reportaż Grzegorza Sajóra pt. „Szukałem was, teraz przyszliście do mnie”. 
Subskrybuj RSS działu TV / VOD: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 02.05.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 27.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.