14.03.24, 13:45

Balans. Kuba Jankowski gospodarzem nowego formatu wideo Wirtualnej Polski

Kuba Jankowski, fot.: Kala Kiełbasińska

Wirtualna Polska ruszyła z produkcją nowego formatu na platformie YouTube. Ruszył kanał „Balans” skierowany do osób urodzonych w latach 80. i 90., w którym znajdą się rozmowy z gośćmi i ekspertami dotyczące najważniejszych i najbardziej interesujących tematów dla millenialsów.

Gospodarzem i prowadzącym kanału „Balans” jest Kuba Jankowski – vloger, youtuber i twórca. Wspólnie ze swoimi gośćmi będzie poszukiwał odpowiedzi, m.in. na pytania: jak zadbać o swoje relacje, jak być dobrym, a jednocześnie realizującym się rodzicem, jak zaspokoić swoje ambicje zawodowe i pogodzić domowe obowiązki, jak odnaleźć balans pomiędzy pragnieniami, a możliwościami czy jaką rolę w zdrowiu psychicznym pełni aktywność fizyczna.

Mówi się, że najlepsze scenariusze pisze życie. I jest w tym sporo prawdy, bo pytania i zagadnienia, z którymi przychodzę do „Balansu” towarzyszą mi w życiu codziennym. Osoby zaangażowane w rodzicielstwo, chcące pozostać aktywne zawodowo i realizujące swoje ambicje z pewnością niejednokrotnie musiały podejmować trudne decyzje i próbować złapać balans” – mówi Kuba Jankowski. „Nie jest też żadną tajemnicą, że dzisiejsze tempo życia, oczekiwania, którym musimy sprostać, wystawiają na poważną próbę nasze zdrowie psychiczne. O tym, jak stawić czoła takiej codzienności, jak wyjść z tej potyczki bez szwanku, będziemy opowiadać na kanale” – dodaje Jankowski.

Gościem pierwszego, premierowego odcinka na kanale był psychoterapeuta - Robert Rutkowski. W kolejnych odcinkach, dziennikarza będzie gościł m.in. Navala - byłego żołnierza GROM-u, aktorkę - Katarzynę Warnke czy znanego z licznych produkcji internetowych i telewizyjnych architekta - Krzysztofa Mirucia. Nowe odcinki będą pojawiały się na kanale co tydzień.

„Balans” wzmacnia naszą silną reprezentację treści na YouTube. W odróżnieniu od istniejących już programów, w „Balansie” większy nacisk kładziemy na treści lifestylowe, które będą przyjazne szerszemu spektrum odbiorców” – mówi Paweł Mierzyński, producent formatu „Balans”.

To kolejny kanał Wirtualnej Polski na platformie You Tube. Główny kanał redakcyjny śledzi prawie 600 tys. osób. Do najpopularniejszych należą też „didaskaliaWP” (242 tys. subskrybentów), „Pomysł na dom” (178 tys. subskrybentów) „Pudelek” (143 tys. subskrybentów) i „Biznes Klasa” (47 tys. subskrybentów).

Komentarze

Powiązane

07.04.25, 13:06
| TV / VOD » seriale
Misja: Ratunek. Służby w akcji. Serial dokumentalny o ratownikach  w TVP1
Telewizja Polska rozpoczyna emisję serialu dokumentalnego  „Misja: Ratunek. Służby w akcji” ukazującego codzienną pracę ratowników.
07.04.25, 11:00
| TV / VOD » badania rynku
Mecz  Atletico Madryt – FC Barcelona obejrzało ponad 1,5 mln widzów
Ponad 1,5 mln widzów łącznie na antenach TVP, poza domem i w Internecie zgromadził mecz rozegrany pomiędzy piłkarzami FC Barcelony a drużyną Atletico Madryt.
07.04.25, 09:18
| TV / VOD » informacje | prasa » informacje | internet » informacje
Power of Peers. Wspólny  program Forbesa i Business Insidera we współpracy z YPO Poland
Od 7 kwietnia br. w każdy poniedziałek o godz. 12:00 w serwisach Forbes i Business Insider Polska będzie udostępniany  program „Power of Peers", prowadzony przez Katarzynę Dębek, redaktorkę naczelną Forbes Polska i Mikołaja Kunicę, redaktora naczelnego Business Insider Polska. Uczestnikami spotkań z cyklu „Power of Peers” są członkowie YPO Poland.
07.04.25, 08:00
| TV / VOD » badania rynku
Serial Rolnicy. Podlasie wciąż hitem Fokus TV
Produkcja pt. „Rolnicy. Podlasie” jest niekwestionowanym liderem anteny Fokus TV. Stacja 30 marca r. wyemitowała 251. odcinek serialu, który zanotował najlepszy wynik oglądalności od początku 2025 r.
07.04.25, 06:00
| TV / VOD » ludzie
Agnieszka Kopacz-Domańska wraca do TVP
Do zespołu TVP Info dołącza Agnieszka Kopacz-Domańska. Dziennikarka od 7 kwietnia br. będzie gospodynią programu „Za pięć dwunasta”.
04.04.25, 06:46
| TV / VOD » badania rynku
VideoTrack agencji Wavemaker: przeciętny klient polskiego segmentu SVOD opłaca 2,2 subskrypcji
Przeciętny klient polskiego segmentu SVOD opłaca aż 2,2 subskrypcji. Polacy najczęściej wybierają platformę Netflix. Co ciekawe,  lekko skurczyła się nisza torrentowa – mniej niż co dziesiąty widz internetowy ściąga dziś seriale i filmy z takich miejsc  - wynika z IX edycji badania VideoTrack agencji Wavemaker (GroupM). 
03.04.25, 20:22
| TV / VOD » informacje
27 kanałów w wiosennym „otwartym oknie" w Polsat Box
Polsat Box przygotował „otwarte okno” dla swoich abonentów w którym proponuje do 27 kanałów TV. 
03.04.25, 11:28
| TV / VOD » badania rynku
Dzień Dobry TVN pozostaje najchętniej oglądana śniadaniówką
Format "Dzień Dobry TVN" w marcu br. pod względem oglądalności, był najchętniej oglądaną śniadaniówką we wszystkich najważniejszych grupach. 
03.04.25, 10:14
| TV / VOD » informacje | reklama & PR » informacje
Bricomarché głównym partnerem formatu Zróbmy sobie dom
Bricomarché, sieć sklepów z artykułami do domu i ogrodu, została głównym partnerem nowego programu telewizyjnego stacji TVN – „Zróbmy sobie dom”.
02.04.25, 20:00
| TV / VOD » informacje
Reportaż Grzegorza Sajóra i debata w 20. rocznicę śmierci Jana Pawła II w TVP Info
W związku z rocznicą śmierci Jana Pawła II, TVP Info wyemituje w środę, 2 kwietnia br. o godz. 21:00 reportaż Grzegorza Sajóra pt. „Szukałem was, teraz przyszliście do mnie”. 
Subskrybuj RSS działu TV / VOD: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 02.05.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 27.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.