22.03.24, 10:49
Oranżada Hellena sponsorem formatu Love Island. Wyspa miłości
Oranżada Hellena (Colian) została oficjalnym sponsorem IX edycji reality show randkowego – „Love Island. Wyspa Miłości”. Oprócz brandingu w postaci scenografii i specjalnych zadań dla uczestników, przygotowano także konkurs z nagrodami dla użytkowników aplikacji mobilnej Love Island.
W trakcie 36 odcinków programu na uczestników reality show czeka szereg atrakcji realizowanych przy współpracy z marką. Jednym z elementów scenografii jest również oranżadowy bar wypełniony Oranżadami Hellena. Obok niego zaaranżowana została także scena wieczornych imprez.
„To dla nas bardzo ważny moment, ponieważ po raz pierwszy nasza obecność w telewizji nie ogranicza się do standardowych spotów reklamowych czy billboardów sponsorskich, ale obejmuje szereg działań marketingowych oraz wizerunkowych związanych z tym medium. Wybrany format typu „reality” daje możliwość przedstawienia marki w naturalny sposób, co z sprzyja budowaniu więzi i relacji z widzami. Dzięki temu chcemy pokazać jak duży potencjał i energię ma Oranżada Hellena” – mówi Joanna Kąkol, rzecznik prasowy Colian.
Product placement zostanie wsparty reklamą brandu w aplikacji mobilnej reality show oraz w mediach społecznościowych. Program emitowany jest w Czwórce od poniedziałku do piątku, a także w niedziele o godz. 22:00.
Za współpracę oraz koordynację prac z produkcją programu "Love Island. Wyspa miłości" odpowiadają agencje Initiative i Kinesso. Doradztwo w obszarze public relations zapewnia Kolterman Media Communications.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze