17.04.24, 09:36

10 nowych kanałów. Vectra wprowadza pakiet Ukraina

Pakiet Ukraina w ofercie operatora VECTRA, fot.: materiały prasowe

16 kwietnia br. Vectra wprowadziła specjalną ofertę programową stworzoną z myślą o ukraińskich widzach. Nowy pakiet Ukraina obejmuje 10 programów w języku ukraińskim o różnorodnej.

Vectra wzbogaciła swoją ofertę o 10 ukraińskich kanałów w jakości HD: 1+1 International HD, Kvartal TV HD, Dacha TV HD, Film UA Drama HD, Star Cinema HD, Star Family HD, Kus Kus HD, X-Sport HD, NIKI Kids HD, Nicki Junior HD. Pakiet Ukraina dostępny jest dla wszystkich abonentów posiadających dekoder TV Smart 4K BOX. Kanały klienci mogą oglądać zarówno w domu jak i poza domem, np. na smartfonie lub tablecie. Dodatkowo, w ramach oferty OTT (usługa TV Smart), wszystkie programy z pakietu Ukraina dostępne są dla posiadaczy dowolnego połączenia z internetem, również od innego operatora.

Pakiet Ukraina dostępny jest dla wszystkich obecnych i nowych klientów w cenie 10 zł miesięcznie. W ramach oferty OTT (usługa TV Smart), pakiet Ukraina kupić można w paczkach z wybranymi pakietami.

W skład pakietu Ukraina wchodzą kanały: 1+1 International HD (wiadomości, oferta rozrywkowa, reportaże i filmy krajowej produkcji); Kvartal TV HD (edukacyjne programy, jak i humorystyczne produkcje dla widzów w każdym wieku); Dacha TV HD (różnorodne tematy związane z domem i ogrodem, majsterkowaniem oraz remontami); Film UA Drama HD (filmy i seriale, w tym ukraińskie kryminały, dramaty oraz thrillery); Star Family HD ( seriali filmy i seriale skierowane zarówno do najmłodszych widzów, jak i do dorosłych; biblioteka kanału zawiera m.in. filmy edukacyjne, seriale rozrywkowe dla nastolatków, dramaty, romanse czy filmy sensacyjne); Star Cinema HD (filmy fabularne, seriale oraz aktualności ze świata kina); Kus Kus HD (kanał o tematyce lifestylowej, zapewniający widzom inspirację i rozrywkę związane z ich codziennym życiem); X-Sport HD (relacje z najważniejszych wydarzeń sportowych, takich jak siatkówka, koszykówka, motosport, hokej czy MMA); NIKI Kids HD (kanał skierowany do najmłodszych widzów, oferuje unikalną mieszankę programów dla dzieci w wieku 5+, w tym treści francuskich firm Studio Hari i Xilam); Nicki Junior HD (kanał dla dzieci w wieku 1-16 lat, zawierający zróżnicowane programy, dostosowane dla różnych grup wiekowych).

W ofercie Vectry w języku ukraińskim, poza nowym pakietem Ukraina, dostępny jest także kanał Espreso — w telewizji kablowej na pozycji 826 od pakietu Srebrnego oraz w ramach OTT na pozycji 826 od pakietu Start.

Komentarze

Powiązane

07.04.25, 13:06
| TV / VOD » seriale
Misja: Ratunek. Służby w akcji. Serial dokumentalny o ratownikach  w TVP1
Telewizja Polska rozpoczyna emisję serialu dokumentalnego  „Misja: Ratunek. Służby w akcji” ukazującego codzienną pracę ratowników.
07.04.25, 11:00
| TV / VOD » badania rynku
Mecz  Atletico Madryt – FC Barcelona obejrzało ponad 1,5 mln widzów
Ponad 1,5 mln widzów łącznie na antenach TVP, poza domem i w Internecie zgromadził mecz rozegrany pomiędzy piłkarzami FC Barcelony a drużyną Atletico Madryt.
07.04.25, 09:18
| TV / VOD » informacje | prasa » informacje | internet » informacje
Power of Peers. Wspólny  program Forbesa i Business Insidera we współpracy z YPO Poland
Od 7 kwietnia br. w każdy poniedziałek o godz. 12:00 w serwisach Forbes i Business Insider Polska będzie udostępniany  program „Power of Peers", prowadzony przez Katarzynę Dębek, redaktorkę naczelną Forbes Polska i Mikołaja Kunicę, redaktora naczelnego Business Insider Polska. Uczestnikami spotkań z cyklu „Power of Peers” są członkowie YPO Poland.
07.04.25, 08:00
| TV / VOD » badania rynku
Serial Rolnicy. Podlasie wciąż hitem Fokus TV
Produkcja pt. „Rolnicy. Podlasie” jest niekwestionowanym liderem anteny Fokus TV. Stacja 30 marca r. wyemitowała 251. odcinek serialu, który zanotował najlepszy wynik oglądalności od początku 2025 r.
07.04.25, 06:00
| TV / VOD » ludzie
Agnieszka Kopacz-Domańska wraca do TVP
Do zespołu TVP Info dołącza Agnieszka Kopacz-Domańska. Dziennikarka od 7 kwietnia br. będzie gospodynią programu „Za pięć dwunasta”.
04.04.25, 06:46
| TV / VOD » badania rynku
VideoTrack agencji Wavemaker: przeciętny klient polskiego segmentu SVOD opłaca 2,2 subskrypcji
Przeciętny klient polskiego segmentu SVOD opłaca aż 2,2 subskrypcji. Polacy najczęściej wybierają platformę Netflix. Co ciekawe,  lekko skurczyła się nisza torrentowa – mniej niż co dziesiąty widz internetowy ściąga dziś seriale i filmy z takich miejsc  - wynika z IX edycji badania VideoTrack agencji Wavemaker (GroupM). 
03.04.25, 20:22
| TV / VOD » informacje
27 kanałów w wiosennym „otwartym oknie" w Polsat Box
Polsat Box przygotował „otwarte okno” dla swoich abonentów w którym proponuje do 27 kanałów TV. 
03.04.25, 11:28
| TV / VOD » badania rynku
Dzień Dobry TVN pozostaje najchętniej oglądana śniadaniówką
Format "Dzień Dobry TVN" w marcu br. pod względem oglądalności, był najchętniej oglądaną śniadaniówką we wszystkich najważniejszych grupach. 
03.04.25, 10:14
| TV / VOD » informacje | reklama & PR » informacje
Bricomarché głównym partnerem formatu Zróbmy sobie dom
Bricomarché, sieć sklepów z artykułami do domu i ogrodu, została głównym partnerem nowego programu telewizyjnego stacji TVN – „Zróbmy sobie dom”.
02.04.25, 20:00
| TV / VOD » informacje
Reportaż Grzegorza Sajóra i debata w 20. rocznicę śmierci Jana Pawła II w TVP Info
W związku z rocznicą śmierci Jana Pawła II, TVP Info wyemituje w środę, 2 kwietnia br. o godz. 21:00 reportaż Grzegorza Sajóra pt. „Szukałem was, teraz przyszliście do mnie”. 
Subskrybuj RSS działu TV / VOD: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 02.05.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 27.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.