19.08.24, 11:39
Aleksander Marchlewski nowym szefem działu badawczego IQS
W połowie sierpnia br., skład dyrektorski IQS zasilił Aleksander Marchlewski, który objął stanowisko Business Unit Directora. Tym samym pokieruje jednym z zespołów badawczych. Dotychczasowy szef działu – Radosław Soszka, kontynuuje karierę w IQS i będzie wspierał zespół pełniąc stanowisko eksperckie.
Aleksander Marchlewski odpowiada za wszystkie procesy biznesowe, client service oraz zarządzanie jednym z większych ilościowo-jakościowych zespołów badawczych funkcjonujących w IQS. Nowy szef posiada ponad 25- letnie doświadczenie na stanowiskach consumer & market insight w globalnych koncernach, takich jak: Coca Cola, Unilever, Wyborowa S.A., Pernod Ricard EMEALATAM. Na swoim ostatnim stanowisku w Pernod Ricard jako Head of Consumer Insight dla regionów Europa, Afryka, Ameryka Południowa, Bliski Wschód był odpowiedzialny za zarządzanie i koordynację projektów badawczych w ponad 40 krajach i pracę 20 lokalnych CI-ów.
Marchlewski specjalizuje się w budowaniu strategii dla marek w oparciu o consumer i business insights, kompleksowym zarządzaniu projektami badawczymi o zasięgu międzynarodowym, budowaniu rekomendacji i implementacji wyników badań do biznesu. Posiada długoletnie doświadczenie w realizacji projektów segmentacyjnych i badań U&A, badań trackingowych w wykorzystaniem AI, projektów etnograficznych, pozycjonowania marek, badań elastyczności cenowych i badań shopperowych.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze