20.08.24, 19:27
Group One z wyłącznymi spotami przed Ligą Mistrzów na Canal+
Group One kupiła od Canal+ na wyłączność nową formę reklamową. Tzw. Golden Spot będzie emitowany po wejściu piłkarzy na murawę.
Golden Spot to 30-sekundowy spot emitowany bezpośrednio przed meczami Ligi Mistrzów UEFA w sezonie 2024/2025, wyświetlany po wejściu piłkarzy na murawę, a przed rozpoczęciem pierwszej połowy meczu.
Podczas każdego z 167 meczów, w których dostępny będzie Golden Spot, wyemitowany zostanie tylko jeden spot reklamowy. Group One wykupiło od Canal+ prawo do wszystkich emisji.
„To najbardziej prestiżowe lokowanie marek podczas spotkań Ligi Mistrzów, jakie dotychczas umożliwiała telewizja. W momencie hymnu już 100 proc. uwagi widzów i fanów Ligi Mistrzów jest na małym ekranie, a więc też na spocie, który będzie emitowany tuż przed rozpoczęciem gry. Nawiązaliśmy współpracę z Canal+ wykupując cały pakiet na wyłączność, bo wierzymy, że ten zupełnie nowy format daje możliwość wyróżnienia komunikacji klientów na tle reklamowego clutteru. Na takie rozwiązania stawiamy, udostępniając je przede wszystkim klientom z naszego portfolio” – mówi Bartosz Kuczyński, buying intelligence director w Group One Media (spółki mediowe Group One)
Golden Spot zapewnia obecność zarówno w telewizji, jak i równolegle w serwisie Canal+ Online. Premiera tej formy reklamowej miała miejsce 14 sierpnia br. przy okazji meczu o Superpuchar Europy.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze