10.12.24, 15:15
Grupa RMF podnosi ceny reklam na styczeń i luty 2025 r.
Grupa RMF wprowadza nowy cennik, który będzie obowiązywać w okresie od 6 stycznia do 2 marca 2025 r.
Zmiany w cenniku obejmują średni wzrost cen o 2,8 proc. w większości produktów. Jednym wyjątkiem jest pakiet RMF 3D – tu zmiana wynosić będzie 3 proc. Zmianie ulegną również przeliczniki dla krótszych kopii.
Średnia cen RC dla RMF FM w tym okresie wyniesie 21207 zł za spot 30-sekundowy, dla RMF MAXX będzie to 4761 zł, a z kolei dla RMF Classic 1994 zł. Do największego pakietu stacji Grupy RMF dołączy dodatkowo Radio Impuls z Puław, zwiększając jego słuchalność w tym regionie.
W najbardziej zasięgowym pakiecie ze stacjami Grupy przy RMF w cenniku pojawi się nowa kwota 25608 zł, dla RMF MAXX to 23888 zł, a w przypadku RMF z Klasą 22517 zł.
W nowym cenniku dopłata „high season”, wprowadzana przez Grupę RMF w okresach zwiększonego popytu na reklamę, będzie obowiązywała przed Walentynkami, w kresie od 3 do 14 lutego i wynosić będzie 3 proc.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertę
Komentarze