30.01.25, 10:39

Captain Jack w przetargu wybiera agencję Labcon

Captain Jack w przetargu wybiera agencję Labcon, fot.: materiały prasowe

Agencja Labcon relevant stories (Group One) rozpoczęła współpracę z Kompanią Piwowarską, w ramach której będzie odpowiedzialna za obsługę marketingową 360° marki Captain Jack.

Wybór Labcon to wynik wygranych w ciągu ostatnich miesięcy dwóch przetargów obejmujących stworzenie strategii komunikacyjnej i kompleksowych działań marki w mediach społecznościowych.

Wypracowana strategia komunikacyjna ma stanowić podstawę działań marketingowych marki w 2025 r. Współpraca obejmie przygotowanie kampanii reklamowej, która będzie realizowana w sezonie w kluczowych kanałach komunikacji: TV, internecie, nośnikach outdoorowych (OOH) oraz w punktach sprzedaży (POSM).

W ramach współpracy agencja Labcon relevant stories będzie odpowiedzialna również za kreację komunikacji marki Captain Jack w mediach społecznościowych. Obejmie ona tworzenie angażujących treści dopasowanych do nowej platformy komunikacyjnej oraz budowanie zaangażowania konsumentów i wzmacnianie obecności marki Captain Jack w internecie.

Agencja będzie również odpowiedzialna za kreację spotów reklamowych, contentu digitalowego oraz innych materiałów, które zostaną wdrożone na kluczowych touchpointach realizowanych kampanii.

Komentarze

Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 02.05.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 27.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.