13.03.25, 18:15
Polsat wkracza na Spotify. Pierwsza kampania stacji promująca Must Be The Music
Polsat, przy wsparciu polskiego oddziału Aleph, zrealizował kampanię na Spotify promującą powrót programu „Must Be The Music” po dziewięciu latach przerwy. To pierwsze wykorzystanie tej platformy muzycznej przez stację w celach reklamowych.
Kampania „Must Be The Music” na Spotify ma charakter wizerunkowy i jest skierowana do osób powyżej 35. roku życia z miast poniżej 200 tys. mieszkańców. Wykorzystuje formaty overlay mobile oraz audio everywhere, co pozwala na szerokie dotarcie do odbiorców zarówno podczas słuchania muzyki, jak i korzystania z aplikacji o różnych porach dnia.
„W kampanii programu na Spotify połączona została siła telewizji i streamingu audio. Na obrandowanym profilu udostępniona została specjalnie skomponowana przez jurorów playlista inspirująca fanów do muzycznych odkryć. Kampania ta jest doskonałym przykładem na to, jak media tradycyjne mogą skutecznie łączyć się z digitalem, aby budować wielokanałowe doświadczenie dla widzów i słuchaczy” - mówi Weronika Roszkowska, Client Partner, Spotify w polskim oddziale Aleph.
Za planowanie i zakup mediów w kampanii promującej program odpowiadała agencja iProspect (dentsu Polska).
11 edycji i nowa po latach przerwy
Program „Must Be The Music” zadebiutował na antenie Polsatu wiosną 2011 r. i doczekał się jedenastu edycji, które były emitowane do 2016 roku. W gronie jurorów znaleźli się wtedy Adam Sztaba, Elżbieta Zapendowska, Kora, Wojciech „Łozo” Łozowski, Piotr Rogucki i Tymon Tymański. Show przyczyniło się do sukcesu takich zespołów jak LemON czy Enej.
Teraz program powraca z nowym składem jurorskim, w którym znaleźli się Natalia Szroeder, Sebastian Karpiel-Bułecka, Dawid Kwiatkowski i Miuosh, reprezentujący różnorodne gatunki muzyczne. Prowadzącymi są Patricia Kazadi, Maciej Rock i Adam Zdrójkowski. Nową edycję, składającą się z 10 odcinków, produkuje Endemol Shine Polska na zlecenie Telewizji Polsat.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze