07.04.25, 10:02
Nawet pół Żubra wystarczy, żeby go docenić. Największa w tym roku kampania marki Żubr
W najnowszym spocie reklamowym Żubr występuje w roli strażnika i opiekuna puszczy, który w charakterystyczny dla siebie sposób wkracza do akcji, gdy jedno ze zwierząt znajduje się w opresji.
„Hasło kampanii – „Nawet pół Żubra wystarczy, żeby go docenić” – ma podwójne znaczenie. Z jednej strony oczywiście podkreśla siłę i niepodważalną wartość Żubra, który potrafi zadbać o to, by wszystko znalazło się w bezpiecznym miejscu. Oznacza, to że jeśli jest Żubr, niewiele potrzeba, by wszystko było dobrze – w zasadzie wystarczy nawet pół Żubra. Z drugiej strony można rozumieć je również dosłownie” – mówi Michał Szczerba, Brand Manager marki Żubr.
Poza kampanią w telewizji i digitalu, działania promocyjne zostały wzmocnione szeregiem niestandardowych aktywności, w tym współpracą z memosferą i prasą.
Za koncepcję spotu odpowiada agencja PZL, produkcją zajął się Papaya Films, udźwiękowieniem Juice, a postprodukcją Platige Image. Działania digital i PR prowadzi Huta 19 im. Joachima Fersengelda, a planowaniem i zakupem mediów zajmuje się agencja Zenith, należąca do Publicis Groupe.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze