16.11.23, 07:30
| reklama & PR » informacje
Stopień mniej znaczy więcej. Kampania marki Veolia potrwa aż do maja 2024 r.
Rozpoczęła się kampania edukacyjna Grupy Veolia, wytwórcy i dostawcy ciepła systemowego, która ma na celu podniesienie świadomości ekologicznej Polek i Polaków.
03.11.22, 15:30
| reklama & PR » informacje
Tyski pociąg znów wyjedzie w trasę
Marka Tyskie należąca do Kompanii Piwowarskiej, rozpoczyna świąteczną kampanię z konkursem promujące ideę „Przejdźmy na Ty ponad przedziałami”. Finałem akcji będzie podróż Tyskim Pociągiem Świątecznym, który 16 grudnia br. wyruszy w specjalną trasę ze stacjami w Tychach i Gdyni, skąd zabierze zwycięzców konkursu.
09.11.21, 17:00
| reklama & PR » informacje
Świąteczny pociąg Tyskiego wyjedzie w grudniu w trasę
Marka Tyskie rozpoczyna świąteczną kampanię pod hasłem „przejdźmy na Ty ponad przedziałami”. Głównym motywem kampanii jest świąteczny pociąg Tyskiego, który wyjedzie 4 grudnia i przejedzie przez wybrane polskie miasta.
19.10.21, 17:00
| reklama & PR » informacje
Lechendy wchodzą w EKO. II edycja quizu Lecha na temat ekologii
Lech od dawna wspiera i promuje ochronę środowiska oraz inspiruje konsumentów do podejmowania eko działań. Tej jesieni marka powraca zquizem „Lechendy wchodzą w eko”, w którym do wygrania jest 10 tys. eko-bluz. Ich wzory, zaprojektowane przez Lechendy Streetartu niosą ważny przekaz.
17.10.21, 17:51
| reklama & PR » informacje
Herlitz rzuca drugi raz #ekowyzwania
Herlitz zaprasza szkoły do konkursu #ekowyzwanie i stawia na edukację ekologiczną. W I edycji #ekowyzwania, w 2020 r., ponad 1000 uczniów wysprzątało niemal 100 miejsc w całej Polsce i zebrało ponad tonę śmieci.
18.11.20, 13:05
| reklama & PR » informacje
W święta kolej przejść na ty. Afekt obsługuje loterie Kompanii Piwowarskiej
Agencja Afekt odpowiada za obsługę aktywacji konsumenckiej dla marki Tyskie (Kompania Piwowarska), która jest częścią kampanii „W święta kolej przejść na ty”.
26.07.19, 14:00
| reklama & PR » informacje
AFEKT obsłuży w zakresie BTL markę Volkswagen
AFEKT rozpoczął współpracę marketingową w zakresie BTL z marką Volkswagen. Do zadań agencji należy obsługa marketingu dealerskiego w ponad 60 placówkach całej sieci salonów w Polsce. Agencja została wybrana w drodze przetargu.
08.05.17, 16:00
| reklama & PR » informacje
Smerfy w kampanii marki Lubella Mlekołaki
Grupa AFEKT jest odpowiedzialna za przygotowanie i realizację kampanii marki Lubella Mlekołaki należącej do Grupy Maspex. 
11.11.16, 14:00
| reklama & PR » informacje
Afekt z kompleksowym BTL dla Bake Rolls
Afekt prowadzi kompleksową obsługę BTL dla Bake Rolls. Działania związane są z nową kampanią relaunchową marki w Polsce. Agencja odpowiada również za opracowanie kv, materiałów POS oraz przeprowadzenie akcji samplingowej.
Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 02.05.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 27.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.