03.11.22, 15:30
Tyski pociąg znów wyjedzie w trasę
Marka Tyskie należąca do Kompanii Piwowarskiej, rozpoczyna świąteczną kampanię z konkursem promujące ideę „Przejdźmy na Ty ponad przedziałami”. Finałem akcji będzie podróż Tyskim Pociągiem Świątecznym, który 16 grudnia br. wyruszy w specjalną trasę ze stacjami w Tychach i Gdyni, skąd zabierze zwycięzców konkursu.
Do wygrania w akcji marki są dwa przejazdy - na południu Polski ze stacją w Tychach oraz na północy - ze stacją w Gdyni, a cała trasa w symboliczny sposób ma łączyć dwie strony kraju.
Wygląd Tyskiego Pociągu Świątecznego pozostaje tajemnicą. Spot, główny nośnik kampanii, uchyla jednak jej rąbka. „Tyski Pociąg Świąteczny to wehikuł przenoszący do świata, w którym spotykamy się ponad podziałami i przedziałami. Żeby podkreślić tę misję, zdecydowaliśmy się w tym roku na podróż przez Polskę – z południa na północ. Nasz przekaz i oczywiście najlepsze piwo, pojedzie z Tychów do Gdyni. Zapraszam wszystkich do wzięcia udziału w naszym konkursie oraz do śledzenia pociągu na trasie. Będzie świątecznie, magicznie i zdecydowanie ponad przedziałami” - mówi Łukasz Kling, Brand Manager Tyskie.
Tyski Pociąg Świąteczny zadebiutował w zeszłorocznej kampanii. Pociąg odwiedził: Warszawę, Tychy, Poznań i niespodziewanie Żywiec. Tyskie od lat, zgodnie z ideą „Przejdźmy na Ty”, chce zwracać uwagę Polaków na aspekt łączenia, pomimo różnic. Pociąg ponad przedziałami ma stwarzać przestrzeń do zwyczajnych rozmów i wzajemnego poznania się w trakcie przedświątecznej podroży.
Tegoroczna kampania obejmuje komunikację 360 stopni z materiałami promocyjnymi w sklepach oraz limitowanymi opakowaniami.Spot wyreżyserował duet Konqubinat, czyli Karolina Lewicka i Tomek Kapuściński, produkcją zajął się dom produkcyjny Papaya Films, postprodukcją obrazu – studio Televisor, udźwiękowieniem Juice. Kampanię online i działania PR realizuje agencja Huta 19 im. Joachima Fersengelda. Konkursem zarządza Afekt Agencja Reklamowa. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Zenith Media.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze