21.08.21, 10:15
| reklama & PR » informacje
Czas na studia, czas na pracę, czas na życie. Wyższe Szkoły Bankowe ruszają z kampanią
Ruszyła kampania reklamowa Wyższych Szkół Bankowych, która jest efektem wygranego przez agencję reklamową PZL przetargu na nową odsłonę komunikacji oferty edukacyjnej WSB.
23.09.19, 11:00
| TV / VOD » seriale
DNA polskich zbrodni. Joanna Opiat-Bojarska i Marcin Myszka poprowadzą nową polską produkcję CBS Reality
„DNA polskich zbrodni” to już druga – po serii „Zawód: profiler” – polska produkcja kanału CBS Reality. Jej gospodarzami będą Joanna Opiat-Bojarska, autorka powieści kryminalnych, oraz youtuber Marcin Myszka, twórca kanału Niediegetyczne i podcastu Kryminatorium. 
18.04.19, 23:00
| radio / audio » informacje | reklama & PR » informacje
Animowany spot nagrodzony w konkursie Timecode Akcja Animacja wspiera kampanię Radia TOK FM
W połowie kwietnia br. rozpoczęła się internetowa kampania promująca dostęp Premium Radia TOK FM. Akcję wspiera spot nagrodzony Grand Prix w konkursie dla twórców animacji i motion designerów – Timecode Akcja Animacja. 
28.08.18, 18:00
| reklama & PR » informacje | kultura » film
Polscy filmowcy z inicjatywą MAKE FILMS NOT WAR
Ruszyła kampania „MAKE FILMS NOT WAR - filmowcy przeciw wojnie”, zainicjowana przez dom produkcyjny Timecode Film Production. Celem projektu jest wsparcie działań UNICEF w Syrii oraz zwrócenie uwagi na konieczność zajmowania aktywnych postaw obywatelskich.
30.03.17, 08:00
| reklama & PR » informacje
Timecode z nową identyfikacją wizualną
Dom produkcyjny TIMECODE rozwija strukturę i tworzy dział dedykowany produkcji wideo branded content oraz odświeża wizerunek wprowadzając nową identyfikację wizualną.
Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 02.05.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 27.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.