21.08.21, 10:15
Czas na studia, czas na pracę, czas na życie. Wyższe Szkoły Bankowe ruszają z kampanią
17 sierpnia br. ruszyła kampania reklamowa Wyższych Szkół Bankowych, która jest efektem wygranego przez agencję reklamową PZL przetargu na nową odsłonę komunikacji oferty edukacyjnej WSB.
Działania prowadzone będą w sieci i skierowane będą zarówno do polskich jak i zagranicznych studentów. Realizowana kampania jest kontynuacją dotychczas prowadzonej idei komunikacyjnej: Czas na studia, czas na pracę, czas na życie, która ma zachęcać przyszłych studentów do zwrócenia uwagi na ofertę WSB.
W ramach współpracy agencja PZL odpowiada za kreację spotu internetowego oraz radiowego. Produkcją filmu zajął się dom produkcyjny Timecode, reżyserią Katka Michalak.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze