| reklama & PR » informacje
Gwarantowana gotówka za zakup opon. Nowa akcja marki Continental
Firma Continental Opony Polska wystartowała z aktywacją, której uczestnicy mogą odebrać gwarantowaną gotówkę za zakup opon.
| reklama & PR » informacje
30-lecie Serka Wiejskiego – Piątnica rusza z jubileuszową kampanią promującą produkt
Serek Wiejski obchodzi w 2022 roku 30-lecie. Produkt został wprowadzony na polski rynek przez OSM Piątnica. Z okazji jubileuszu od 1 lutego do 13 marca br. prowadzona będzie kampania reklamowa w TV oraz Internecie. 
15.07.23, 09:33
| reklama & PR » informacje
Bakoma wraz z Plej startuje z nową komunikacją swojego jogurtu Naturalnego Gęstego
Ruszyła kampania jogurtu Naturalnego Gęstego marki Bakoma. W spotach podkreślana jest jego konsystencja, walory smakowe i bogata flora bakteryjna. Za komunikację odpowiada Plej.
14.07.23, 09:11
| reklama & PR » informacje
Powiślańska Fundacja Społeczna rusza z kampanią wśród streamerów platformy Twitch
Wakacje to czas na beztroską zabawę. Niestety wiele dzieci z warszawskiego Powiśla nie ma szansy tego doświadczyć. Powiślańska Fundacja Społeczna wspierana przez Plej i inStreamly ruszyła ze zbiórką na obozy letnie dla swoich podopiecznych. Trwa kampania wśród streamerów. 
24.05.23, 19:28
| reklama & PR » informacje
Piątusiowe gadżety i wyjazdy do Energylandii w loterii Serka Piątuś
OSM Piątnica przygotowała loterię konsumencką z Serkiem Piątuś w roli głównej. Aktywacja ruszyła 24 maja i potrwa do 28 czerwca br.
08.05.23, 07:30
| reklama & PR » informacje
Plej wygrywa przetarg na kampanię dla Frisco.pl
Plej wygrało przetarg na wiosenną kampanię Frisco.pl, komunikującą nową politykę cenową i promocyjną sklepu.
27.12.22, 11:30
| reklama & PR » informacje
Będzie dobrze. Kampania wizerunkowa Allianz Polska promująca ubezpieczenia na życie
23 grudnia br. rozpoczęła się kampania wizerunkowa Allianz Polska, promująca ubezpieczenia na życie. Kampania będzie realizowana w internecie: obejmie czołowe portale i media społecznościowe, w tym YouTube. Jej celem jest również wzmocnienie marki Allianz w Polsce.
27.09.21, 13:09
| reklama & PR » ludzie
Katarzyna Stryjczyk-Zakharchenko przechodzi z Plej do Kamikaze
Katarzyna Stryjczyk-Zakharchenko wzmacnia zespół agencji Kamikaze, obejmując stanowisko Senior Account Manager. Do Kamikaze przechodzi z agencji Plej.
10.11.19, 21:00
| reklama & PR » ludzie
Ola Brzozowska awansuje w Plej
Ola Brzozowska objęła nowoutworzone stanowisko creative group head w dziale kreacji eventowej Plej i tym samym będzie odpowiadać za organizację oraz nadzór kreatywny nad pracą zespołu, a także rozwój kompetencji kreatywnych teamu.
01.02.19, 11:00
| reklama & PR » ludzie
Monika Seroka na czele połączonego zespołu UX i UI designerów w Plej
Monika Seroka, dotychczas z sukcesami prowadząca w Plej team UX designerów, objęła funkcję Head of UX&UI. Będzie kierować połączonymi zespołami UX i UI w dziale digital zarządzanym przez Mariusza Gracę.
19.12.18, 10:04
| reklama & PR » informacje
Plej będzie wspierać markę Continental w 2019 r.
Trwają prace nad strategią na 2019 rok marki Continental. Plej będzie wspierał klienta koncepcyjnie i kreatywnie w zakresie komunikacji 360.
14.08.18, 10:22
Plej powiększa zespół Client Service
Zespół Client Service Plej kierowany przez Anetę Jalowską (client service director agencji) powiększył się o dwóch nowych account managerów.
27.07.18, 13:00
| reklama & PR » informacje
OSM Piątnica klientem Plej
OSM Piątnica, producent wyrobów mlecznych w Polsce, wybrał do działań 360 agencję Plej.
13.07.18, 18:00
| reklama & PR » informacje
Play z nową kampanią na Pol’and’Rock Festival
Wystartowała kampania PLAY promująca strefę operatora na Pol’and’Rock Festival 2018. Akcja nosi tytuł „#PlayYourWay”.
12.07.18, 18:00
| reklama & PR » informacje
Plej z launchem baterii Energizer
Energizer wprowadza na rynek baterie alkaiczne MAX PLUS. Plej odpowiada za launch produktu prowadzony w social mediach, koordynację wsparcia PR oraz influencer marketing.
14.06.18, 16:00
| reklama & PR » ludzie
Grzegorz Karwowski w zespole Plej
Do zespołu Plej dołączył Grzegorz Karwowski, obejmując stanowisko Senior Art Directora. Ma wzmocnić kompetencje działu kreacji zarządzanego przez Barta Białego.
14.05.17, 17:00
| reklama & PR » informacje
Plej realizuje kampanię Pewne Dziewczyny – mogą więcej dla marki Garnier
Agencja Plej wygrała przetarg na digitalową kampanię promującą damskie dezodoranty Garnier z portfolio L’Oréal i zrealizuje zaplanowaną na maj-lipiec 2017 roku, trzyetapową akcję #PewneDziewczyny.
Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 02.05.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 27.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.