18.04.19, 21:00
| reklama & PR » informacje
Dr Pepper realizuje koejny raz projekt Dr Pepper Academy
Agencja John Pitcher trzeci rok z rzędu odpowiada za projekt i realizację kampanii Dr Pepper Academy, w ramach której marka napojów gazowanych promuje się w środowisku e-sportowym.
23.05.18, 16:00
| reklama & PR » informacje
Dr Pepper z kampanią wspierającą polski e-sport
Marka napojów gazowanych stworzyła Dr Pepper’s Talent Academy i wspiera polskich graczy CS:GO. Za projekt i realizację kampanii odpowiada agencja John Pitcher.
23.06.17, 18:00
| reklama & PR » informacje
Agencja John Pitcher z kampanią dla Poznania
Agencja John Pitcher realizuje dla Urzędu Miasta Poznań kampanię promującą dbanie o czystość nad Wartą. To druga, po prowadzonej w ostatnich latach Dzielnicy Wisła, kampania agencji poruszająca problem śmiecenia nad polskimi rzekami.
04.02.17, 17:07
| reklama & PR » informacje
Nowa kampania Playboy Fragrances
Po kampanii „Randka z gwiazdami”, John Pitcher kontynuuje współpracę z COTY Polska. Agencja odpowiada za strategię, kreację i realizację projektu w technologii Virtual Reality.
09.01.17, 18:00
| reklama & PR » ludzie
Paulina Imiołek awansuje w John Pitcher
Paulina Imiołek objęła stery w dziale kreacji agencji zastępując na tym stanowisku Marcina Mutha, który po blisko trzech latach rozstał się z agencją.
23.07.15, 14:00
| reklama & PR » informacje
John Pitcher z kampanią dla stolicy
Agencja John Pitcher we współpracy z miastem stołecznym Warszawa przygotowała kampanię „Dzielnica Wisła. Wyjdź na Czysto”.
14.07.15, 14:00
| reklama & PR » informacje
John Pitcher dla Banku Zachodniego WBK
Agencja John Pitcher wygrała przetarg Banku Zachodniego WBK na wielomiesięczną promocję kart kredytowych, przygotowując najlepszą propozycję dla zadań przetargowych.
25.02.15, 21:22
| reklama & PR » informacje
John Pitcher zadba o Dzielnicę Wisła
W sezonie letnim, w ciągu jednej nocy nad Wisłą bawi się nawet 20 tysięcy osób. Dotarcie do odwiedzających z komunikatem nakłaniającym do dbania o "Dzielnicę Wisła" i sprzątania po sobie to priorytet kampanii.
07.04.14, 10:45
| reklama & PR » informacje
John Pitcher dla Ministerstwa Środowiska
Pod hasłem „ Małe czy duże przyda się naturze!” wystartowała nowa kampania Ministerstwa Środowiska. Jej celem jest wykształcenie u najmłodszych świadomości, że człowiek oraz wszystkie elementy środowiska zależą od siebie i wzajemnie się potrzebują. Działaniami w ramach kampanii, prowadzonymi w Internecie zajęła się agencja John Pitcher.
15.09.12, 22:15
| reklama & PR » informacje
John Pitcher realizuje kampanię dla Nike
Agencja John Pitcher przygotowała nową, rich mediową kampanię dla Nike. Przedmiotem kampanii jest nowy model buta CTR360.
Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 02.05.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 27.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.