23.06.17, 18:00

Agencja John Pitcher z kampanią dla Poznania

KV kampanii
Fot.: materiały prasowe

Agencja John Pitcher realizuje dla Urzędu Miasta Poznań kampanię promującą dbanie o czystość nad Wartą. To druga, po prowadzonej w ostatnich latach Dzielnicy Wisła, kampania agencji poruszająca problem śmiecenia nad polskimi rzekami.

Przestrzeń nad Wartą z roku na rok cieszy się coraz większym zainteresowaniem. Brzegi rzeki zmieniają się, ewoluują i przyciągają coraz większe rzesze poznaniaków. Razem z ludźmi pojawiają się niestety sterty śmieci: butelki szklane, plastikowe, kapsle, puszki, zużyte grille, niedopałki, reklamówki. Pokutuje błędne przekonanie, że nie ma sensu sprzątać po sobie nad Wartą bo „są od tego służby”.

Kampania ma na celu przekonać mieszkańców i przyjezdnych (osoby przebywające nad Wartą) o konieczności sprzątania po sobie nabrzeży, wzbudzić poczucie współodpowiedzialności za miasto i za rzekę, poprawić kulturę spędzania wolnego czasu wśród młodzieży.

Z doświadczenia wiemy, że takie kampanie muszą być oparte na jasnym komunikacie, prostej i czytelnej formie, motywującym CTA oraz odwołaniu do lokalności” – tłumaczy Bartłomiej Dojczew odpowiedzialny za pomysł kreacji. „Key Visual oparliśmy na symbolach miasta, św. Pawle i św. Piotrze, którzy występują w nietypowej dla siebie roli. Zeszli z murów Poznania aby zadbać o czystość nad Wartą i dać swoją postawą dobry przykład innym” – dodaje Dojczew.

Kampania będzie oparta przede wszystkim na outdorze, działaniach w internecie oraz inicjowaniu działań partnerskich.

Komentarze

Powiązane

06.04.25, 14:58
| reklama & PR » informacje
Maspex promuje nową wersję marki Nestea
Nestea (Maspex) wprowadza Nestea Sparkling – gazowaną wersję napoju herbacianego.
06.04.25, 13:20
| reklama & PR » informacje
Tradycyjnie doskonały. ONE House planuje i kupuje media TV dla Majonezu Kieleckiego
Agencja mediowa ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów TV w nowej kampanii Majonezu Kieleckiego pod hasłem „Tradycyjnie doskonały”.
06.04.25, 11:23
| reklama & PR » informacje
Taktyka Mistrza Trawnika. Kampania TV i internetowa marki Florovit
Grupa INCO, właściciel marki Florovit, ruszył z kampanią nawozów do pielęgnacji trawników Florovit Mistrzowski Trawnik.
05.04.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Komfort stawia na dynamiczną komunikację wizualną
Komfort rusza z działaniami promującymi szeroką ofertę usług. Treści marketingowe wzbogacone AI mają wyróżniać portfolio produktów oraz rozwiązań.
04.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
PayPo przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej
PayPo, firma działająca na rynku płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych, przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej na kolejny rok.
04.04.25, 20:00
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Rozpara Dyrektorą Marketingu Business Centre Club
Ewelina Rozpara objęła stanowisko Dyrektor Marketingu Business Centre Club. 
04.04.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Rośnij! ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów digital dla marki Substral
Agencja mediowa ONE House kontynuuje realizację strategii mediowej oraz zakup mediów digital w ramach kampanii „Rośnij!” marki Substral z portfolio  Evergreen Garden Care. poprzez precyzyjne dotarcie do pasjonatów ogrodnictwa.
04.04.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Instytut Publico pracuje dla Stowarzyszenia Moc Wsparcia
Instytut Publico rozpoczął współpracę ze Stowarzyszeniem Moc Wsparcia ze Śląska. 
04.04.25, 10:04
| reklama & PR » informacje
PKO Bank Polski w przetargu wybiera FCB Warsaw
PKO Bank Polski ma nową agencję wspierającą w obszarze marketingu. 
04.04.25, 08:11
| reklama & PR » informacje
NYX Professional Makeup promuje nową linię produktów The Face Glue
Marka NYX Professional Makeup (L'Oréal) wprowadza na rynek nową linię produktów "The Face Glue", zapewniającą długotrwały makijaż. Kampanię promującą nowości przygotowała i realizuje agencja Labcon relevant stories (Group One).