27.11.24, 16:30
| reklama & PR » informacje
Ruszyła kampania Podaruj Wigilię 2024 dla Stowarzyszenia mali bracia Ubogich
Rozpoczęła się kampania „Podaruj Wigilię 2024” dla Stowarzyszenia mali bracia Ubogich. Agencja Insignia odpowiada za strategię, kreację i nadzór kreatywny. Pozyskaniem mediów i obsługą zajmuje się Starcom, wsparciem PR agencja Big Picture, a produkcją spotu dom produkcyjny Graffiti Films.
31.05.24, 09:00
| reklama & PR » informacje
Publicis Worldwide z nową platformą komunikacyjną dla Żabka Jush
Agencja Publicis Worldwide zrealizowała nową kampanię odświeżonej platformy Żabka Jush. Obejmuje ona OOH, DOOH, digital, social media, radio oraz formaty niestandardowe. Kampania wystartowała na początku maja br. i potrwa do końca czerwca.
26.09.22, 18:16
| reklama & PR » informacje
Spotkanie niech się stanie. Soplica z nową platformą komunikacyjną
Ruszyła nowa platforma komunikacyjna marki Soplica pod hasłem „Spotkanie niech się stanie”. Koncepcja kreatywna opiera się na emocjach, ludziach, spotkaniach ze znajomymi, gdzie głównymi bohaterami są warianty smakowe marki.
23.07.21, 12:03
| reklama & PR » informacje
Gynoxin z kampanią TV
Marka Gynoxin (lek na infekcje intymne) w nowym spocie TV promuje Gynoxin OPTIMA i Gynoxin UNO. Za kreację i realizację spotu odpowiedzialna jest agencja Cut The Mustard.
Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 02.05.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 27.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.