27.11.24, 16:30

Ruszyła kampania Podaruj Wigilię 2024 dla Stowarzyszenia mali bracia Ubogich

KV kampanii "Podaruj Wigilię 2024" dla Stowarzyszenia mali bracia Ubogich, fot.: materiały prasowe

Rozpoczęła się kampania „Podaruj Wigilię 2024” dla Stowarzyszenia mali bracia Ubogich. Agencja Insignia odpowiada za strategię, kreację i nadzór kreatywny. Pozyskaniem mediów i obsługą zajmuje się Starcom, wsparciem PR agencja Big Picture, a produkcją spotu dom produkcyjny Graffiti Films.

Akcja „Podaruj Wigilię” Stowarzyszenia mali bracia Ubogich to społeczna inicjatywa, która jako pierwsza i jedyna koncentruje się na problemie samotności seniorów w Polsce na taką skalę. Stowarzyszenie zorganizuje świąteczne spotkania dla seniorów w 13 miastach w Polsce. Dociera także do tych, którzy przebywają w domach pomocy społecznej. Zbiórka na rzecz akcji odbywa się na internetowej stronie kampanii.

Agencja Insignia opracowała strategię, koncept kreatywny, scenariusz spotu, branding akcji, key visual, landing page kampanii z formularzem wpłaty oraz sprawowała nadzór kreatywny nad produkcją.

Reżyserem tegorocznego spotu jest Jakub Zarzycki, za zdjęcia odpowiada Barbara Kaniewska. Producentką jest Magdalena Drapała, za produkcję odpowiada Graffiti Films. Postprodukcję zrealizowało RIOdePost, udźwiękowienie Studio Głośno. Muzykę do filmu skomponował Baasch. Lektorką jest Urszula Rogala – dziennikarka, reporterka oraz wieloletnia wolontariuszka Stowarzyszenia. Za sesję zdjęciową odpowiada fotograf - Przemysław Kulikowski.

Kampania została zaplanowana w kanałach takich jak: digital, prasa, social media i TV.

Komentarze

Powiązane

06.04.25, 14:58
| reklama & PR » informacje
Maspex promuje nową wersję marki Nestea
Nestea (Maspex) wprowadza Nestea Sparkling – gazowaną wersję napoju herbacianego.
06.04.25, 13:20
| reklama & PR » informacje
Tradycyjnie doskonały. ONE House planuje i kupuje media TV dla Majonezu Kieleckiego
Agencja mediowa ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów TV w nowej kampanii Majonezu Kieleckiego pod hasłem „Tradycyjnie doskonały”.
06.04.25, 11:23
| reklama & PR » informacje
Taktyka Mistrza Trawnika. Kampania TV i internetowa marki Florovit
Grupa INCO, właściciel marki Florovit, ruszył z kampanią nawozów do pielęgnacji trawników Florovit Mistrzowski Trawnik.
05.04.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Komfort stawia na dynamiczną komunikację wizualną
Komfort rusza z działaniami promującymi szeroką ofertę usług. Treści marketingowe wzbogacone AI mają wyróżniać portfolio produktów oraz rozwiązań.
04.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
PayPo przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej
PayPo, firma działająca na rynku płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych, przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej na kolejny rok.
04.04.25, 20:00
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Rozpara Dyrektorą Marketingu Business Centre Club
Ewelina Rozpara objęła stanowisko Dyrektor Marketingu Business Centre Club. 
04.04.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Rośnij! ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów digital dla marki Substral
Agencja mediowa ONE House kontynuuje realizację strategii mediowej oraz zakup mediów digital w ramach kampanii „Rośnij!” marki Substral z portfolio  Evergreen Garden Care. poprzez precyzyjne dotarcie do pasjonatów ogrodnictwa.
04.04.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Instytut Publico pracuje dla Stowarzyszenia Moc Wsparcia
Instytut Publico rozpoczął współpracę ze Stowarzyszeniem Moc Wsparcia ze Śląska. 
04.04.25, 10:04
| reklama & PR » informacje
PKO Bank Polski w przetargu wybiera FCB Warsaw
PKO Bank Polski ma nową agencję wspierającą w obszarze marketingu. 
04.04.25, 08:11
| reklama & PR » informacje
NYX Professional Makeup promuje nową linię produktów The Face Glue
Marka NYX Professional Makeup (L'Oréal) wprowadza na rynek nową linię produktów "The Face Glue", zapewniającą długotrwały makijaż. Kampanię promującą nowości przygotowała i realizuje agencja Labcon relevant stories (Group One).