| reklama & PR » informacje
Billboardy z przerośniętym kurczakiem od Stowarzyszenia Otwarte Klatki
W dziewięciu polskich miastach pojawiły się billboardy przedstawiającego przerośniętego kurczaka, pod którym załamują się nogi. To część ogólnopolskiej kampanii Frankenkurczak, prowadzonej przez Stowarzyszenie Otwarte Klatki, w której aktywiści walczą o polepszenie warunków życia kur hodowanych na mięso.
24.04.23, 21:15
| reklama & PR » informacje
Wystartowała kampania Stowarzyszenia Otwarte Klatki - działania realizują spółki Group One
Ruszyła kampania społeczna pod hasłem JEDNYM GŁOSEM realizowana kompleksowo przez agencje Group One dla Stowarzyszenia Otwarte Klatki. Jej celem jest wezwanie do zaprzestania hodowli zwierząt w systemie klatkowym i pozyskanie jak największej liczby podpisów pod petycją kierowaną do Ministra Rolnictwa. 
20.12.22, 12:30
| reklama & PR » informacje
Billboard w Warszawie krytykuje "pewną sieć handlową" za warunki hodowli kurczaków
Na budynku przy Al. Niepodległości 107/109 zawisł gigantyczny billboard pokazujący cierpiącego kurczaka pośród sklepowych półek. Kreacja będzie tam do końca grudnia br. Jest to część kampanii Stowarzyszenia Otwarte Klatki, której celem jest przekonanie sieci Lidl do zwiększenia wymagań, jakie stawia swoim dostawcom mięsa drobiowego.
Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 02.05.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 27.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.