28.06.24, 18:00
| TV / VOD » informacje | biznes i technologie » informacje
Max, PKOl i Looney Tunes łączą siły przed Igrzyskami Olimpijskimi Paryż 2024
Platforma Max została oficjalnym partnerem streamingowym Olimpijskiej Reprezentacji Polski. Warner Bros Discovery Global Consumer Products i PKOl wraz z firmą LPP ogłosiły również współpracę, której efektem jest specjalna kolekcja ubrań z postaciami z Looney Tunes, zachęcającymi do wspierania TeamPL w igrzyskach.
07.06.24, 13:27
| reklama & PR » informacje
Płodni zadbają o employer branding marek odzieżowych z Grupy LPP
Agencja Płodni rozszerza współpracę z Grupą LPP w obszarze employer brandingu. Agencja będzie realizować działania budujące markę pracodawcy wśród pracowników salonów już nie tylko dla Sinsay, ale także dla – Reserved, Mohito, House i Cropp. 
03.12.22, 20:00
| reklama & PR » informacje
Klarna z pierwszą świąteczną kampanią w Polsce. Najlepszy prezent − więcej czasu
Klarna, globalny bank detaliczny, dostawca płatności oraz aplikacja zakupowa, ruszyła ze świąteczną kampanią pod hasłem „Najlepszy prezent – więcej czasu”. W swoim projekcie Szwedzki fintech prezentuje usługę „Zapłać za 30 dni”.
Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 02.05.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 27.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.