07.06.24, 13:27
Płodni zadbają o employer branding marek odzieżowych z Grupy LPP
Agencja Płodni rozszerza współpracę z Grupą LPP w obszarze employer brandingu. Agencja będzie realizować działania budujące markę pracodawcy wśród pracowników salonów już nie tylko dla Sinsay, ale także dla – Reserved, Mohito, House i Cropp.
Współpraca agencji Płodni z LPP przy wspieraniu rekrutacji w marce Sinsay rozpoczęła się już kilka lat temu. Efektywność prowadzonych przez Płodnych działań została wyróżniona, m.in. srebrem w ostatniej edycji konkursu Effie Awards w kategorii PR & Employer Branding.
Teraz realizowane przez agencję Płodni aktywności wspierające budowanie marki pracodawcy obejmą także pozostałe brandy odzieżowe należące do LPP, a więc Reserved, Cropp, Mohito i House. Ich celem będzie wspieranie rekrutacji pracowników do ogólnopolskiej sieci sprzedaży.
“To, co przynosiło konkretne efekty, chcemy teraz realizować wspólnie z agencją Płodni na większą skalę, dlatego pojęliśmy decyzję o rozszerzeniu projektu o pozostałe marki z naszego portfolio” – mówi Sławomir Ronkowski, dyrektor komunikacji wizerunkowej i relacji z otoczeniem społecznym LPP.
Osią projektu pozostają działania digital: social media, SEO oraz kampanie Google Ads. Działania Płodnych w mediach społecznościowych koncentrują się na Facebooku (dotychczasowa nazwa profilu „Kariera Sinsay” została zmieniona na „LPP Salony”) i obejmują w przypadku tej platformy zarówno tworzenie contentu, jak i performance oraz moderację.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze