21.12.24, 12:00
| reklama & PR » informacje
KERRIS wspiera rozwój PayPo w ramach kampanii PayPo? Spoko
PayPo, jeden z dostawców płatności odroczonych w Polsce, wystartował z kolejną edycją kampanii wizerunkowej „PayPo? Spoko”. Agencja KERRIS odpowiada za działania performance marketingowe w social media oraz kampanię zwiększającą rozpoznawalność marki, wspierając jej rozwój i dotarcie do nowych klientów.
14.05.24, 14:45
| reklama & PR » informacje
PayPo? Spoko. Ruszyła największa kampania wizerunkowa PayPo
Polski lider płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych, rozpoczął ogólnopolską kampanię reklamową pod hasłem „PayPo? Spoko”. Kampania będzie emitowana online, a także w przestrzeni publicznej kilku dużych miast w Polsce. 
Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 02.05.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 27.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.