21.12.24, 12:00
KERRIS wspiera rozwój PayPo w ramach kampanii PayPo? Spoko
PayPo, jeden z dostawców płatności odroczonych w Polsce, wystartował z kolejną edycją kampanii wizerunkowej „PayPo? Spoko”. Agencja KERRIS odpowiada za działania performance marketingowe w social media oraz kampanię zwiększającą rozpoznawalność marki, wspierając jej rozwój i dotarcie do nowych klientów.
Kampania „PayPo? Spoko”, zaplanowana do 20 grudnia 2024 r., koncentruje się na budowaniu świadomości marki oraz pozyskiwaniu nowych użytkowników korzystających z płatności odroczonych PayPo.
Kampania ma podkreślać, jak płatności odroczone PayPo ułatwiają codzienne zakupy, koncentrując się na młodych, cyfrowo aktywnych konsumentach, którzy cenią przejrzystość i elastyczne rozwiązania finansowe. Agencja KERRIS realizuje działania performance marketingowe na platformach takich jak TikTok, YouTube, Facebook i Instagram, aby poszerzyć zasięg kampanii i zwiększyć jej efektywność.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze