| reklama & PR » ludzie
Powiększył się zespół agencji Lubię to - linked by Isobar
Do Lubię to - linked by Isobar dołączyły Paulina Weisgerber i Agnieszka Staszczak oraz Katarzyna Smolińska.
08.02.17, 13:22
| reklama & PR » informacje
Albonament w głównej roli kampanii Virgin Mobile
Virgin Mobile poszerza portfolio swoich usług o Albonament – usługę telekomunikacyjną z abonamentem. Wprowadzeniu nowej oferty towarzyszy startująca kampania reklamowa.
01.12.16, 17:00
| reklama & PR » ludzie
Marcin Nagraba awansuje w Lubię to – linked by Isobar
Marcin Nagraba awansował w strukturach działu strategii należącej do Dentsu Aegis Network Polska agencji Lubię to – linked by Isobar. Jako strategy group head pokieruje działem.
01.11.16, 15:00
| reklama & PR » informacje
Eskimos w kampanii opon zimowych Allegro
Allegro wystartowało z kampanią digitalową, promującą opony zimowe.
05.09.16, 13:00
| reklama & PR » informacje
Gigababcia w nowej reklamie Virgin Mobile
29 sierpnia br. ruszyła nowa kampania Virgin Mobile, informująca o powiększeniu o 3 GB ilości Internetu LTE w ramach najpopularniejszych pakietów 3w1.
06.06.16, 11:30
| reklama & PR » informacje
Lubię to – linked by Isobar wygrywa dwa przetargi Brown-Forman Polska
Należąca do grupy Dentsu Aegis Network Polska agencja Lubię to – linked by Isobar nawiązała współpracę z markami Jack Daniel's i Finlandia Vodka. Obie marki należą do Brown-Forman Polska. 
23.05.16, 11:00
| reklama & PR » informacje
Jeloł! Pisz&Love. Nowa kampania marki Lipton
29 marca br. ruszyła nowa akcja marki Lipton pod hasłem Jeloł! Pisz&Love, adresowana do wszystkich miłośników herbaty, których rozpiera kreatywność i dobra energia.
20.05.16, 14:00
| reklama & PR » informacje
Lubię to – linked by Isobar z kampanią Wilkinson
4 maja br. ruszyła kampania wizerunkowa marki Wilkinson obejmująca 13 rynków europejskich. Za kreatywną obsługę kampanii odpowiada, należąca do Dentsu Aegis Network Polska, agencja Lubię to – linked by Isobar.
15.05.16, 14:00
| reklama & PR » informacje
Lubię to – linked by Isobar dla Allegro
Agencja Lubię to – linked by Isobar (Dentsu Aegis Network Polska) wygrała przetarg na obsługę wszystkich kanałów social media należących do Allegro.
15.03.16, 12:00
| reklama & PR » informacje
Daj się rozpieścić. Virgin Mobile z youtuberami
Operator, kontynuując swoją długofalową strategię nawiązującą do hasła „Daj się rozpieścić”, zaprosił do współpracy polskich vlogerów i blogerów.
11.03.16, 15:00
| reklama & PR » informacje
Wszyscy do dzieła! Lubię to – linked by Isobar z nową kampanią dla marki Groprinosin
„Wszyscy do dzieła!” to hasło nowej kampanii marki Groprinosin (Gedeon Richter), realizowanej po raz kolejny przez Lubię to – linked by Isobar.
18.02.16, 09:00
| reklama & PR » informacje
Robert Kubicki i Łukasz Żuławski w Isobar Polska
Do kierowanego przez Yuriego Drabenta działu kreacji Isobar Polska dołączyli Łukasz Żuławski i Robert Kubicki. Kubicki objął stanowisko senior copywritera, a Łukasz Żuławski senior art directora. Do Isobaru team kreatywny przeszedł z Leo Burnett. 
04.02.16, 09:00
| reklama & PR » informacje
Belriso Hot z silną kampanią w social media
Zott Polska wprowadza na rynek nowość, nowy wariant deserów z rodziny Belriso, Belriso Hot. Wprowadzenie nowej linii produktowej wspierane jest silną kampanią reklamową w social media.
25.01.16, 11:49
| reklama & PR » ludzie
Marcin Nagraba awansuje w Lubię to – linked by Isobar
Marcin Nagraba awansował na senior strategy plannera w Lubię to – linked by Isobar.
17.01.16, 17:00
| reklama & PR » informacje
NIVEA z kanałem na Instagramie
Marka NIVEA poszerza swoją obecność w mediach społecznościowych. Marka aktywnie wykorzystuje Facebook oraz YouTube. Teraz będzie również obecna na Instagramie. 
19.11.15, 02:00
| reklama & PR » informacje
Ruszaj w ślad za Leszkiem. Nowa odsłona kampanii Lecha Premium
W połowie listopada br. wystartowała zimowa odsłona kampanii telewizyjnej i internetowej Lecha Premium, której bohaterem pozostaje Leszek Chmielewski. Zaprojektowano także edycję limitowaną puszek tej marki.
25.10.15, 03:00
| reklama & PR » informacje
Trwa kampanią wspierającą pakiet #FREEMIUM od Virgin Mobile
Ruszyła kampania promująca nowy pakiet dostępny w sieci Virgin Mobile. Za kreację i egzekucję odpowiada należąca do grupy Dentsu Aegis Network Polska agencja Lubię to – linked by Isobar. 
23.07.15, 17:00
| reklama & PR » ludzie
Łukasz Kwapisz w Lubię to – linked by Isobar
Do działu client service Lubię to – linked by Isobar, w zespole Wiki Jaroma, dołączył Łukasz Kwapisz. Jako Account Manager będzie odpowiadał za realizację projektów dla marki Philips.
Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 02.05.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 27.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.