23.05.16, 11:00
Jeloł! Pisz&Love. Nowa kampania marki Lipton
29 marca br. ruszyła nowa akcja marki Lipton pod hasłem Jeloł! Pisz&Love, adresowana do wszystkich miłośników herbaty, których rozpiera kreatywność i dobra energia. Celem akcji jest dzielenie się optymizmem - wymyślenie oryginalnych haseł na zawieszki herbaty Lipton Yellow Label, które trafią w wersji limitowanej na sklepowe półki oraz wywołanie uśmiechu.
Akcja Jeloł! Pisz&Love to wyjątkowa zabawa konkursowa zainicjowana z myślą o młodej grupie konsumentów, którzy markę Lipton cenią i lubią nie tylko za wyjątkowy smak herbaty, ale i moc pozytywnej energii i radość życia.
Każdy kto ma ochotę dołączyć do akcji Jeloł! Pisz&Love powinien wejść na specjalną stronę i stworzyć krótkie, radosne i optymistyczne hasło, które wywoła uśmiech, które pozwoli dzielić się radością i cieszyć się życiem. Ograniczenie jest tylko jedno - hasło powinno się zamknąć w 60 znakach. Dlaczego? Tyle bowiem można zmieścić na zawieszce klasycznego Lipton Yellow Label, a taka publikacja będzie jedną z nagród dla najlepszych 100 haseł w akcji. Dodatkowo 10 najlepszych haseł znajdzie się na banerach kampanii na stronach internetowych.
Uczestnicy konkursu mogą wygrać także vouchery do Katalogu Marzeń oraz termiczne kubki Lipton. Zgłoszenia można nadsyłać do 26 czerwca br.
Działania reklamowe i promocyjne związane z kampanią obejmować będą bogate portfolio mediów – telewizję, Internet, media społecznościowe. Za koncepcję kreatywną odpowiada agencja Advalue. Produkcję strony internetowej www.piszandlove.pl powierzono agencji Lubię to – linked by Isobar. Działania PR będzie prowadziła agencja Atelier PR, a za planowanie mediów oraz koncepcję i koordynację działań z influencerami odpowiada Dom Mediowy Mindshare.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze