23.05.16, 11:00

Jeloł! Pisz&Love. Nowa kampania marki Lipton

Opakowanie herbaty Lipton
Fot.: materiały prasowe

29 marca br. ruszyła nowa akcja marki Lipton pod hasłem Jeloł! Pisz&Love, adresowana do wszystkich miłośników herbaty, których rozpiera kreatywność i dobra energia. Celem akcji jest dzielenie się optymizmem - wymyślenie oryginalnych haseł na zawieszki herbaty Lipton Yellow Label, które trafią w wersji limitowanej na sklepowe półki oraz wywołanie uśmiechu.

Akcja Jeloł! Pisz&Love to wyjątkowa zabawa konkursowa zainicjowana z myślą o młodej grupie konsumentów, którzy markę Lipton cenią i lubią nie tylko za wyjątkowy smak herbaty, ale i moc pozytywnej energii i radość życia.

Każdy kto ma ochotę dołączyć do akcji Jeloł! Pisz&Love powinien wejść na specjalną stronę i stworzyć krótkie, radosne i optymistyczne hasło, które wywoła uśmiech, które pozwoli dzielić się radością i cieszyć się życiem. Ograniczenie jest tylko jedno - hasło powinno się zamknąć w 60 znakach. Dlaczego? Tyle bowiem można zmieścić na zawieszce klasycznego Lipton Yellow Label, a taka publikacja będzie jedną z nagród dla najlepszych 100 haseł w akcji. Dodatkowo 10 najlepszych haseł znajdzie się na banerach kampanii na stronach internetowych.

Uczestnicy konkursu mogą wygrać także vouchery do Katalogu Marzeń oraz termiczne kubki Lipton. Zgłoszenia można nadsyłać do 26 czerwca br.

Działania reklamowe i promocyjne związane z kampanią obejmować będą bogate portfolio mediów – telewizję, Internet, media społecznościowe. Za koncepcję kreatywną odpowiada agencja Advalue. Produkcję strony internetowej www.piszandlove.pl powierzono agencji Lubię to – linked by Isobar. Działania PR będzie prowadziła agencja Atelier PR, a za planowanie mediów oraz koncepcję i koordynację działań z influencerami odpowiada Dom Mediowy Mindshare.

Komentarze

Powiązane

06.04.25, 14:58
| reklama & PR » informacje
Maspex promuje nową wersję marki Nestea
Nestea (Maspex) wprowadza Nestea Sparkling – gazowaną wersję napoju herbacianego.
06.04.25, 13:20
| reklama & PR » informacje
Tradycyjnie doskonały. ONE House planuje i kupuje media TV dla Majonezu Kieleckiego
Agencja mediowa ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów TV w nowej kampanii Majonezu Kieleckiego pod hasłem „Tradycyjnie doskonały”.
06.04.25, 11:23
| reklama & PR » informacje
Taktyka Mistrza Trawnika. Kampania TV i internetowa marki Florovit
Grupa INCO, właściciel marki Florovit, ruszył z kampanią nawozów do pielęgnacji trawników Florovit Mistrzowski Trawnik.
05.04.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Komfort stawia na dynamiczną komunikację wizualną
Komfort rusza z działaniami promującymi szeroką ofertę usług. Treści marketingowe wzbogacone AI mają wyróżniać portfolio produktów oraz rozwiązań.
04.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
PayPo przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej
PayPo, firma działająca na rynku płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych, przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej na kolejny rok.
04.04.25, 20:00
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Rozpara Dyrektorą Marketingu Business Centre Club
Ewelina Rozpara objęła stanowisko Dyrektor Marketingu Business Centre Club. 
04.04.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Rośnij! ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów digital dla marki Substral
Agencja mediowa ONE House kontynuuje realizację strategii mediowej oraz zakup mediów digital w ramach kampanii „Rośnij!” marki Substral z portfolio  Evergreen Garden Care. poprzez precyzyjne dotarcie do pasjonatów ogrodnictwa.
04.04.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Instytut Publico pracuje dla Stowarzyszenia Moc Wsparcia
Instytut Publico rozpoczął współpracę ze Stowarzyszeniem Moc Wsparcia ze Śląska. 
04.04.25, 10:04
| reklama & PR » informacje
PKO Bank Polski w przetargu wybiera FCB Warsaw
PKO Bank Polski ma nową agencję wspierającą w obszarze marketingu. 
04.04.25, 08:11
| reklama & PR » informacje
NYX Professional Makeup promuje nową linię produktów The Face Glue
Marka NYX Professional Makeup (L'Oréal) wprowadza na rynek nową linię produktów "The Face Glue", zapewniającą długotrwały makijaż. Kampanię promującą nowości przygotowała i realizuje agencja Labcon relevant stories (Group One).