06.04.16, 15:00
| reklama & PR » informacje
Wydawnictwo Albatros z kampanią od Go Culture
Albatros, jedno z największych wydawnictw w Polsce dołączyło do grona klientów agencji Go Culture.
06.12.15, 20:00
| reklama & PR » case study
Rzeczy. Iwaszkiewicz intymnie. Nietypowa kampania literacka
Agencja Go Culture podsumowała wyniki nietypowej kampanii literackiej. Dzięki działaniom agencji książka „RZECZY. Iwaszkiewicz intymnie“ Anny Król została przyjęta jako najgłośniejszy i wysoko oceniany debiut pisarski 2015 r. 
Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 02.05.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 27.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.