17.09.09, 23:10

Siatkówka poprawia wyniki Polsatu (raport telemetryczny)

Miniony tydzień obfitował w wielkie, sportowe emocje, takież same zwycięstwa i blamaże. Weekend to z kolei premierowe odcinki flagowych widowisk rozrywkowych głównych stacji. Które pozycje przyciągnęły najwięcej widzów? Szczegóły w raporcie Portalu Medialnego MediaFM.net w oparciu o badania TNS OBOP.

Miniony tydzień obfitował w wielkie, sportowe emocje, takież same zwycięstwa i blamaże. Weekend to z kolei premierowe odcinki flagowych widowisk rozrywkowych głównych stacji. Które pozycje przyciągnęły najwięcej widzów? Szczegóły w raporcie Portalu Medialnego MediaFM.net w oparciu o badania TNS OBOP.

W TOP10 najchętniej oglądanych stacji pierwsze miejsce nadal zajmuje telewizyjna Jedynka. Jej udział w rynku w okresie 07.09-13.09 br. wyniósł nieco ponad 19 proc. Na dobry wynik tego kanału wpłynęła transmisja meczu eliminacji MŚ w piłce nożnej Słowenia-Polska. Kompromitującą porażkę naszej reprezentacji oglądało blisko 4,9 widzów. Serwis sportowy, nadawany w tym dniu po „Wiadomościach” włączyło blisko 5 milionów Polaków. Dobre wyniki zanotowały Jedynkowe seriale: „Ojciec Mateusz” (blisko 3,2 mln), „Londyńczycy” (2,8 mln), a także „Mała wielka miłość” (2,2 mln). Po raz pierwszy w ogólnodostępnej telewizji pokazany został „Katyń” Andrzeja Wajdy i cieszył się dużym zainteresowaniem widzów (ponad 3,5 mln).

Na drugim miejscu uplasowała się Telewizja Polsat. Stacja z Ostrobramskiej zanotowała bardzo dobry wynik na poziomie 16,48 proc. Sukces ten jest zasługą transmitowanych w Polsacie Mistrzostw Europy siatkarzy. Zwycięstwo Polaków nad Francuzami na wagę złota śledziło 5,6 mln kibiców, co było drugim wynikiem pod względem oglądalności w mijającym tygodniu. Potyczki Gruszki, Zagumnego i Spółki w Turcji zdominowały TOP10 Polsatu. Dobre rezultaty osiągnęły także: film „World Trade Center” oraz „Wydarzenia” nadane tuż przed meczem Polska-Francja. Pierwszy odcinek zainaugurowanej w sobotę mistrzowskiej edycji „Jak Oni śpiewają?” spotkał się z umiarkowanym zainteresowaniem Polaków (nieco ponad 1,9 mln widzów).

Trzecie miejsce, z udziałami 14,64 proc. zajęła Dwójka. Drugi kanał TVP ma na swojej antenie najchętniej oglądaną audycję minionego tygodnia, czyli serial „M jak miłość” (prawie 6,5 mln). Bardzo dobrze radziły sobie także inne seriale: „Barwy szczęścia” (4,4 mln), „Na dobre i na złe” (3,7 mln) oraz „Dr House”  (2,7 mln). Nieco ponad 2 mln fanów włączyło Dwójkę w czasie emisji „Kocham Cię Polsko”. Transmitowane w TVP2 koszykarskie Mistrzostwa Europy mężczyzn cieszą się średnim zainteresowaniem kibiców. Na przykład, spotkanie Polska-Turcja oglądało 2,1 mln Polaków.

Poza podium znalazł się TVN. Niezły wynik na poziomie 13,3 proc. jest m.in. zasługą długo wyczekiwanej, drugiej edycji „Mam talent!”. Premierowy odcinek oglądało 3,1 mln osób i dzięki temu program prowadzony przez Szymona Hołownię i Marcina Prokopa był najchętniej wybieraną propozycją stacji z Wiertniczej zaraz po niedzielnych „Faktach”. Drugi odcinek „Tańca z gwiazdami” śledziło blisko 2,5 widzów. Przyzwoity wynik odnotował nowy serial TVN, „Naznaczony” z Piotrem Adamczykiem (ponad 1,9 mln).

W TOP10 najczęściej wybieranych stacji tematycznych znalazł się Polsat Sport. Świetny wynik kanału – 1,56 proc. – możliwy był dzięki relacjom z Mistrzostw Starego Kontynentu w siatkówce panów. Czołową dziesiątkę zamyka TV Puls z niezłym rezultatem 1,26 proc.

Udziały tygodniowe 10 najlepiej oglądanych stacji w okresie 07.09 - 13.09 2009

Wszyscy 4+ bez gości
TVP1 19,07
Polsat 16,48
TVP2 14,64
TVN 13,30
TVP INFO 4,33
TVN 24 3,40
TV4 2,02
TVN Siedem 1,62
Polsat Sport 1,56
TV Puls 1,26

TOP10 stacji tematycznych wg udziałów w okresie 07.09 - 13.09 2009

Wszyscy 4+ bez gości
TVN 24 3,40
Polsat Sport 1,56
Disney Channel 1,04
AXN 0,93
Jetix 0,87
Mini Mini 0,85
VIVA Polska 0,63
Discovery 0,60
Cartoon Network 0,52
TVN Style 0,51

Komentarze

Powiązane

04.04.25, 06:46
| TV / VOD » badania rynku
VideoTrack agencji Wavemaker: przeciętny klient polskiego segmentu SVOD opłaca 2,2 subskrypcji
Przeciętny klient polskiego segmentu SVOD opłaca aż 2,2 subskrypcji. Polacy najczęściej wybierają platformę Netflix. Co ciekawe,  lekko skurczyła się nisza torrentowa – mniej niż co dziesiąty widz internetowy ściąga dziś seriale i filmy z takich miejsc  - wynika z IX edycji badania VideoTrack agencji Wavemaker (GroupM). 
03.04.25, 20:22
| TV / VOD » informacje
27 kanałów w wiosennym „otwartym oknie" w Polsat Box
Polsat Box przygotował „otwarte okno” dla swoich abonentów w którym proponuje do 27 kanałów TV. 
03.04.25, 11:28
| TV / VOD » badania rynku
Dzień Dobry TVN pozostaje najchętniej oglądana śniadaniówką
Format "Dzień Dobry TVN" w marcu br. pod względem oglądalności, był najchętniej oglądaną śniadaniówką we wszystkich najważniejszych grupach. 
03.04.25, 10:14
| TV / VOD » informacje | reklama & PR » informacje
Bricomarché głównym partnerem formatu Zróbmy sobie dom
Bricomarché, sieć sklepów z artykułami do domu i ogrodu, została głównym partnerem nowego programu telewizyjnego stacji TVN – „Zróbmy sobie dom”.
02.04.25, 20:00
| TV / VOD » informacje
Reportaż Grzegorza Sajóra i debata w 20. rocznicę śmierci Jana Pawła II w TVP Info
W związku z rocznicą śmierci Jana Pawła II, TVP Info wyemituje w środę, 2 kwietnia br. o godz. 21:00 reportaż Grzegorza Sajóra pt. „Szukałem was, teraz przyszliście do mnie”. 
02.04.25, 14:42
| TV / VOD » informacje | prasa » informacje
Poranny Ring 7:50. Startuje publicystyczny format wideo live Super Expressu
2 kwietnia br. „Super Express” (Grupa ZPR Media) rozpocznie emisję nowego codziennego formatu wideo na kanale Super Ring na platformie You Tube. Gospodarzami godzinnego programu publicystycznego „Poranny Ring 7:50” będą Marek Balawajder, Karolina Pajączkowska i Wiktor Świetlik.
01.04.25, 14:00
| TV / VOD » seriale
I love this job. Nowy serial animowany od Animoon trafi do iTVN i MOMLI
„I love this Job” to nowy serial animowany na podstawie pomysłu Grzegorza Wacławka, w reżyserii Kasi Wilk i Ariny Sizovej, który został wyprodukowany został przez Animoon przy wsparciu Polskiego Instytutu Sztuki Filmowej, w koprodukcji z Letko, Piotrem Szczepanowiczem i EC1 Łódź - Miasto Kultury. Wkrótce trafi na platformy iTVN i MOMLI.
31.03.25, 20:46
| TV / VOD » informacje | internet » informacje
Korneliusz Rzeźwicki gospodarzem programu Pierwsza Druga w Trójce
28 marca br., kanał TVP3 rozpoczął emisję programu „Pierwsza Druga w Trójce” o meczach Betclic 1. i 2. Ligi.
31.03.25, 10:45
| TV / VOD » informacje
Mikołaj Roznerski gospodarzem polskiej edycji teleturnieju The Floor
Polska wersja teleturnieju “The Floor” zadebiutuje na antenie TVN. Gospodarzem formatu będzie aktor - Mikołaj Roznerski.
30.03.25, 17:04
| TV / VOD » informacje
My Happy Place. Nowy program podróżniczy CNN
CNN ORIGINAL ogłosił premierę i zaprezentował zwiastun nowego programu „My Happy Place”, w którym gwiazdy, m.in. Alan Cumming, Taraji P. Henson i Simu Liu, opowiedzą o swoich wyjątkowych azylach. Produkcja zadebiutuje 27 kwietnia 2025 r. i będzie emitowana w każdą niedzielę o godz. 22:00 ET/PT na CNN i CNN International.
Subskrybuj RSS działu TV / VOD: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 02.05.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 27.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.