18.02.10, 23:29

Reklama w TV: Polsat pierwszy

W ubiegłym tygodniu najwięcej na reklamach zarobił Polsat (prawie 37 mln). Tuż za nim znalazła się Jedynka (35 mln) i TVN (33 mln). Dużo gorzej radzi sobie Dwójka (21 mln).

W ubiegłym tygodniu (8-14 lutego br., dane: AGB Nielsen Media Research, bez rabatów), najwięcej na reklamach zarobił Polsat (prawie 37 mln). Tuż za nim znalazła się Jedynka (35 mln) i TVN (33 mln). Dużo gorzej radzi sobie Dwójka (21 mln).

Na piątym miejscu znalazła się młodzieżowa VIVA Polska (10 mln PLN), a dalej Puls i AXN (po 9 mln PLN). Informacyjna stacja TVN 24 znalazła się dopiero na jedenastym miejscu (4,3 mln PLN), a TVP INFO na 16. (2,5 mln PLN).

Najwięcej pieniędzy na reklamę w TV w ub. tygodniu przeznaczyli producenci żywności (prawie 64 mln PLN) i firmy telekomunikacyjne (ponad 33 mln PLN).

# STACJA WYDATKI UDZIAŁY w %
1 Polsat 36 793 530,00 zł 14,82
2 TVP1 34 876 330,00 zł 14,05
3 TVN 32 757 075,00 zł 13,20
4 TVP2 21 429 495,00 zł 8,63
5 Viva Polska 9 993 830,00 zł 4,03
6 PULS 9 255 580,00 zł 3,73
7 AXN 9 245 110,00 zł 3,72
8 4FunTV 7 053 735,00 zł 2,84
9 MTV Polska 5 635 890,00 zł 2,27
10 Discovery 4 505 430,00 zł 1,82
11 TVN24 4 305 774,00 zł 1,73
12 TV4 3 917 065,00 zł 1,58
13 ITV 3 868 595,00 zł 1,56
14 Comedy Central 3 840 135,00 zł 1,55
15 TVN7 3 077 060,00 zł 1,24
16 TVP3 2 563 045,00 zł 1,03
17 Discovery World 2 524 930,00 zł 1,02
18 Discovery Science 2 443 755,00 zł 0,98
19 AXN Sci-Fi 2 415 170,00 zł 0,97
20 Discovery Travel and Living 2 400 440,00 zł 0,97
  Wszystkie stacje: 248 203 794,50 zł  

 

Wydatki na reklamę TV poszczególnych sektorów

SEKTOR WYDATKI UDZIAŁ W %
BUDOWNICTWO x x
DOMOWE ŚRODKI CZYSTOŚCI 9 117 534,00 zł 3,67
FINANSE MARKETING 17 621 636,50 zł 7,1
INNE 633 114,00 zł 0,26
MOTORYZACJA TRANSPORT 8 643 642,00 zł 3,48
ODZIEŻ OBUWIE 2 467,50 zł 0
PRODUKTY DLA DZIECI 4 766 181,50 zł 1,92
PRODUKTY DLA ZWIERZĄT 1 951 395,50 zł 0,79
PRODUKTY ZDROWOTNE LEKI 51 384 144,50 zł 20,7
PRZEMYSŁ x x
ROLNICTWO OGRODNICTWO 557 298,00 zł 0,22
ROZRYWKA KULTURA 15 153 625,00 zł 6,11
SPRZEDAŻ 7 588 625,00 zł 3,06
ŚRODKI OSOBISTEJ PIELĘGNACJI CIAŁA 6 377 907,50 zł 10,63
TELEKOMUNIKACJA 33 307 235,00 zł 13,42
USŁUGI 4 928 911,00 zł 1,99
WYPOSAŻENIE DOMU I BIURA 2 330 716,50 zł 0,94
ŻYWNOŚĆ 63 839 361,00 zł 25,72
Razem: 248 203 794,50 zł  

 

Komentarze

Powiązane

07.04.25, 09:18
| TV / VOD » informacje | prasa » informacje | internet » informacje
Power of Peers. Wspólny  program Forbesa i Business Insidera we współpracy z YPO Poland
Od 7 kwietnia br. w każdy poniedziałek o godz. 12:00 w serwisach Forbes i Business Insider Polska będzie udostępniany  program „Power of Peers", prowadzony przez Katarzynę Dębek, redaktorkę naczelną Forbes Polska i Mikołaja Kunicę, redaktora naczelnego Business Insider Polska. Uczestnikami spotkań z cyklu „Power of Peers” są członkowie YPO Poland.
07.04.25, 08:00
| TV / VOD » badania rynku
Serial Rolnicy. Podlasie wciąż hitem Fokus TV
Produkcja pt. „Rolnicy. Podlasie” jest niekwestionowanym liderem anteny Fokus TV. Stacja 30 marca r. wyemitowała 251. odcinek serialu, który zanotował najlepszy wynik oglądalności od początku 2025 r.
07.04.25, 06:00
| TV / VOD » ludzie
Agnieszka Kopacz-Domańska wraca do TVP
Do zespołu TVP Info dołącza Agnieszka Kopacz-Domańska. Dziennikarka od 7 kwietnia br. będzie gospodynią programu „Za pięć dwunasta”.
04.04.25, 06:46
| TV / VOD » badania rynku
VideoTrack agencji Wavemaker: przeciętny klient polskiego segmentu SVOD opłaca 2,2 subskrypcji
Przeciętny klient polskiego segmentu SVOD opłaca aż 2,2 subskrypcji. Polacy najczęściej wybierają platformę Netflix. Co ciekawe,  lekko skurczyła się nisza torrentowa – mniej niż co dziesiąty widz internetowy ściąga dziś seriale i filmy z takich miejsc  - wynika z IX edycji badania VideoTrack agencji Wavemaker (GroupM). 
03.04.25, 20:22
| TV / VOD » informacje
27 kanałów w wiosennym „otwartym oknie" w Polsat Box
Polsat Box przygotował „otwarte okno” dla swoich abonentów w którym proponuje do 27 kanałów TV. 
03.04.25, 11:28
| TV / VOD » badania rynku
Dzień Dobry TVN pozostaje najchętniej oglądana śniadaniówką
Format "Dzień Dobry TVN" w marcu br. pod względem oglądalności, był najchętniej oglądaną śniadaniówką we wszystkich najważniejszych grupach. 
03.04.25, 10:14
| TV / VOD » informacje | reklama & PR » informacje
Bricomarché głównym partnerem formatu Zróbmy sobie dom
Bricomarché, sieć sklepów z artykułami do domu i ogrodu, została głównym partnerem nowego programu telewizyjnego stacji TVN – „Zróbmy sobie dom”.
02.04.25, 20:00
| TV / VOD » informacje
Reportaż Grzegorza Sajóra i debata w 20. rocznicę śmierci Jana Pawła II w TVP Info
W związku z rocznicą śmierci Jana Pawła II, TVP Info wyemituje w środę, 2 kwietnia br. o godz. 21:00 reportaż Grzegorza Sajóra pt. „Szukałem was, teraz przyszliście do mnie”. 
02.04.25, 14:42
| TV / VOD » informacje | prasa » informacje
Poranny Ring 7:50. Startuje publicystyczny format wideo live Super Expressu
2 kwietnia br. „Super Express” (Grupa ZPR Media) rozpocznie emisję nowego codziennego formatu wideo na kanale Super Ring na platformie You Tube. Gospodarzami godzinnego programu publicystycznego „Poranny Ring 7:50” będą Marek Balawajder, Karolina Pajączkowska i Wiktor Świetlik.
01.04.25, 14:00
| TV / VOD » seriale
I love this job. Nowy serial animowany od Animoon trafi do iTVN i MOMLI
„I love this Job” to nowy serial animowany na podstawie pomysłu Grzegorza Wacławka, w reżyserii Kasi Wilk i Ariny Sizovej, który został wyprodukowany został przez Animoon przy wsparciu Polskiego Instytutu Sztuki Filmowej, w koprodukcji z Letko, Piotrem Szczepanowiczem i EC1 Łódź - Miasto Kultury. Wkrótce trafi na platformy iTVN i MOMLI.
Subskrybuj RSS działu TV / VOD: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 02.05.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 27.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.