18.10.10, 21:30
Newsweek Polska w wydaniu na iPada
18. października br., tygodnik Newsweek udostępnił aplikację przygotowaną na tablety iPad. Można ją pobrać poprzez sklep internetowy App Store.
18. października br., tygodnik "Newsweek" udostępnił aplikację przygotowaną na tablety iPad. Można ją pobrać poprzez sklep internetowy App Store. Wraz z aplikacją użytkownicy otrzymają pierwsze wydanie pisma. Sama aplikacja umożliwia bezpośrednie pobieranie i czytanie tygodnika, jak również archiwizację wszystkich posiadanych wydań. Aplikacja oraz pierwsze wydanie Newsweeka są bezpłatne, kolejne numery będą w cenie 0,79 euro (około 3 zł).
W aplikacji Newsweek udostępnił treści z wydania drukowanego w wersji zaprojektowanej specjalnie na iPada, w formacie dostosowanym do ekranu tabletu. Wydanie jest podzielone na sekcje zgodne z działami tygodnika i zawiera wszystkie artykuły z wersji drukowanej oraz materiały dodatkowe, m.in. galerie zdjęć, materiały audio i wideo oraz elementy interaktywne wykorzystywane w tekstach, mapach czy infografikach. Dodatkowym elementem jest sekcja "Wiadomości" aktualizowana przy połączeniu z internetem o aktualne informacje z kraju i ze świata.
Przez trzy miesiące wyłącznym partnerem reklamowym Newsweeka na iPada jest Mazda, dla której w aplikacji przygotowane zostały formaty reklamowe wykorzystujące technologiczne możliwości tabletów. Przy wejściu do wydania użytkownicy zobaczą animację prezentującą Mazdę 6. Co kilka stron redakcyjnych pojawią się interaktywne witryny z informacjami o modelu, zawierające filmy wideo, galerie zdjęć, widgety oraz interaktywne materiały tekstowo-zdjęciowe. Użytkownicy będą mogli za pomocą zintegrowanej z aplikacją mapy dilerów wyszukać najbliższy salon sprzedaży Mazdy. Dzięki komunikacji z wykorzystaniem iPada producent auta chce dotrzeć do osób ciekawych życia i chętnie sięgających po nowoczesne rozwiązania technologiczne z przekazem, że Mazda 6 to model innowacyjny. Projekt aplikacji przygotował Dział Projektów Specjalnych Biura Reklamy Axel Springer Polska.
Kampania promocyjna aplikacji Newsweeka na iPada trwa od połowy września br. Obejmuje promocję w prasie codziennej i magazynach ("Newsweek Polska", "Forbes", "Auto Świat", "Przegląd Sportowy", "Komputer Świat", "Dziennik Gazeta Prawna", "Puls Biznesu") oraz w serwisach internetowych Axel Springer Polska. Kreację przygotowała agencja BBDO we współpracy z Działem Marketingu tygodnika Newsweek.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze