25.05.11, 19:20
NetSprint dla serwisów internetowych TVP
NetSprint wdrożył autorskie rozwiązanie NetSprint Information Access Platform w serwisach należących do Telewizji Polskiej: tvp.pl oraz tvp.pl/hd.
NetSprint wdrożył autorskie rozwiązanie NetSprint Information Access Platform w serwisach należących do Telewizji Polskiej: tvp.pl oraz tvp.pl/hd. Rozwiązanie zostało wdrożone w serwisach TVP ze względu na specyfikę archiwum tvp.pl, czyli dużą liczbę zróżnicowanych treści (stron poszczególnych programów, materiałów wideo, artykułów). W wyniku wdrożenia kluczowym elementem nawigacji po serwisie stała się wyszukiwarka, która w zależności od intencji użytkownika, prezentuje najświeższe informacje lub treści dokładnie dopasowane do zapytania użytkownika. Podczas przeglądania wyników wyszukiwania odbiorca ma możliwość filtracji wyświetlonej listy wybierając odpowiedni rodzaju materiału (np. artykuł, wideo). Dodatkowo wyszukiwarka pozwala zawęzić wyszukiwanie do treści pochodzących z wybranej kategorii tematycznej (np. informacje, film, serial, rozrywka, sport, publicystyka), jak również do treści pochodzących z konkretnej anteny czy ośrodka regionalnego (np. Białystok, Kielce, Kraków).
Rozwiązanie NetSprint pomaga również eksponować nowe programy w ramówce dzięki mechanizmowi promocji treści, który umożliwia wyświetlenie wybranego wyniku na określonej pozycji listy wynikowej przy zdefiniowanym zapytaniu. "Decydując się na wdrożenie systemu opartego na wyszukiwaniu oczekiwaliśmy przede wszystkim kompletnego rozwiązania, które zapewni odpowiednią szybkość zwracania wyników oraz ich wysoką jakość. Wybraliśmy rozwiązanie NetSprint ze względu na doświadczenie firmy we wdrażaniu zaawansowanych mechanizmów wyszukiwawczych dla dużych wydawców treści oraz wsparcie zespołu ekspertów, którzy pomagają maksymalnie wykorzystać możliwości systemu. Kolejnym argumentem, który przemawiał za wyborem NetSprint był mechanizm obsługi fleksji języka polskiego" – powiedział Michał Przymusiński, Zastępca Dyrektora Ośrodka iTVP-HD.
NetSprint IAP pomaga właścicielom portali optymalnie wykorzystywać potencjał biznesowy posiadanego archiwum poprzez usprawnienie nawigacji, zwiększenie lepkości oraz poprawę użyteczności serwisu. Rozwiązanie ułatwia też prowadzenie skutecznych działań SEO (Search Engine Optimization). Z NetSprint IAP korzystają już takie koncerny medialne jak Presspublica, Infor PL S.A., Berlingske Media (Dania), czy Edda Media (Norwegia).
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze