26.07.11, 17:21
Kampania reklamowa L’Oreal Polska w Gadu-Gadu
W Gadu-Gadu rozpoczęła się kampania reklamowa firmy L'Oreal Polska, która wprowadza pod marką Garnier nowy męski dezodorant X-treme Ice 72h.
W Gadu-Gadu rozpoczęła się kampania reklamowa firmy L'Oreal Polska, która wprowadza pod marką Garnier nowy męski dezodorant X-treme Ice 72h. Celem kampanii jest promowanie nowego dezodorantu w ciekawy "mroźny" sposób, zaangażowanie użytkowników z grupy celowej oraz wzmocnienie wizerunku pozostałych produktów z gamy DEO.
Kampanię można zobaczyć m.in. na popularnym komunikatorze GG. Osią kampanii jest gra zręcznościowa stworzona przez GG, w ramach której prowadzony jest ranking, a do zdobycia są cenne nagrody (quad Yamaha, mini-lodówki wypełnione kosmetykami, zestawy kosmetyków). W działaniach promujących wykorzystane zostaną formaty display w tym nowatorskie pełnoekranowe kreacje richmedia, banery na stronach oraz spoty radiowe. Kampania dopasowana jest również kontekstowo: nowy dezodorant Garniera został sponsorem kanału Chillout w Open.fm.
Kampania rozpoczęła się 11. lipca w sieci Gadu-Gadu i trwać będzie do 31. sierpnia br. Wszystkie media zaplanował dom mediowy ZenithOptimedia.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze