03.10.11, 19:02

SHOW i Agros Nova z konkursem dla marki Fortuna Karotka

Dział Oferty Multimedialnej Bauer Media, przy współpracy z Agros Nova i Mediacomem, przygotował akcję cross - mediową dla marki Fortuna Karotka. Projekt obejmuje działania w prasie i Internecie Grupy Bauer.

Dział Oferty Multimedialnej Bauer Media, przy współpracy z Agros Nova i Mediacomem, przygotował akcję cross - mediową dla marki Fortuna Karotka. Projekt obejmuje działania w prasie i Internecie Grupy Bauer.

Celem akcji promującej są wzrost świadomości i zbudowanie relacji z marką, a także podkreślenie korzystnego wpływu betakarotenu zawartego w  soku marchwiowym, na zdrowie i stan skóry (czyli naturalny i zdrowy sposób na zachowanie opalenizny, tym samym „przedłużenie lata"). Rozpoczęty 3. października czterotygodniowy konkurs zachęca użytkowniczki do podzielenia się swoimi sposobami na jesień. Główną nagrodą jest sesja fotograficzna Karotki, opublikowana w magazynie "SHOW" oraz nagrody pieniężne. 

Konkurs odbywa się na specjalnie stworzonej stronie www.styl.pl/karotka i promowany na portalu Interia.pl oraz w magazynach Wydawnictwa Bauer: "Twój Styl", "SHOW", "Świat Kobiety", "Kobieta i Życie", "Tina", "Życie na Gorąco", "Tele Tydzień", "Tele Świat" oraz "Twist".

Komentarze

Powiązane

06.04.25, 11:23
| reklama & PR » informacje
Taktyka Mistrza Trawnika. Kampania TV i internetowa marki Florovit
Grupa INCO, właściciel marki Florovit, ruszył z kampanią nawozów do pielęgnacji trawników Florovit Mistrzowski Trawnik.
05.04.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Komfort stawia na dynamiczną komunikację wizualną
Komfort rusza z działaniami promującymi szeroką ofertę usług. Treści marketingowe wzbogacone AI mają wyróżniać portfolio produktów oraz rozwiązań.
04.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
PayPo przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej
PayPo, firma działająca na rynku płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych, przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej na kolejny rok.
04.04.25, 20:00
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Rozpara Dyrektorą Marketingu Business Centre Club
Ewelina Rozpara objęła stanowisko Dyrektor Marketingu Business Centre Club. 
04.04.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Rośnij! ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów digital dla marki Substral
Agencja mediowa ONE House kontynuuje realizację strategii mediowej oraz zakup mediów digital w ramach kampanii „Rośnij!” marki Substral z portfolio  Evergreen Garden Care. poprzez precyzyjne dotarcie do pasjonatów ogrodnictwa.
04.04.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Instytut Publico pracuje dla Stowarzyszenia Moc Wsparcia
Instytut Publico rozpoczął współpracę ze Stowarzyszeniem Moc Wsparcia ze Śląska. 
04.04.25, 10:04
| reklama & PR » informacje
PKO Bank Polski w przetargu wybiera FCB Warsaw
PKO Bank Polski ma nową agencję wspierającą w obszarze marketingu. 
04.04.25, 08:11
| reklama & PR » informacje
NYX Professional Makeup promuje nową linię produktów The Face Glue
Marka NYX Professional Makeup (L'Oréal) wprowadza na rynek nową linię produktów "The Face Glue", zapewniającą długotrwały makijaż. Kampanię promującą nowości przygotowała i realizuje agencja Labcon relevant stories (Group One).
03.04.25, 17:42
| reklama & PR » informacje
Continental dołącza do grona klientów Walk PR
Na początku kwietnia br., do grona klientów Walk PR dołączył producent opon Continental.  
03.04.25, 13:55
| reklama & PR » informacje
Sven Hannawald ambasadorem marki BLITZbee
Sven Hannawald - skoczek narciarski, medalista olimpijski i triumfator Turnieju Czterech Skoczni, dołącza do BLITZbee - marki naturalnych napojów funkcjonalnych na bazie miodu i kofeiny w roli ambasadora. 
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 02.05.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 27.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.