03.10.11, 19:02
SHOW i Agros Nova z konkursem dla marki Fortuna Karotka
Dział Oferty Multimedialnej Bauer Media, przy współpracy z Agros Nova i Mediacomem, przygotował akcję cross - mediową dla marki Fortuna Karotka. Projekt obejmuje działania w prasie i Internecie Grupy Bauer.
Dział Oferty Multimedialnej Bauer Media, przy współpracy z Agros Nova i Mediacomem, przygotował akcję cross - mediową dla marki Fortuna Karotka. Projekt obejmuje działania w prasie i Internecie Grupy Bauer.
Celem akcji promującej są wzrost świadomości i zbudowanie relacji z marką, a także podkreślenie korzystnego wpływu betakarotenu zawartego w soku marchwiowym, na zdrowie i stan skóry (czyli naturalny i zdrowy sposób na zachowanie opalenizny, tym samym „przedłużenie lata"). Rozpoczęty 3. października czterotygodniowy konkurs zachęca użytkowniczki do podzielenia się swoimi sposobami na jesień. Główną nagrodą jest sesja fotograficzna Karotki, opublikowana w magazynie "SHOW" oraz nagrody pieniężne.
Konkurs odbywa się na specjalnie stworzonej stronie www.styl.pl/karotka i promowany na portalu Interia.pl oraz w magazynach Wydawnictwa Bauer: "Twój Styl", "SHOW", "Świat Kobiety", "Kobieta i Życie", "Tina", "Życie na Gorąco", "Tele Tydzień", "Tele Świat" oraz "Twist".
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze