08.11.11, 18:37
VIACOM chce otworzyć się na polski rynek produktów licencjonowanych
Dan Frugtniet - Licencing Director, Consumer Products, odpowiedzialny w Viacom International Media Networks (VIMN) za obszar Emerging Markets, będzie jednym z gości pierwszej edycji imprezy Signanature. Przedstawi możliwości współpracy z polskimi firmami w zakresie licencjonowanych dóbr konsumpcyjnych.
Dan Frugtniet - Licencing Director, Consumer Products, odpowiedzialny w Viacom International Media Networks (VIMN) za obszar Emerging Markets, będzie jednym z gości pierwszej edycji imprezy Signanature, która odbędzie się 18 i 19 stycznia 2012 roku w Warszawie. Przedstawi możliwości współpracy z polskimi firmami w zakresie licencjonowanych dóbr konsumpcyjnych.
„Bohaterowie naszych produkcji - tacy jak SpongeBob, Dora czy postaci z South Park - są głęboko zakorzenieni w popkulturze i mają wielki potencjał marketingowy” – twierdzi Frugtniet. „Polska jest atrakcyjnym rynkiem z punktu widzenia licencjonowanych dóbr konsumpcyjnych. Naszymi klientami są ludzie młodzi – spośród ponad 38 milionów mieszkańców, sześć milionów nie ukończyło 14. roku życia, a 38 procent jest w wieku od 20 - 44 lat. Ponadto według naszych prognoz, poziom wydatków konsumpcyjnych na mieszkańca wzrośnie z obecnego poziomu 8,250 dolarów do 11,286 dolarów amerykańskich w 2014 roku” – dodał Frugtniet.
Na polskim rynku dystrybutorem praw do licencji VIMN jest firma Plus Licens. Zakup praw umożliwia wykorzystanie w celach komercyjnych logo MTV, a także postaci wszystkich bohaterów, znanych z kanałów Nickelodeon, Comedy Central czy MTV, takich jak „SpongeBob Kanciastoporty”, „Dora poznaje świat”, „Wojownicze żółwie ninja”, „South Park”, „Beavis i Butthead”, „Victoria znaczy zwycięstwo”, „Big Time Rush”.
Imprezy Signature są przeznaczone dla firm, skupiających swoją działalność na określonym rynku, w ramach jednego kraju. Po inauguracyjnych targach w Warszawie, podobne wydarzenia odbędą się w Stambule, Moskwie, Johannesburgu i Seulu. Na pierwszej imprezie w Warszawie, organizatorzy spodziewają się około 300 odbiorców i około 40 oferentów.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze