08.11.11, 18:37

VIACOM chce otworzyć się na polski rynek produktów licencjonowanych

Dan Frugtniet - Licencing Director, Consumer Products, odpowiedzialny w Viacom International Media Networks (VIMN) za obszar Emerging Markets, będzie jednym z gości pierwszej edycji imprezy Signanature. Przedstawi możliwości współpracy z polskimi firmami w zakresie licencjonowanych dóbr konsumpcyjnych.

Dan Frugtniet - Licencing Director, Consumer Products, odpowiedzialny w Viacom International Media Networks (VIMN) za obszar Emerging Markets, będzie jednym z gości pierwszej edycji imprezy Signanature, która odbędzie się 18 i 19 stycznia 2012 roku w Warszawie. Przedstawi możliwości współpracy z polskimi firmami w zakresie licencjonowanych dóbr konsumpcyjnych.

Bohaterowie naszych produkcji - tacy jak SpongeBob, Dora czy postaci z South Park - są głęboko zakorzenieni w popkulturze i mają wielki potencjał marketingowy” – twierdzi Frugtniet. „Polska jest atrakcyjnym rynkiem z punktu widzenia licencjonowanych dóbr konsumpcyjnych. Naszymi klientami są ludzie młodzi – spośród ponad 38 milionów mieszkańców, sześć milionów nie ukończyło 14. roku życia, a 38 procent jest w wieku od 20 - 44 lat. Ponadto według naszych prognoz, poziom wydatków konsumpcyjnych na mieszkańca wzrośnie z obecnego poziomu 8,250 dolarów do 11,286 dolarów amerykańskich w 2014 roku” – dodał Frugtniet.

Na polskim rynku dystrybutorem praw do licencji VIMN jest firma Plus Licens. Zakup praw umożliwia wykorzystanie w celach komercyjnych logo MTV, a także postaci wszystkich bohaterów, znanych z kanałów Nickelodeon, Comedy Central czy MTV, takich jak „SpongeBob Kanciastoporty”, „Dora poznaje świat”, „Wojownicze żółwie ninja”, „South Park”, „Beavis i Butthead”, „Victoria znaczy zwycięstwo”, „Big Time Rush”.

Imprezy Signature są przeznaczone dla firm, skupiających swoją działalność na określonym rynku, w ramach jednego kraju. Po inauguracyjnych targach w Warszawie, podobne wydarzenia odbędą się w Stambule, Moskwie, Johannesburgu i Seulu. Na pierwszej imprezie w Warszawie, organizatorzy spodziewają się około 300 odbiorców i około 40 oferentów.

Komentarze

Powiązane

05.04.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Komfort stawia na dynamiczną komunikację wizualną
Komfort rusza z działaniami promującymi szeroką ofertę usług. Treści marketingowe wzbogacone AI mają wyróżniać portfolio produktów oraz rozwiązań.
04.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
PayPo przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej
PayPo, firma działająca na rynku płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych, przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej na kolejny rok.
04.04.25, 20:00
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Rozpara Dyrektorą Marketingu Business Centre Club
Ewelina Rozpara objęła stanowisko Dyrektor Marketingu Business Centre Club. 
04.04.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Rośnij! ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów digital dla marki Substral
Agencja mediowa ONE House kontynuuje realizację strategii mediowej oraz zakup mediów digital w ramach kampanii „Rośnij!” marki Substral z portfolio  Evergreen Garden Care. poprzez precyzyjne dotarcie do pasjonatów ogrodnictwa.
04.04.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Instytut Publico pracuje dla Stowarzyszenia Moc Wsparcia
Instytut Publico rozpoczął współpracę ze Stowarzyszeniem Moc Wsparcia ze Śląska. 
04.04.25, 10:04
| reklama & PR » informacje
PKO Bank Polski w przetargu wybiera FCB Warsaw
PKO Bank Polski ma nową agencję wspierającą w obszarze marketingu. 
04.04.25, 08:11
| reklama & PR » informacje
NYX Professional Makeup promuje nową linię produktów The Face Glue
Marka NYX Professional Makeup (L'Oréal) wprowadza na rynek nową linię produktów "The Face Glue", zapewniającą długotrwały makijaż. Kampanię promującą nowości przygotowała i realizuje agencja Labcon relevant stories (Group One).
03.04.25, 17:42
| reklama & PR » informacje
Continental dołącza do grona klientów Walk PR
Na początku kwietnia br., do grona klientów Walk PR dołączył producent opon Continental.  
03.04.25, 13:55
| reklama & PR » informacje
Sven Hannawald ambasadorem marki BLITZbee
Sven Hannawald - skoczek narciarski, medalista olimpijski i triumfator Turnieju Czterech Skoczni, dołącza do BLITZbee - marki naturalnych napojów funkcjonalnych na bazie miodu i kofeiny w roli ambasadora. 
03.04.25, 12:30
| reklama & PR » informacje
Bank Pekao S.A. w przetargu wybiera UM
Agencja mediowa UM (IPG Mediabrands) wygrała przetarg na obsługę mediową Banku Pekao S.A.