24.01.12, 18:47
Stacje muzyczne w grudniu 2011 r.: Polo TV na drugiej mocnej pozycji
Niezmiennym liderem kanałów muzycznych jest VIVA Polska - wynika z danych Nielsen Audience Measurement opracowanych przed Dom Sprzedaży Atmedia dla portalu medialnego mediafm.net za okres od 1 do 31 grudnia 2011 r.
Niezmiennym liderem kanałów muzycznych jest VIVA Polska - wynika z danych Nielsen Audience Measurement opracowanych przed Dom Sprzedaży Atmedia dla portalu medialnego mediafm.net za okres od 1 do 31 grudnia 2011 r.
Kanał w grupie 4+ w grudniu 2011 r. osiągnął 0,51 proc. udziałów w rynku i w porównaniu z grudniem 2010 r. stracił jednak 18 proc. Na drugim miejscu znalazła się Polo TV, a na trzecim 4fun.tv (spadek o 2 proc.). Wzrosły udziały Eski TV (aż o 93 proc.) i Rebel.tv (o 36 proc.). Czwórka Polskie Radio uzyskała zaledwie 0,01 proc. udziałów w rynku.
Inaczej wygląda sytuacja w targecie 13-29 lat. Liderem jest wciąż VIVA Polska (spadek o 27 proc.), ale na drugim miejscu z rewelacyjnymi wynikami plasuje się Polo TV (aż 0,94 proc.). Na trzecim miejscu jest 4fun.tv z niewielkim spadkiem (1 proc.). Coraz lepiej radzi sobie Rebel.tv (0,04 proc. udziału; wzrost o 70 proc.), ale też i Czwórka Polskie Radio (0,027 proc.).
Udział wybranych stacji w rynku telewizyjnym w targecie 4+
wszyscy 4+ | ||||
grudzień | 2010 | 2011 | ||
Stacja | AMR | SHR % | AMR | SHR % |
VIVA Polska | 43 206 | 0,628 | 34 627 | 0,514 |
Polo TV | 26 034 | 0,386 | ||
4fun.tv | 18 848 | 0,274 | 18 070 | 0,268 |
Eska TV | 6 664 | 0,097 | 12 596 | 0,187 |
MTV Polska | 19 761 | 0,287 | 12 375 | 0,184 |
VH1 Europe | 1 932 | 0,029 | ||
Rebel.tv | 723 | 0,011 | 990 | 0,015 |
Czworka Polskie Radio | 696 | 0,010 |
Udział wybranych stacji w rynku telewizyjnym w targecie 16-49 lat
wszyscy 13-29 | ||||
grudzień | 2010 | 2011 | ||
Stacja | AMR | SHR % | AMR | SHR % |
VIVA Polska | 17 890 | 1,679 | 12 777 | 1,228 |
Polo TV | 9 828 | 0,944 | ||
4fun.tv | 8 304 | 0,779 | 8 041 | 0,773 |
Eska TV | 3 470 | 0,326 | 6 183 | 0,594 |
MTV Polska | 11 544 | 1,084 | 6 028 | 0,579 |
VH1 Europe | 664 | 0,064 | ||
Rebel.tv | 250 | 0,023 | 401 | 0,039 |
Czworka Polskie Radio | 276 | 0,027 |
Dane udostępnione dzięki uprzejmości Atmedia. Dom sprzedaży Atmedia Polska oferuje zakup przestrzeni reklamowej i wydarzeń specjalnych w kilkudziesięciu kanałach telewizyjnych oraz oferuje także sprzedaż powierzchni reklamowej oraz akcji specjalnych witryn oraz serwisów dziecięcych Egmont. W ofercie znajduje się także reklama video w serwisach internetowych.
Komentarze