24.01.12, 18:47

Stacje muzyczne w grudniu 2011 r.: Polo TV na drugiej mocnej pozycji

Niezmiennym liderem kanałów muzycznych jest VIVA Polska  - wynika z danych Nielsen Audience Measurement opracowanych przed Dom Sprzedaży Atmedia dla portalu medialnego mediafm.net za okres od 1 do 31 grudnia 2011 r.

Niezmiennym liderem kanałów muzycznych jest VIVA Polska  - wynika z danych Nielsen Audience Measurement opracowanych przed Dom Sprzedaży Atmedia dla portalu medialnego mediafm.net za okres od 1 do 31 grudnia 2011 r.

Kanał w grupie 4+ w grudniu 2011 r. osiągnął 0,51 proc. udziałów w rynku i w porównaniu z grudniem 2010 r.  stracił jednak 18 proc. Na drugim miejscu znalazła się Polo TV, a na trzecim 4fun.tv (spadek o 2 proc.). Wzrosły udziały Eski TV (aż o 93 proc.) i Rebel.tv (o 36 proc.). Czwórka Polskie Radio uzyskała zaledwie 0,01 proc. udziałów w rynku.

Inaczej wygląda sytuacja w targecie 13-29 lat. Liderem jest wciąż VIVA Polska (spadek o 27 proc.), ale na drugim miejscu z rewelacyjnymi wynikami plasuje się Polo TV (aż 0,94 proc.). Na trzecim miejscu jest 4fun.tv z niewielkim spadkiem (1 proc.). Coraz lepiej radzi sobie Rebel.tv (0,04 proc. udziału; wzrost o 70 proc.), ale też i Czwórka Polskie Radio (0,027 proc.).

Udział wybranych stacji w rynku telewizyjnym w targecie 4+

  wszyscy 4+
grudzień 2010   2011  
Stacja AMR SHR % AMR  SHR % 
VIVA Polska 43 206 0,628 34 627 0,514
Polo TV     26 034 0,386
4fun.tv 18 848 0,274 18 070 0,268
Eska TV 6 664 0,097 12 596 0,187
MTV Polska 19 761 0,287 12 375 0,184
VH1 Europe     1 932 0,029
Rebel.tv 723 0,011 990 0,015
Czworka Polskie Radio 696 0,010

Udział wybranych stacji w rynku telewizyjnym w targecie 16-49 lat

  wszyscy 13-29
grudzień 2010 2011
Stacja AMR SHR % AMR  SHR % 
VIVA Polska 17 890 1,679 12 777 1,228
Polo TV     9 828 0,944
4fun.tv 8 304 0,779 8 041 0,773
Eska TV 3 470 0,326 6 183 0,594
MTV Polska 11 544 1,084 6 028 0,579
VH1 Europe     664 0,064
Rebel.tv 250 0,023 401 0,039
Czworka Polskie Radio 276 0,027

Dane udostępnione dzięki uprzejmości Atmedia. Dom sprzedaży Atmedia Polska oferuje zakup przestrzeni reklamowej i wydarzeń specjalnych w kilkudziesięciu kanałach telewizyjnych oraz oferuje także sprzedaż powierzchni reklamowej oraz akcji specjalnych witryn oraz serwisów dziecięcych Egmont. W ofercie znajduje się także reklama video w serwisach internetowych.

Komentarze

Powiązane

07.04.25, 09:18
| TV / VOD » informacje | prasa » informacje | internet » informacje
Power of Peers. Wspólny  program Forbesa i Business Insidera we współpracy z YPO Poland
Od 7 kwietnia br. w każdy poniedziałek o godz. 12:00 w serwisach Forbes i Business Insider Polska będzie udostępniany  program „Power of Peers", prowadzony przez Katarzynę Dębek, redaktorkę naczelną Forbes Polska i Mikołaja Kunicę, redaktora naczelnego Business Insider Polska. Uczestnikami spotkań z cyklu „Power of Peers” są członkowie YPO Poland.
07.04.25, 08:00
| TV / VOD » badania rynku
Serial Rolnicy. Podlasie wciąż hitem Fokus TV
Produkcja pt. „Rolnicy. Podlasie” jest niekwestionowanym liderem anteny Fokus TV. Stacja 30 marca r. wyemitowała 251. odcinek serialu, który zanotował najlepszy wynik oglądalności od początku 2025 r.
07.04.25, 06:00
| TV / VOD » ludzie
Agnieszka Kopacz-Domańska wraca do TVP
Do zespołu TVP Info dołącza Agnieszka Kopacz-Domańska. Dziennikarka od 7 kwietnia br. będzie gospodynią programu „Za pięć dwunasta”.
04.04.25, 06:46
| TV / VOD » badania rynku
VideoTrack agencji Wavemaker: przeciętny klient polskiego segmentu SVOD opłaca 2,2 subskrypcji
Przeciętny klient polskiego segmentu SVOD opłaca aż 2,2 subskrypcji. Polacy najczęściej wybierają platformę Netflix. Co ciekawe,  lekko skurczyła się nisza torrentowa – mniej niż co dziesiąty widz internetowy ściąga dziś seriale i filmy z takich miejsc  - wynika z IX edycji badania VideoTrack agencji Wavemaker (GroupM). 
03.04.25, 20:22
| TV / VOD » informacje
27 kanałów w wiosennym „otwartym oknie" w Polsat Box
Polsat Box przygotował „otwarte okno” dla swoich abonentów w którym proponuje do 27 kanałów TV. 
03.04.25, 11:28
| TV / VOD » badania rynku
Dzień Dobry TVN pozostaje najchętniej oglądana śniadaniówką
Format "Dzień Dobry TVN" w marcu br. pod względem oglądalności, był najchętniej oglądaną śniadaniówką we wszystkich najważniejszych grupach. 
03.04.25, 10:14
| TV / VOD » informacje | reklama & PR » informacje
Bricomarché głównym partnerem formatu Zróbmy sobie dom
Bricomarché, sieć sklepów z artykułami do domu i ogrodu, została głównym partnerem nowego programu telewizyjnego stacji TVN – „Zróbmy sobie dom”.
02.04.25, 20:00
| TV / VOD » informacje
Reportaż Grzegorza Sajóra i debata w 20. rocznicę śmierci Jana Pawła II w TVP Info
W związku z rocznicą śmierci Jana Pawła II, TVP Info wyemituje w środę, 2 kwietnia br. o godz. 21:00 reportaż Grzegorza Sajóra pt. „Szukałem was, teraz przyszliście do mnie”. 
02.04.25, 14:42
| TV / VOD » informacje | prasa » informacje
Poranny Ring 7:50. Startuje publicystyczny format wideo live Super Expressu
2 kwietnia br. „Super Express” (Grupa ZPR Media) rozpocznie emisję nowego codziennego formatu wideo na kanale Super Ring na platformie You Tube. Gospodarzami godzinnego programu publicystycznego „Poranny Ring 7:50” będą Marek Balawajder, Karolina Pajączkowska i Wiktor Świetlik.
01.04.25, 14:00
| TV / VOD » seriale
I love this job. Nowy serial animowany od Animoon trafi do iTVN i MOMLI
„I love this Job” to nowy serial animowany na podstawie pomysłu Grzegorza Wacławka, w reżyserii Kasi Wilk i Ariny Sizovej, który został wyprodukowany został przez Animoon przy wsparciu Polskiego Instytutu Sztuki Filmowej, w koprodukcji z Letko, Piotrem Szczepanowiczem i EC1 Łódź - Miasto Kultury. Wkrótce trafi na platformy iTVN i MOMLI.
Subskrybuj RSS działu TV / VOD: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 02.05.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 27.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.