05.02.12, 22:45
Atmedia rozpoczyna sprzedaż na marzec i wprowadza cennik sponsoringów
Atmedia rozpoczyna sprzedaż czasu reklamowego na marzec br. Koszt dotarcia w ofercie presales wynosi 2640 zł w pasmach off-peak i 3400 zł w prime-time.
Atmedia rozpoczyna sprzedaż czasu reklamowego na marzec br. Koszt dotarcia w ofercie presales wynosi 2640 zł w pasmach off-peak i 3400 zł w prime-time. Oznacza to podwyżkę odpowiednio o 10 i 19 proc. w stosunku do marca ub.r. Atmedia wprowadza także stały cennik sponsorski.
Marzec 2012 r. jest drugim miesiącem, w którym reklamodawcy mogą wykorzystać w kampaniach osiem pakietów demograficznych – Atyour target, Atyoung, Atwomen, Atmen, Atmothers, Atcities oraz Atbusiness. Połączono w nich ofertę stacji najlepiej dopasowanych do konkretnych grup celowych. W odpowiedzi na rosnący popyt, Atmedia wprowadza także od marca br. stały cennik billboardów sponsorskich, dotąd wycenianych indywidualnie.
"Stacje tematyczne przyciągają widzów atrakcyjnym, dopasowanym do ich zainteresowań programmingiem. Jego wartość doceniają też reklamodawcy, którzy coraz częściej chcą wiązać swoje marki z programami przyciągającymi konkretne grupy celowe. Usystematyzowanie cen ma ułatwić planowanie aktywności sponsorskich z wykorzystaniem kanałów Atmedia" – mówi Monika Reszka, head of product development w spółce.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze