08.02.12, 17:36

Wspólna kampania pisma Glamour i marki LINEA Detox

W lutowym numerze pisma ruszył konkurs dla czytelniczek „Wygraj sesję w Glamour i zostań twarzą Linea”.

Wspólna kampania miesięcznika „Glamour” i marki LINEA Detox rozpoczęła 5 lutego 2012 r. W lutowym numerze pisma ruszył konkurs dla czytelniczek „Wygraj sesję w Glamour i zostań twarzą Linea”. W tym wydaniu psima, który jest współorganizatorem kampanii społecznej „Piękna bo zdrowa”, znalazł się także kupon na bezpłatne badania cytologiczne.

Wspólna kampania reklamowa to kolejny etap współpracy magazynu z LINEA Detox - produktem wspomagającym odchudzanie poprzez eliminację toksyn. Kampania potrwa do połowy lipca i podzielona będzie na pięć dwutygodniowych etapów. W kolejnych odsłonach prezentowane będą aktualne numery miesięcznika „Glamour”. Wspólna kampania obejmie stacje telewizyjne, m.in. TVP1, TVP2, TVP Info, TVN, TVN Siedem, TV4, Polsat, TV Puls i Superstację, kanały tematyczne m.in. TVP Kultura, TVP Historia, TVP Seriale, TVN Style, Polsat Play, Polsat Cafe i stacje radiowe: RMF FM, Radio ZET, RMF Maxxx i Radio Złote Przeboje. Konkurs otrzyma także wsparcie promocyjne w magazynach „Gala”, „Claudia”, „Naj” i serwisach internetowych onet.pl i stylio.pl.

Najnowszy numer „Glamour” liczy 148 stron. Ukazał się 26 stycznia br., w nakładzie 145 tys. egz., a jego cena to 5,99 zł.

Komentarze

Powiązane

04.04.25, 14:00
| radio / audio » informacje | prasa » informacje
Odkryć ukryte i niedopowiedziane. Rozmowy Iwony Kutyny z finalistami Nagrody Woyciechowskiego 2024
W podcaście „Odkryć ukryte i niedopowiedziane” Iwona Kutyna, dziennikarka Radia ZET, rozmawia z finalistami konkursu o Nagrodę Radia ZET im. Andrzeja Woyciechowskiego 2024.
04.04.25, 00:15
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 4 kwietnia (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 4 kwietnia?
03.04.25, 00:19
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 3 kwietnia (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 3 kwietnia?
02.04.25, 14:42
| TV / VOD » informacje | prasa » informacje
Poranny Ring 7:50. Startuje publicystyczny format wideo live Super Expressu
2 kwietnia br. „Super Express” (Grupa ZPR Media) rozpocznie emisję nowego codziennego formatu wideo na kanale Super Ring na platformie You Tube. Gospodarzami godzinnego programu publicystycznego „Poranny Ring 7:50” będą Marek Balawajder, Karolina Pajączkowska i Wiktor Świetlik.
02.04.25, 10:41
| prasa » informacje
Wielki test wiedzy o Unii Europejskiej. Nowy projekt edukacyjny Gazety Wyborczej
1 kwietnia br. ruszył nowy projekt edukacyjny “Gazety Wyborczej”. Uczniowie i uczennice szkół ponadpodstawowych z całej Polski będą mogli sprawdzić swoją wiedzę 27 maja br. w Warszawie i Katowicach. 
02.04.25, 10:21
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 2 kwietnia (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 2 kwietnia?
01.04.25, 10:55
| prasa » informacje | internet » informacje
Wyborczy Panel Obywatelski. Obywatele i obywatelki komentują kampanię prezydencką
31 marca br. ruszył projekt – Wyborczy Panel Obywatelski, organizowany przez "Wyborczą". Ponad 20 osób z różnych części Polski będzie na bieżąco komentować przebieg kampanii prezydenckiej.
31.03.25, 14:54
| prasa » informacje
Numizmat z wizerunkami Bolesława Chrobrego i Jana Pawła II z czwartkowym Super Expressem
3 kwietnia br. wraz z „Super Expressem” (Grupa ZPR Media) do kupienia będzie kolekcjonerski pozłacany numizmat z wizerunkami Bolesława Chrobrego i Jana Pawła II.
31.03.25, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 31 marca (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 31 marca?
30.03.25, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 30 marca (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 30 marca?