08.02.12, 17:36

Wspólna kampania pisma Glamour i marki LINEA Detox

W lutowym numerze pisma ruszył konkurs dla czytelniczek „Wygraj sesję w Glamour i zostań twarzą Linea”.

Wspólna kampania miesięcznika „Glamour” i marki LINEA Detox rozpoczęła 5 lutego 2012 r. W lutowym numerze pisma ruszył konkurs dla czytelniczek „Wygraj sesję w Glamour i zostań twarzą Linea”. W tym wydaniu psima, który jest współorganizatorem kampanii społecznej „Piękna bo zdrowa”, znalazł się także kupon na bezpłatne badania cytologiczne.

Wspólna kampania reklamowa to kolejny etap współpracy magazynu z LINEA Detox - produktem wspomagającym odchudzanie poprzez eliminację toksyn. Kampania potrwa do połowy lipca i podzielona będzie na pięć dwutygodniowych etapów. W kolejnych odsłonach prezentowane będą aktualne numery miesięcznika „Glamour”. Wspólna kampania obejmie stacje telewizyjne, m.in. TVP1, TVP2, TVP Info, TVN, TVN Siedem, TV4, Polsat, TV Puls i Superstację, kanały tematyczne m.in. TVP Kultura, TVP Historia, TVP Seriale, TVN Style, Polsat Play, Polsat Cafe i stacje radiowe: RMF FM, Radio ZET, RMF Maxxx i Radio Złote Przeboje. Konkurs otrzyma także wsparcie promocyjne w magazynach „Gala”, „Claudia”, „Naj” i serwisach internetowych onet.pl i stylio.pl.

Najnowszy numer „Glamour” liczy 148 stron. Ukazał się 26 stycznia br., w nakładzie 145 tys. egz., a jego cena to 5,99 zł.

Komentarze

Powiązane

21.02.24, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 22 lutego (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 22 lutego?
20.02.24, 16:30
| prasa » informacje
Gremi Media wprowadza dekalog stosowania AI w redakcjach
Gremi Media, wydawca „Rzeczpospolitej” oraz „Parkietu” i serwisów rp.pl i parkiet.com, wprowadza w redakcjach dekalog stosowania sztucznej inteligencji (AI). Ma on na celu promowanie etycznego i świadomego wykorzystania narzędzi AI przez dziennikarzy oraz uregulowanie kwestii związanych z bezpieczeństwem i prywatnością.
20.02.24, 14:02
| prasa » informacje
Kobieta i Życie z wydaniem specjalnym z przepisami czytelniczek na Wielkanoc
21 lutego br. na rynku prasowym ukaże się wydanie specjalne miesięcznika „Kobieta i Życie” – „Przepisy czytelniczek Wielkanoc" (Wydawnictwo Bauer).
20.02.24, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 21 lutego (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 21 lutego?
19.02.24, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 19 lutego (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 19 lutego?
18.02.24, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 18 lutego (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 18 lutego?
17.02.24, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 17 lutego (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 17 lutego?
16.02.24, 11:26
| prasa » informacje
2 tysiące osób wzięło udział w czterech polonezach zorganizowanych przez Gazetę Wyborczą
“Gazeta Wyborcza” od ponad 20 lat, organizuje poloneza dla uczniów i uczennic szkół średnich w Opolu, Płocku, Wrocławiu, a w 2024 r. po raz pierwszy także w Legnicy. Maturzyści tańczą wraz z władzami miast, władzami uczelni wyższych, a także ze specjalnymi gośćmi.
16.02.24, 09:44
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 16 lutego (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 16 lutego?
15.02.24, 11:12
| prasa » informacje
Polsko-Niemiecka Nagroda Dziennikarska 2024. Aż 171 zgłoszeń
Do tegorocznej rywalizacji w konkursie o Polsko-Niemiecką Nagrodę Dziennikarską autorzy i autorki z polskich i niemieckich redakcji prasowych, radiowych, telewizyjnych i internetowych zgłosili aż 171 materiałów. Do końca marca br. organizatorzy ogłoszą maksymalnie 30 prac nominowanych do ścisłego finału.
Subskrybuj RSS działu prasa: rss
Oferty pracy

Specjalista do spraw komunikacji i promocji

Muzeum Marii Skłodowskiej-Curie w Warszawie | Warszawa

Przejdź do oferty

Specjalista ds. promocji

Zakopiańskie Centrum Kultury | inne

Przejdź do oferty

specjalista ds.promocji i PR

Teatr Kwadrat im. Edwarda Dziewońskiego | Warszawa

Przejdź do oferty
Konkursy
do 21.03.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 15.03.24

Do zdobycia jeden zestaw.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

16 marca 2024 r., Dom Towarowy Braci Jabłkowskich w Warszawie.