09.02.12, 18:17

Poradnik Domowy z nową szatą graficzną

Marcowe wydanie magazynu „Poradnik Domowy” ukazał się 9 lutego br. z nową szatą graficzną i odświeżonym układem stron. W miesięczniku pojawiły się także nowe rubryki.

Marcowe wydanie magazynu „Poradnik Domowy” ukazał się 9 lutego br. z nową szatą graficzną i odświeżonym układem stron. W miesięczniku pojawiły się także nowe rubryki.

Nowy numer ma zmienioną, nowoczesną szatę graficzną. Do makiety wprowadzone zostały nowe fonty, ramki i wyróżnienia, w tekstach jest też więcej światła. Magazyn drukowany jest na bardziej błyszczącym papierze. Nowy layout pisma powstał w zespole graficznym „Poradnika”, kierowanym przez Andrzeja Przygodzkiego.

Czytelnicy marcowego wydania „Poradnika” znajdą w nim również nowe rubryki - np. „Sekrety i kłamstwa” w zabawny sposób rozprawiające się ze społecznymi stereotypami. W działach „Dom” i „Kulinaria" pojawiać będzie się więcej porad i rekomendacji pomagających w poruszaniu się w coraz bogatszej ofercie rynkowej. "Wierzymy, że „Poradnik Domowy” w nowej odsłonie jeszcze lepiej spełni oczekiwania naszych czytelniczek" - komentuje zmiany wydawca magazynu Ilona Szajkowska.

Wydanie będzie dostępne w punktach sprzedaży prasy od 9 lutego br. w wersji podstawowej (cena 1,99 zł) oraz z książką kucharską z pomysłami na zupy (4,99 zł).

„Poradnik Domowy” w nowej odsłonie promowany będzie w kampanii obejmującej: ogólnopolskie stacje telewizyjne (m.in. TVP1, TVP2, Polsat), Radio Złote Przeboje, czasopisma Agory oraz „Metro”.  Spot reklamowy przygotowało studio Stage2, mediaplan - dział marketingu „Poradnika Domowego” we współpracy z domem mediowym Starlink.

Komentarze

Powiązane

05.04.25, 08:00
| prasa » informacje
Życie Na Gorąco Ekstra tym razem na Wielkanoc
4 kwietnia br. ukazało się specjalne wydanie magazynu "Życie Na Gorąco Ekstra – Wielkanoc" (Wydawnictwo Bauer).
05.04.25, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny:5 kwietnia (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 5 kwietnia?
04.04.25, 14:00
| radio / audio » informacje | prasa » informacje
Odkryć ukryte i niedopowiedziane. Rozmowy Iwony Kutyny z finalistami Nagrody Woyciechowskiego 2024
W podcaście „Odkryć ukryte i niedopowiedziane” Iwona Kutyna, dziennikarka Radia ZET, rozmawia z finalistami konkursu o Nagrodę Radia ZET im. Andrzeja Woyciechowskiego 2024.
04.04.25, 00:15
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 4 kwietnia (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 4 kwietnia?
03.04.25, 00:19
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 3 kwietnia (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 3 kwietnia?
02.04.25, 14:42
| TV / VOD » informacje | prasa » informacje
Poranny Ring 7:50. Startuje publicystyczny format wideo live Super Expressu
2 kwietnia br. „Super Express” (Grupa ZPR Media) rozpocznie emisję nowego codziennego formatu wideo na kanale Super Ring na platformie You Tube. Gospodarzami godzinnego programu publicystycznego „Poranny Ring 7:50” będą Marek Balawajder, Karolina Pajączkowska i Wiktor Świetlik.
02.04.25, 10:41
| prasa » informacje
Wielki test wiedzy o Unii Europejskiej. Nowy projekt edukacyjny Gazety Wyborczej
1 kwietnia br. ruszył nowy projekt edukacyjny “Gazety Wyborczej”. Uczniowie i uczennice szkół ponadpodstawowych z całej Polski będą mogli sprawdzić swoją wiedzę 27 maja br. w Warszawie i Katowicach. 
02.04.25, 10:21
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 2 kwietnia (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 2 kwietnia?
01.04.25, 10:55
| prasa » informacje | internet » informacje
Wyborczy Panel Obywatelski. Obywatele i obywatelki komentują kampanię prezydencką
31 marca br. ruszył projekt – Wyborczy Panel Obywatelski, organizowany przez "Wyborczą". Ponad 20 osób z różnych części Polski będzie na bieżąco komentować przebieg kampanii prezydenckiej.
31.03.25, 14:54
| prasa » informacje
Numizmat z wizerunkami Bolesława Chrobrego i Jana Pawła II z czwartkowym Super Expressem
3 kwietnia br. wraz z „Super Expressem” (Grupa ZPR Media) do kupienia będzie kolekcjonerski pozłacany numizmat z wizerunkami Bolesława Chrobrego i Jana Pawła II.