09.02.12, 18:17
Poradnik Domowy z nową szatą graficzną
Marcowe wydanie magazynu „Poradnik Domowy” ukazał się 9 lutego br. z nową szatą graficzną i odświeżonym układem stron. W miesięczniku pojawiły się także nowe rubryki.
Marcowe wydanie magazynu „Poradnik Domowy” ukazał się 9 lutego br. z nową szatą graficzną i odświeżonym układem stron. W miesięczniku pojawiły się także nowe rubryki.
Nowy numer ma zmienioną, nowoczesną szatę graficzną. Do makiety wprowadzone zostały nowe fonty, ramki i wyróżnienia, w tekstach jest też więcej światła. Magazyn drukowany jest na bardziej błyszczącym papierze. Nowy layout pisma powstał w zespole graficznym „Poradnika”, kierowanym przez Andrzeja Przygodzkiego.
Czytelnicy marcowego wydania „Poradnika” znajdą w nim również nowe rubryki - np. „Sekrety i kłamstwa” w zabawny sposób rozprawiające się ze społecznymi stereotypami. W działach „Dom” i „Kulinaria" pojawiać będzie się więcej porad i rekomendacji pomagających w poruszaniu się w coraz bogatszej ofercie rynkowej. "Wierzymy, że „Poradnik Domowy” w nowej odsłonie jeszcze lepiej spełni oczekiwania naszych czytelniczek" - komentuje zmiany wydawca magazynu Ilona Szajkowska.
Wydanie będzie dostępne w punktach sprzedaży prasy od 9 lutego br. w wersji podstawowej (cena 1,99 zł) oraz z książką kucharską z pomysłami na zupy (4,99 zł).
„Poradnik Domowy” w nowej odsłonie promowany będzie w kampanii obejmującej: ogólnopolskie stacje telewizyjne (m.in. TVP1, TVP2, Polsat), Radio Złote Przeboje, czasopisma Agory oraz „Metro”. Spot reklamowy przygotowało studio Stage2, mediaplan - dział marketingu „Poradnika Domowego” we współpracy z domem mediowym Starlink.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze