10.02.12, 15:31

Warsztaty: Jak zarabiać na grach i aplikacjach mobilnych?

Zapraszamy na warsztaty: Jak zarabiać na grach i aplikacjach mobilnych?

27 marca 2012
Celem warsztatów jest zapoznanie uczestników z różnorodnymi metodami zarabiania na rynku mobilnym, ukazanie i porównanie najbardziej optymalnych mechanizmów spieniężania aplikacji mobilnych. Przyjrzymy się dokładniej najbardziej popularnym sklepom z aplikacjami mobilnymi (Apple App Store, Android Market, Samsung Apps), omówimy ich strukturę, proces rejestracji oraz wskażemy cechy specyficzne dla każdego z nich, których odpowiednie wykorzystanie pozwoli uzyskać optymalne dochody. Dowiemy się, jak wykorzystać mikropłatności, którego dostawcę reklam wybrać i w jaki sposób promować swoje aplikacje, by osiągnęły dziesiątki tysięcy ściągnieć. Spójna wizja biznesowa powinna towarzyszyć aplikacji już na etapie projektowania, omówimy aspekty, które należy wziąć pod uwagę już na samym początku, by zmaksymalizować prawdopodobieństwo sukcesu aplikacji. Prezentowana wiedza będzie niezmiernie cenna nie tylko dla programistów, którzy zaczynają przygodę z rynkiem mobilnym, ale również dla tych, którzy mają już swoje produkty i chcą czerpać z nich większe zyski, również osoby z obszarów biznesu, które rozważają wejście na rynek mobilny, dowiedzą się o potencjale tego rynku i tym, jak można go dobrze wykorzystać. Cała przekazywana podczas tego projektu wiedza jest efektem doświadczeń zbieranych na rynku mobilnych w okresie kilku ostatnich lat, a poparta jest sukcesem wielu aplikacji dla platformy Android i iOS.

Rynek mobilny i marketing mobilny
Rozwój rynku mobilnego na przestrzeni ostatnich lat
Zmieniające się trendy (fast life, fast experience)
Pierwsze sklepy z aplikacjami
Mobilna „gorączka złota”
-sklepy z aplikacjami mobilnymi (proces rejestracji i możliwości zarobku)
-App Store (iOS – Apple)
-Android Market (Android – Google)
-Ovi Store (Symbian, J2ME – Nokia)
-Samsung Apps (Bada OS – Samsung)
-Marketplace (Windows Phone – Microsoft)
-Third Party Markets (i.e. Slideme, Opera Store, sklepy operatorskie)
Metody zarabiania i spieniężania aplikacji na rynku mobilnym
-Aplikacje płatne
-Udostępnianie przestrzeni reklamowej (Admob,iAd,AdWhirl)
Mikropłatności (konsumowalne,odnawialne, subskrypcje)
Metody uatrakcyjniania aplikacji
-Globalne systemy rankingów (Openfeint, Game Center)
-Osiągnięcia (Achievements)
-Content sharing (i.e. Cartoon Gang)
Metody promocji aplikacji
-Social Networking linkage (linkowanie z serwisami społecznościowymi – np. Facebook, Twitter)
-Cross linkage (linkowanie krzyżowe)
-Modele free & premium vs freemium (rozdzielność grup klienckich)
-House ads
-Fora specjalistyczne, fora branżowe
-Review na portalach dedykowanych
-Reklamy (mobilne, webowe, portale tematyczne)
Fake comments & rates
Specyfika poszczególnych sklepów, a żywotność aplikacji
Android Market (struktura, zmiany, możliwości promocji i podwyższania ratingu)
App Store (struktura, rola new & noteworthy, updates)
Targeting
Aplikacje lokalizowane
Podział rynku

Maksymalizacja prawdopodobieństwa sukcesu w praktyce
Mobile App Design Golden Rules
-User oriented programming
-Design + Simplicity + High Quality
Koncept czy ulepszanie
-Discount Calculator
-iBeer, X-Ray, Cracked Screen
Projektowanie aplikacji maksymalizujących prawdopodobieństwo zysku
Wsparcie wielu platform (twórz raz, uruchamiaj wszędzie)
-Corona SDK
-Unity 3D
-Telefony i tablety
Wybór modelu / modeli spieniężania
Aplikacje specjalistyczne, a aplikacje masowe
Dobór ceny dla aplikacji płatnej
Wsparcie reklam w praktyce (Admob vs iAd)
Wykorzystanie mikropłatności na przykładzie
Model „buy by accident”
Różnice kulturowe, a projektowanie aplikacji
American Super Hero Model
świadomość kulturowa (i.e. Cartoon Gang)
Opakowanie ważniejsze niż zawartość
Dobór nazwy
Tworzenie ikon dla aplikacji mobilnych

Szkolenie jest przeznaczone dla:
początkujących programistów rozważających przygodę z rynkiem mobilnym, jak i doświadczonych, którzy chcą zoptymalizować zyski ze spieniężania swoich produktów
ludzi biznesu zainteresowanych rynkiem mobilnym i jego finansowym potencjałem

CENA:
900 PLN + 23% VAT

W ramach szkolenia zapewniamy:

- przerwy kawowe
- obiad
- materiały szkoleniowe
- certyfikat
- nie zapewniamy miejsca noclegowego oraz parkingu

Lokalizacja:
GOLDEN FLOOR ATRIUM al. Jana Pawła II 27
Warszawa
Prowadzący: Piotr Stalewski
Absolwent Informatyki na Politechnice Warszawskiej czynnie działający na rynku aplikacji mobilnych od 2007 roku. Wyróżniany w międzynarodowych konkursach na aplikacje mobilne organizowanych m.in. przez Nokię (2007), czy Google (ADC2 2009). Doświadczenie zdobywał między innymi podczas studiów w Danii oraz międzynarodowych firmach związanych z rynkiem mobilnym (Opera Software), a także pisząc i publikując własne aplikacje dla różnych platform (Symbian, J2ME, Android, iOS). Posiada rozległą wiedzę z zakresu marketingu, promocji i brandingu mobilnego, mobilnych interfejsów użytkownika, mechanizmów „monetyzacji” na dostępnych platformach mobilnych. Z powodzeniem utrzymuje się ze sprzedaży własnych aplikacji mobilnych współtworząc firmę Evil Indie Games. Prywatnie pisarz i pasjonat fotografii.

Więcej informacji: http://clever-point.pl/

Komentarze

Powiązane

02.11.22, 06:00
| biznes i technologie » informacje
ARC Rynek i Opinia: Jak Polacy kupują online?
ARC Rynek i Opinia przy współpracy z Mokka, przeprowadził badanie dotyczące zakupów online. Okazuje się, że wpływ na udane zakupy ma kilka czynników. Wiele zależy od mentalności pokolenia, do którego należymy.
29.10.22, 15:30
| biznes i technologie » informacje
Bank Pocztowy wskazuje jak płacić wirtualnie i zyskiwać realnie
Bank Pocztowy rozpoczął kampanię z udziałem Adama Małysza promującą płatności kartą wirtualną. Kampania prowadzona jest głównie w social mediach oraz na YouTube. Działania promocyjne potrwają sześć tygodni. 
28.10.22, 19:11
| biznes i technologie » informacje
Bank Pekao S.A. tokenizuje dzieła współczesnej sztuki
Bank Pekao S.A. przekaże swoim najzamożniejszym klientom 440 unikalnych kart kredytowych, na które przeniesiono fragmenty obrazu ,,Ściana pracowni” autorstwa Rafała Bujnowskiego. Projrkt ,,Unique” powstał dzięki tokenizacji dzieła sztuki.
27.10.22, 19:00
| biznes i technologie » informacje
PZU oficjalnym sponsorem Maryny Gąsienicy-Daniel
PZU został oficjalnym sponsorem Maryny Gąsienicy-Daniel. Polski ubezpieczyciel będzie wspierał zawodniczkę podczas rozpoczynającego się nowego sezonu w narciarstwie alpejskim. Zawodniczka została ambasadorką programu Dobra Drużyna PZU, który popularyzuje sport wśród dzieci i młodzieży.
27.10.22, 07:00
| biznes i technologie » informacje
Grupa Muszkieterów z nowymi osiągnięciami. Blisko 7,2 mld złotych obrotów
W okresie od stycznia do września br. Grupa Muszkieterów zanotowała obroty na poziomie ponad 7,16 mld złotych. W ostatnim czasie nastąpiły zmiany personalne w Grupie. Organizacja dąży do dalszego rozwoju swoich sektorów.
26.10.22, 21:35
| biznes i technologie » informacje
Automaty biletowe z ludzką twarzą
POLREGIO, wspierane przez Grupę Netia oraz firmę Avista, uruchamia sieć videomatów, które mają ułatwić podróżnym zakup biletów kolejowych i zwiększą dostępność kas. Za pośrednictwem wideorozmowy konsultanci Netii pomogą podróżnym w wyborze biletów.
26.10.22, 06:00
| internet » e-commerce | biznes i technologie » informacje
TaniaKsiazka.pl ma już 16. lat. Chce zostać księgarnią internetową pierwszego wyboru
Księgarnia internetowa TaniaKsiazka.pl, należąca do białostockiej spółki Glosel, obchodzi 16. urodziny. Obecnie, poza prężnie działającym sklepem internetowym, posiada 24 punkty stacjonarne i ponad 400 tys. produktów w ofercie.
23.10.22, 13:00
| biznes i technologie » informacje
Muszkieterowie uruchamiają 69. stację paliw Intermarché
6 października br. Grupa Muszkieterów otworzyła nową stację paliw w Strzelcach Opolskich. Jest to 69. stacja Intermarché w Polsce i czwarta uruchomiona od początku roku. 
21.10.22, 13:24
| biznes i technologie » informacje
AL-KO tytularnym sponsorem Superpucharów Polski w Siatkówce
26 października br. w Lublinie odbędzie się mecz o AL-KO Superpuchar Polski w piłce siatkowej mężczyzn. Firma AL-KO została Sponsorem Tytularnym Superpucharów Polski Kobiet i Superpucharów Polski Mężczyzn w siatkówce w latach 2022-2024.
19.10.22, 09:06
| biznes i technologie » sprzęt
Valve Index czy Oculus Rift S? Sam sprawdź!
Zestaw słuchawkowy VR na rynku gamingowym nie jest nowością, jednak na uwagę graczy zasługują tylko nieliczne propozycje. Użytkownicy docenili dwie marki – Valve Index i Oculus Rift S. Która z nich będzie lepsza dla Ciebie? Przeczytaj!
Subskrybuj RSS działu biznes i technologie: rss
Oferty pracy

Dyrektor Gminnego Ośrodka Kultury w Lesznowoli

Gminny Ośrodek Kultury w Lesznowoli | mazowieckie

Przejdź do oferty

Specjalista ds. PR i komunikacji

Centrum Sztuki Współczesnej Znaki Czasu w Toruniu | Toruń

Przejdź do oferty

Specjalista/specjalistka ds. kontaktu z mediami

TR Warszawa | Warszawa

Przejdź do oferty
Konkursy
do 03.01.23

Do zdobycia 13 nagród.

do 02.01.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 01.01.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.