10.02.12, 15:31

Warsztaty: Jak zarabiać na grach i aplikacjach mobilnych?

Zapraszamy na warsztaty: Jak zarabiać na grach i aplikacjach mobilnych?

27 marca 2012
Celem warsztatów jest zapoznanie uczestników z różnorodnymi metodami zarabiania na rynku mobilnym, ukazanie i porównanie najbardziej optymalnych mechanizmów spieniężania aplikacji mobilnych. Przyjrzymy się dokładniej najbardziej popularnym sklepom z aplikacjami mobilnymi (Apple App Store, Android Market, Samsung Apps), omówimy ich strukturę, proces rejestracji oraz wskażemy cechy specyficzne dla każdego z nich, których odpowiednie wykorzystanie pozwoli uzyskać optymalne dochody. Dowiemy się, jak wykorzystać mikropłatności, którego dostawcę reklam wybrać i w jaki sposób promować swoje aplikacje, by osiągnęły dziesiątki tysięcy ściągnieć. Spójna wizja biznesowa powinna towarzyszyć aplikacji już na etapie projektowania, omówimy aspekty, które należy wziąć pod uwagę już na samym początku, by zmaksymalizować prawdopodobieństwo sukcesu aplikacji. Prezentowana wiedza będzie niezmiernie cenna nie tylko dla programistów, którzy zaczynają przygodę z rynkiem mobilnym, ale również dla tych, którzy mają już swoje produkty i chcą czerpać z nich większe zyski, również osoby z obszarów biznesu, które rozważają wejście na rynek mobilny, dowiedzą się o potencjale tego rynku i tym, jak można go dobrze wykorzystać. Cała przekazywana podczas tego projektu wiedza jest efektem doświadczeń zbieranych na rynku mobilnych w okresie kilku ostatnich lat, a poparta jest sukcesem wielu aplikacji dla platformy Android i iOS.

Rynek mobilny i marketing mobilny
Rozwój rynku mobilnego na przestrzeni ostatnich lat
Zmieniające się trendy (fast life, fast experience)
Pierwsze sklepy z aplikacjami
Mobilna „gorączka złota”
-sklepy z aplikacjami mobilnymi (proces rejestracji i możliwości zarobku)
-App Store (iOS – Apple)
-Android Market (Android – Google)
-Ovi Store (Symbian, J2ME – Nokia)
-Samsung Apps (Bada OS – Samsung)
-Marketplace (Windows Phone – Microsoft)
-Third Party Markets (i.e. Slideme, Opera Store, sklepy operatorskie)
Metody zarabiania i spieniężania aplikacji na rynku mobilnym
-Aplikacje płatne
-Udostępnianie przestrzeni reklamowej (Admob,iAd,AdWhirl)
Mikropłatności (konsumowalne,odnawialne, subskrypcje)
Metody uatrakcyjniania aplikacji
-Globalne systemy rankingów (Openfeint, Game Center)
-Osiągnięcia (Achievements)
-Content sharing (i.e. Cartoon Gang)
Metody promocji aplikacji
-Social Networking linkage (linkowanie z serwisami społecznościowymi – np. Facebook, Twitter)
-Cross linkage (linkowanie krzyżowe)
-Modele free & premium vs freemium (rozdzielność grup klienckich)
-House ads
-Fora specjalistyczne, fora branżowe
-Review na portalach dedykowanych
-Reklamy (mobilne, webowe, portale tematyczne)
Fake comments & rates
Specyfika poszczególnych sklepów, a żywotność aplikacji
Android Market (struktura, zmiany, możliwości promocji i podwyższania ratingu)
App Store (struktura, rola new & noteworthy, updates)
Targeting
Aplikacje lokalizowane
Podział rynku

Maksymalizacja prawdopodobieństwa sukcesu w praktyce
Mobile App Design Golden Rules
-User oriented programming
-Design + Simplicity + High Quality
Koncept czy ulepszanie
-Discount Calculator
-iBeer, X-Ray, Cracked Screen
Projektowanie aplikacji maksymalizujących prawdopodobieństwo zysku
Wsparcie wielu platform (twórz raz, uruchamiaj wszędzie)
-Corona SDK
-Unity 3D
-Telefony i tablety
Wybór modelu / modeli spieniężania
Aplikacje specjalistyczne, a aplikacje masowe
Dobór ceny dla aplikacji płatnej
Wsparcie reklam w praktyce (Admob vs iAd)
Wykorzystanie mikropłatności na przykładzie
Model „buy by accident”
Różnice kulturowe, a projektowanie aplikacji
American Super Hero Model
świadomość kulturowa (i.e. Cartoon Gang)
Opakowanie ważniejsze niż zawartość
Dobór nazwy
Tworzenie ikon dla aplikacji mobilnych

Szkolenie jest przeznaczone dla:
początkujących programistów rozważających przygodę z rynkiem mobilnym, jak i doświadczonych, którzy chcą zoptymalizować zyski ze spieniężania swoich produktów
ludzi biznesu zainteresowanych rynkiem mobilnym i jego finansowym potencjałem

CENA:
900 PLN + 23% VAT

W ramach szkolenia zapewniamy:

- przerwy kawowe
- obiad
- materiały szkoleniowe
- certyfikat
- nie zapewniamy miejsca noclegowego oraz parkingu

Lokalizacja:
GOLDEN FLOOR ATRIUM al. Jana Pawła II 27
Warszawa
Prowadzący: Piotr Stalewski
Absolwent Informatyki na Politechnice Warszawskiej czynnie działający na rynku aplikacji mobilnych od 2007 roku. Wyróżniany w międzynarodowych konkursach na aplikacje mobilne organizowanych m.in. przez Nokię (2007), czy Google (ADC2 2009). Doświadczenie zdobywał między innymi podczas studiów w Danii oraz międzynarodowych firmach związanych z rynkiem mobilnym (Opera Software), a także pisząc i publikując własne aplikacje dla różnych platform (Symbian, J2ME, Android, iOS). Posiada rozległą wiedzę z zakresu marketingu, promocji i brandingu mobilnego, mobilnych interfejsów użytkownika, mechanizmów „monetyzacji” na dostępnych platformach mobilnych. Z powodzeniem utrzymuje się ze sprzedaży własnych aplikacji mobilnych współtworząc firmę Evil Indie Games. Prywatnie pisarz i pasjonat fotografii.

Więcej informacji: http://clever-point.pl/

Komentarze

Powiązane

14.10.23, 10:04
| biznes i technologie » informacje
Animal Crossing. Grupa LEGO zapowiedziała zestawy Lego inspirowane serią gier wideo od Nintendo
Grupa LEGO zapowiedziała nowe zestawy LEGO Animal Crossing inspirowane serią gier wideo od Nintendo.
04.10.23, 18:45
| biznes i technologie » informacje
Maciej Ćwikliński prezesem Intermarché w Polsce
Nowy Prezes Zarządu Grupy Muszkieterów, Sławomir Czarnecki wprowadził we wrześniu br. pierwszą strategiczną zmianę w strukturach firmy. Na stanowisko Prezesa Intermarché w Polsce powołał Macieja Ćwiklińskiego, przedsiębiorcę, który jest jednocześnie właścicielem dwóch supermarketów sieci. 
03.10.23, 15:15
| biznes i technologie » informacje
Sławomir Czarnecki prezesem nowego zespołu grupy muszkieterów w Polsce
Wraz z początkiem września br. Sławomir Czarnecki objął stery Grupy Muszkieterów jako Prezes Zarządu ITM Polska, zastępując tym samym Davida de Bosschère’a. Będzie odpowiadał za dalszy rozwój sieci Intermarché i Bricomarché w Polsce po transformacji przeprowadzonej za kadencji swojego poprzednika.
11.09.23, 21:00
| biznes i technologie » informacje
Marka Stop.Cafe wchodzi na kolejny europejski rynek
Grupa ORLEN wprowadziła swoją markę gastronomiczną Stop.Cafe na węgierski rynek. To już szósty kraj, gdzie można znaleźć te punkty. Obecnie otwarto 11 punktów na najbardziej ruchliwych trasach, a do końca roku planowane jest kolejne sześć lokalizacji. 
11.09.23, 20:07
| biznes i technologie » informacje
Ponad 20 mln pasażerów. W wakacje PKP Intercity pobiło rekord
Nigdy wcześniej w historii PKP Intercity aż tylu pasażerów nie zdecydowało się na wakacyjne podróżowanie pociągami: od 1 czerwca do końca sierpnia br. z oferty przewoźnika skorzystało ponad 20 mln osób. Rekordowe wyniki to efekt, m.in. szeregu inwestycji w nowoczesny tabor oraz rozwoju kolejnych kanałów sprzedaży i atrakcyjnych cenowo biletów.
11.09.23, 10:00
| biznes i technologie » informacje
Nowa Rada Nadzorcza IAA Polska pod przewodnictwem Jacka Olechowskiego
Członkowie Rady Nadzorczej IAA Polska podczas pierwszego posiedzenia wyłonili ze swego składu nowego przewodniczącego. Jednogłośnie wybrany został Jacek Olechowski, Prezes Zarządu Mediacap. Pracami Sądu Dyscyplinarnego pokieruje Jerzy Straszewski, Prezes Zarządu PIKE. 
07.09.23, 21:11
| biznes i technologie » informacje
Wewnętrzna sieć kampusowa 5G na Politechnice Śląskiej. Będzie wspierać tworzeniu rozwiązań dla przemysłu 4.0
Ruszyła wewnętrzna sieć kampusowa 5G na Politechnice Śląskiej, która ma posłużyć tworzeniu i testowaniu najnowocześniejszych rozwiązań dla przemysłu 4.0.
28.08.23, 06:30
| biznes i technologie » informacje
Boomersi, Pokolenie X, Millenialsi i „Zetki” mówią jednym głosem: najlepsze produkty pochodzą z najbliższej okolicy
Lokalne produkty zyskują na popularności: chętnie kupujemy wędliny, warzywa, przetwory i nabiał pochodzące od producentów, których niejednokrotnie znamy osobiście.
27.08.23, 09:00
| internet » e-commerce | biznes i technologie » informacje
Oferteo ze wzrostem przychodów o 43 proc. w roku obrotowym 2022/2023
Platforma Oferteo, internetowy marketplace dla szerokiego spektrum usług działający w modelu na żądanie, w roku obrotowym 2022/2023 (kwiecień 2022 r. – marzec 2023 r.) wypracowała przychody netto na poziomie 42 mln zł. Oznacza to wzrost o 43 proc. w porównaniu z rokiem 2021/2022. 
19.08.23, 20:00
| biznes i technologie » informacje
Circle K Polska kontynuuje ekspansję na polskim rynku. Otwarcie 400. stacji paliw
Sieć Circle K rozwija się na polskim rynku. Miniony rok kalendarzowy spółka zamknęła z liczbą 393 stacji paliw, a z końcem lipca br. otworzyła swój 400. punkt w Woźnikach przy autostradzie A1. 
Subskrybuj RSS działu biznes i technologie: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 28.12.23

Do zdobycia jeden egzemplarz audiobooka.

do 26.12.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 25.12.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.