20.02.12, 18:06

Stacje muzyczno-młodzieżowe w styczniu 2012 r.: Eska TV w górę

Liderem stacji muzycznych jest VIVA Polska  - wynika z danych Nielsen Audience Measurement opracowanych przed Dom Sprzedaży Atmedia dla portalu medialnego mediafm.net za okres od 1 do 31 stycznia 2012 r.

Liderem stacji muzycznych jest VIVA Polska  - wynika z danych Nielsen Audience Measurement opracowanych przed Dom Sprzedaży Atmedia dla portalu medialnego mediafm.net za okres od 1 do 31 stycznia 2012 r.

Stacja VIVA Polska w styczniu 2012 r. zanotowała 0,49 proc. udziału w rynku i udział stacji w porównaniu z okresem sprzed roku spadł o 15,5 proc. Coraz lepiej radzi sobie Polo TV (0,26 proc.), a na trzecie miejsce spadła 4fun.tv (spadek o 10,8 proc.), Duzy wzrost odnotowała Eska TV (aż o 93 proc.). Wciąż za to spadają udziały MTV Polska (spadek aż o 32,4 proc.). Nowy kanał Kino Polska Muzyka osiągnał słaby wynik (0,025 proc.), ale jest to też efekt stosunkowo jeszcze słabej dystrybucji.

W targecie docelowym (13-29 lat) wygrywa także VIVA Polska (spadek o 40 proc.), a na drugim miejscu jest 4fun.tv (spadek o 9,7 proc.). Trzecie miejsce zajmuje Polo TV z bardzo wysokim wynikiem - 0,68 proc. udziału w rynku. Duży wzrost osiągnęła Eska TV (aż o 142,7 proc.). Bardzo słabe wyniki w tym targecie uzyskuje Kino Polska Muzyka (zaledwie 0,005 proc.. udziału w rynku) i Czwórka Polskie Radio (dokładnie taki sam wynik).

Udział stacji filmowych w rynku telewizyjnym w targecie 4+

  wszyscy 4+
styczeń 2011 2012
Stacja SHR % SHR % 
VIVA Polska 0,582 0,492
Polo TV   0,262
4fun.tv 0,288 0,257
Eska TV 0,100 0,193
MTV Polska 0,278 0,188
VH1 Europe   0,033
Kino Polska Muzyka   0,025
Czworka Polskie Radio   0,011
Rebel.tv 0,006 0,010


Udział stacji filmowych w rynku telewizyjnym w targecie 13-29 lat

  wszyscy 13-29
styczeń 2011 2012
Stacja SHR % SHR % 
VIVA Polska 1,913 1,147
4fun.tv 0,824 0,744
Polo TV   0,680
Eska TV 0,267 0,648
MTV Polska 1,070 0,542
VH1 Europe   0,069
Rebel.tv 0,014 0,025
Kino Polska Muzyka   0,005
Czworka Polskie Radio   0,005

Dane udostępnione dzięki uprzejmości Atmedia. Dom sprzedaży Atmedia Polska oferuje zakup przestrzeni reklamowej i wydarzeń specjalnych w kilkudziesięciu kanałach telewizyjnych oraz oferuje także sprzedaż powierzchni reklamowej oraz akcji specjalnych witryn oraz serwisów dziecięcych Egmont. W ofercie znajduje się także reklama video w serwisach internetowych.

Komentarze

Powiązane

07.04.25, 06:00
| TV / VOD » ludzie
Agnieszka Kopacz-Domańska wraca do TVP
Do zespołu TVP Info dołącza Agnieszka Kopacz-Domańska. Dziennikarka od 7 kwietnia br. będzie gospodynią programu „Za pięć dwunasta”.
04.04.25, 06:46
| TV / VOD » badania rynku
VideoTrack agencji Wavemaker: przeciętny klient polskiego segmentu SVOD opłaca 2,2 subskrypcji
Przeciętny klient polskiego segmentu SVOD opłaca aż 2,2 subskrypcji. Polacy najczęściej wybierają platformę Netflix. Co ciekawe,  lekko skurczyła się nisza torrentowa – mniej niż co dziesiąty widz internetowy ściąga dziś seriale i filmy z takich miejsc  - wynika z IX edycji badania VideoTrack agencji Wavemaker (GroupM). 
03.04.25, 20:22
| TV / VOD » informacje
27 kanałów w wiosennym „otwartym oknie" w Polsat Box
Polsat Box przygotował „otwarte okno” dla swoich abonentów w którym proponuje do 27 kanałów TV. 
03.04.25, 11:28
| TV / VOD » badania rynku
Dzień Dobry TVN pozostaje najchętniej oglądana śniadaniówką
Format "Dzień Dobry TVN" w marcu br. pod względem oglądalności, był najchętniej oglądaną śniadaniówką we wszystkich najważniejszych grupach. 
03.04.25, 10:14
| TV / VOD » informacje | reklama & PR » informacje
Bricomarché głównym partnerem formatu Zróbmy sobie dom
Bricomarché, sieć sklepów z artykułami do domu i ogrodu, została głównym partnerem nowego programu telewizyjnego stacji TVN – „Zróbmy sobie dom”.
02.04.25, 20:00
| TV / VOD » informacje
Reportaż Grzegorza Sajóra i debata w 20. rocznicę śmierci Jana Pawła II w TVP Info
W związku z rocznicą śmierci Jana Pawła II, TVP Info wyemituje w środę, 2 kwietnia br. o godz. 21:00 reportaż Grzegorza Sajóra pt. „Szukałem was, teraz przyszliście do mnie”. 
02.04.25, 14:42
| TV / VOD » informacje | prasa » informacje
Poranny Ring 7:50. Startuje publicystyczny format wideo live Super Expressu
2 kwietnia br. „Super Express” (Grupa ZPR Media) rozpocznie emisję nowego codziennego formatu wideo na kanale Super Ring na platformie You Tube. Gospodarzami godzinnego programu publicystycznego „Poranny Ring 7:50” będą Marek Balawajder, Karolina Pajączkowska i Wiktor Świetlik.
01.04.25, 14:00
| TV / VOD » seriale
I love this job. Nowy serial animowany od Animoon trafi do iTVN i MOMLI
„I love this Job” to nowy serial animowany na podstawie pomysłu Grzegorza Wacławka, w reżyserii Kasi Wilk i Ariny Sizovej, który został wyprodukowany został przez Animoon przy wsparciu Polskiego Instytutu Sztuki Filmowej, w koprodukcji z Letko, Piotrem Szczepanowiczem i EC1 Łódź - Miasto Kultury. Wkrótce trafi na platformy iTVN i MOMLI.
31.03.25, 20:46
| TV / VOD » informacje | internet » informacje
Korneliusz Rzeźwicki gospodarzem programu Pierwsza Druga w Trójce
28 marca br., kanał TVP3 rozpoczął emisję programu „Pierwsza Druga w Trójce” o meczach Betclic 1. i 2. Ligi.
31.03.25, 10:45
| TV / VOD » informacje
Mikołaj Roznerski gospodarzem polskiej edycji teleturnieju The Floor
Polska wersja teleturnieju “The Floor” zadebiutuje na antenie TVN. Gospodarzem formatu będzie aktor - Mikołaj Roznerski.