06.04.12, 20:59

PanMedia Western: Reguły gry nie są hitem TVN7

Pomimo dużej kampanii reklamowej, TVN7 zanotował słabą oglądalność pierwszej własnej serialowej produkcji.

Dom mediowy PanMedia Western w ramach swojego badania TV Flash przeanalizował pierwszego w historii TVN 7 własnego serialu. Pomimo przeprowadzonej na dużą skalę kampanii reklamowej i gwiazdorskiej obsady „Reguły gry” nie wyróżniają się oglądalnością. W czwartek 16 lutego br. w dniu premiery serialu podobną liczbę widzów w TVN7 miały inne propozycje stacji – „Sędzia Anna Maria Wesołowska”, „Przyjaciele” i  „Detektyw Monk”. Tego dnia największą oglądalność miało jednak filmowe pasmo zaczynające się o 20.30.

Według analizy PanMedia Western, głośno promowany premierowy serial nie sprawił, że w dniu startu przybyło więcej widzów TVN 7. W porównaniu do poprzednich czwartków zmiany są nie znaczące. Wprawdzie pasmo, w którym umieszczone są „Regułu gry”  20:00-20.30 faktycznie miało największą oglądalność ale też cały dzień w TVN 7 miał nieco lepsze wyniki niż poprzednie czwartki.

Pewne zainteresowanie pierwszym odcinkiem widać w spadkach oglądalności stacji bezpośrednio konkurujących z TVN7 jak Polsat2 i TV4. Start serialu o 20:00 to gorsze wyniki "Galileo" na TV4 oraz "Wydarzeń" i "Sportu" na Polsat 2. Jednak analizując poprzednie czwartki można zauważyć, że układ sił wśród tych stacji był podobny. Jedynie zauważalny jest spadek udziałów Polsatu2 z nieznacznym  wzrostem TV4 i TVN7.

Na tle dużych stacji nie widać znaczącej zmiany podziału sił w czwartkowe wieczory. W tym czasie są mocno zakorzenione, dobre pozycje jak "Prognoza pogody", "Barwy szczęścia", "CSI" oraz "Na wspólnej".

"Warto jednak poczekać z ze zbyt wczesnym wyciąganiem wniosków. TVN7 dopiero próbuje zbudować to pasmo i przyciągnąć uwagę widzów. Nie ma stałej widowni czekającej w TVN7 w czwartek o 20 na serial, poprzednio było tam pasmo filmowe. Można zauważyć jak dużą wagę do kontynuacji w danych pasmach przywiązuje TVN. Możliwe, że i Siódemce uda sie ten wyczyn poprzez "Reguły gry" – uważa Marek Racławski, Head of TV Department w PanMedia Western.

Serial „Reguły gry” powstaje w oparciu o amerykański format stacji CBS - „Rules of Engagement”.  To sitcom opisujący różnego typu relacje damsko-męskie widziane oczyma świeżo zaręczonej pary (Julia Kamińska i Maciej Zakościelny), wieloletniego małżeństwa (Katarzyna Kwiatkowska i Jan Jankowski), oraz wciąż szukającego swej drugiej połowy singla (Paweł Wilczak).

Producentem pierwszej serialowej produkcji własnej TVN 7 producentem jest Wojciech Bockenheim, a kierownikiem produkcji Rafał Orlik. Reżyseruje Bartosz Ignaciuk. Autorem zdjęć jest Tomasz Dobrowolski. Za scenografie odpowiada Dorota Ignaczak, za kostiumy Dorota Williams.

Komentarze

Powiązane

07.04.25, 09:18
| TV / VOD » informacje | prasa » informacje | internet » informacje
Power of Peers. Wspólny  program Forbesa i Business Insidera we współpracy z YPO Poland
Od 7 kwietnia br. w każdy poniedziałek o godz. 12:00 w serwisach Forbes i Business Insider Polska będzie udostępniany  program „Power of Peers", prowadzony przez Katarzynę Dębek, redaktorkę naczelną Forbes Polska i Mikołaja Kunicę, redaktora naczelnego Business Insider Polska. Uczestnikami spotkań z cyklu „Power of Peers” są członkowie YPO Poland.
07.04.25, 08:00
| TV / VOD » badania rynku
Serial Rolnicy. Podlasie wciąż hitem Fokus TV
Produkcja pt. „Rolnicy. Podlasie” jest niekwestionowanym liderem anteny Fokus TV. Stacja 30 marca r. wyemitowała 251. odcinek serialu, który zanotował najlepszy wynik oglądalności od początku 2025 r.
07.04.25, 06:00
| TV / VOD » ludzie
Agnieszka Kopacz-Domańska wraca do TVP
Do zespołu TVP Info dołącza Agnieszka Kopacz-Domańska. Dziennikarka od 7 kwietnia br. będzie gospodynią programu „Za pięć dwunasta”.
04.04.25, 06:46
| TV / VOD » badania rynku
VideoTrack agencji Wavemaker: przeciętny klient polskiego segmentu SVOD opłaca 2,2 subskrypcji
Przeciętny klient polskiego segmentu SVOD opłaca aż 2,2 subskrypcji. Polacy najczęściej wybierają platformę Netflix. Co ciekawe,  lekko skurczyła się nisza torrentowa – mniej niż co dziesiąty widz internetowy ściąga dziś seriale i filmy z takich miejsc  - wynika z IX edycji badania VideoTrack agencji Wavemaker (GroupM). 
03.04.25, 20:22
| TV / VOD » informacje
27 kanałów w wiosennym „otwartym oknie" w Polsat Box
Polsat Box przygotował „otwarte okno” dla swoich abonentów w którym proponuje do 27 kanałów TV. 
03.04.25, 11:28
| TV / VOD » badania rynku
Dzień Dobry TVN pozostaje najchętniej oglądana śniadaniówką
Format "Dzień Dobry TVN" w marcu br. pod względem oglądalności, był najchętniej oglądaną śniadaniówką we wszystkich najważniejszych grupach. 
03.04.25, 10:14
| TV / VOD » informacje | reklama & PR » informacje
Bricomarché głównym partnerem formatu Zróbmy sobie dom
Bricomarché, sieć sklepów z artykułami do domu i ogrodu, została głównym partnerem nowego programu telewizyjnego stacji TVN – „Zróbmy sobie dom”.
02.04.25, 20:00
| TV / VOD » informacje
Reportaż Grzegorza Sajóra i debata w 20. rocznicę śmierci Jana Pawła II w TVP Info
W związku z rocznicą śmierci Jana Pawła II, TVP Info wyemituje w środę, 2 kwietnia br. o godz. 21:00 reportaż Grzegorza Sajóra pt. „Szukałem was, teraz przyszliście do mnie”. 
02.04.25, 14:42
| TV / VOD » informacje | prasa » informacje
Poranny Ring 7:50. Startuje publicystyczny format wideo live Super Expressu
2 kwietnia br. „Super Express” (Grupa ZPR Media) rozpocznie emisję nowego codziennego formatu wideo na kanale Super Ring na platformie You Tube. Gospodarzami godzinnego programu publicystycznego „Poranny Ring 7:50” będą Marek Balawajder, Karolina Pajączkowska i Wiktor Świetlik.
01.04.25, 14:00
| TV / VOD » seriale
I love this job. Nowy serial animowany od Animoon trafi do iTVN i MOMLI
„I love this Job” to nowy serial animowany na podstawie pomysłu Grzegorza Wacławka, w reżyserii Kasi Wilk i Ariny Sizovej, który został wyprodukowany został przez Animoon przy wsparciu Polskiego Instytutu Sztuki Filmowej, w koprodukcji z Letko, Piotrem Szczepanowiczem i EC1 Łódź - Miasto Kultury. Wkrótce trafi na platformy iTVN i MOMLI.
Subskrybuj RSS działu TV / VOD: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 02.05.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 27.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.