06.04.12, 21:16

Nasza Klasa szuka młodych przedsiębiorców

Nk.pl to największy i najbardziej znany start-up w historii polskiego Internetu. Ponad pięć lat temu czterech studentów uruchomiło serwis, którym w ciągu dwóch lat zainteresowało się 3/4 polskich internautów. Nasza Klasa chce pomóc młodym i kreatywnym osobom.

Nk.pl to największy i najbardziej znany start-up w historii polskiego Internetu. Ponad pięć lat temu czterech studentów uruchomiło serwis, którym w ciągu dwóch lat zainteresowało się 3/4 polskich internautów. Nasza Klasa chce pomóc młodym i kreatywnym osobom.

Nasza Klasa sp. z o.o. przedstawiła propozycję dla osób prowadzących start-upy lub zamierzających tworzyć własne firmy związane z Internetem i nowymi technologiami. Ta propozycja to iNKubator - projekt, w którym młody przedsiębiorca może uzyskać know-how od cenionych ekspertów z branży oraz wsparcie technologiczne i finansowe od Naszej Klasy.

"Szukamy dobrych projektów – jak nikt inny na rynku wiemy, czego potrzeba początkującym przedsiębiorcom z branży internetowej. Młodym projektom zapewniamy stałą współpracę z mentorami oraz potencjalnymi inwestorami. Skoncentrujemy się na produktach i usługach, które odpowiadają na potrzeby Użytkowników Internetu lepiej niż dotychczasowa oferta rynku " - mówi Jakub Borkowski, New Venture Manager w Naszej Klasie i koordynator projektu iNKubator.

Podjęcie współpracy rozpoczyna się od zgłoszenia projektu na stronie inkubator.nk.pl, następnie projekt jest analizowany przez grono ekspertów. Po pozytywnej weryfikacji start-up otrzymuje merytoryczne wsparcie mentorów podczas miesięcznej preinkubacji, która przygotowuje młodych biznesmenów do prezentacji swojego pomysłu przed inwestorami. To spotkanie otwiera drogę do rocznej inkubacji, podczas której nowo założona spółka z o.o. otrzyma wsparcie merytoryczne, finansowe (do 230 000 zł), organizacyjne oraz technologiczne (przestrzeń biurowa, infrastruktura IT), a także marketingowe (możliwość wykorzystania kampanii reklamowej w ramach portalu nk.pl).

Wśród mentorów, którzy już potwierdzili swoje zaangażowanie w projekt znajdują się m.in.: Maciej Popowicz (pomysłodawca, jeden z założycieli i pierwszy prezes Naszej Klasy), Michał Sadowski (prezes zarządu Brand24 S.A.), Łukasz Szymula (Country Manager, TradeDoubler Sp. z o.o.), dr Dariusz Tworzydło (prezes zarządu Exacto Public Relations sp. z o.o., Uniwersytet Wrocławski, Uniwersytet Warszawski), Mariusz Wszołek (Uniwersytet Wrocławski, Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej), Rafał Brzoska (prezes, założyciel i współwłaściciel spółek z Grupy Integer.pl), Maciej Budzich (autor bloga o mediach, marketingu i internecie – blog.mediafun.pl), Jacek Jankowski (VP Games & Products w Hypnotized), Przemek Pluta (PayPal), Marcin Szałek (założyciel CityDeal.pl, obecnie Groupon.pl).

Komentarze

Powiązane

18.11.22, 08:00
| internet » informacje
Przegląd Sportowy Onet przygotował pięć formatów redakcyjnych na czas mundialu
Przegląd Sportowy Onet przygotował pięć formatów na czas piłkarskich mistrzostw świata w Katarze, które rozpoczynają się 20 listopada br. W Katarze będzie pracować troje korespondentów Przeglądu Sportowego Onet, a w Warszawie będzie przygotowywany codzienny program o rozgrywkach piłkarskich.
17.11.22, 11:58
| internet » informacje
Sport.pl w Katarze. Serwis promuje mundialową ofertę
Zespół Sport.pl (Agora) przygotował wielokanałowy plan relacjonowania nadchodzącego mundialu. Do Kataru poleci trzech korespondentów serwisu. 16 listopada br. ruszyła kampania „Sport.pl w Katarze” promująca działania serwisu w trakcie mundialu.
17.11.22, 11:00
| internet » informacje
Mariusz Pitura rusza z projektem med-tech The Linghos
„The Linghos” to projekt med-tech, który jest połączeniem gamingu, storytellingu, technologii i logopedii. Projekt rozwija Mariusz Pitura - były dyrektor kreatywny agencji J. Walther Thompson i Walk.
17.11.22, 06:00
| internet » informacje
Interia Sport podczas mundialu będzie współpracować z Eleven Sports
Interia Sport z okazji mundialu w Katarze rozpoczyna współpracę strategiczną z Eleven Sports. Wydarzenia wprost ze stadionów i bazy reprezentacji Polski będzie codziennie relacjonowało trzech dziennikarzy – Sebastian Staszewski, Michał Białoński i Wojciech Górski. W Katarze wspierać ich będzie Sławomir Peszko, specjalny wysłannik i ekspert Interii.
16.11.22, 16:45
| internet » informacje
Mundial 2022 w Wirtualnej Polsce
Wirtualna Polska przygotowała specjalne programy i ofertę redakcyjna na czas Mistrzostwa Świata w Piłce Nożnej. Wydarzenie będzie relacjonowane w serwisie WP SportoweFakty i w sportowej części o2.pl. Specjalny moduł pojawi się też na Stronie Głównej WP.
16.11.22, 14:03
| radio » informacje | telewizja / VOD » informacje | prasa » informacje | internet » informacje
Media z opóźnieniem informowały o ekspolzji we wsi Przewodów. Stacje informacyjne przerwały swoje ramówki
Mimo, że eksplozja we wsi Przewodów na Lubelszczyźnie miała miejsce15 listopada br.  o ok. 15.40, dopiero kilka godzin później media zaczęły informować o wydarzeniu. Część stacji nie przerwało jednak swoich ramówek, a prasa nie zdążyła zmienić swoich okładek.
15.11.22, 11:02
| prasa » informacje | internet » informacje
Piszemy o tym, co ma znaczenie. Wyborcza.pl rusza z kampanią
Ruszyła najnowsza kampania wizerunkowa Wyborcza.pl. Spoty reklamowe emitowane w sieci pokazują maja prezentować, jak serwis wspiera swoich czytelników i czytelniczki, wyjaśniając aktualne wydarzenia czy doradzając w ważnych dla nich kwestiach - w myśl hasła "Piszemy o tym, co ma znaczenie".
14.11.22, 12:26
| internet » informacje
Przegląd Sportowy Onet ze specjalnym mundialowym serwisem
Przegląd Sportowy Onet uruchomił serwis poświęcony piłkarskim mistrzostwom świata w Katarze, które rozpoczną się 20 listopada br. W ofercie nowego serwisu mundialowego znalazły się newsy i bieżące informacje, terminarz, statystyki oraz typer mundialowy.
10.11.22, 09:48
| radio » informacje | internet » informacje
Kobiecy Punkt Widzenia. Aga Kozak gospodynią nowego podcastu Gazeta.pl
Gazeta.pl rozwija swoją ofertę podcastową. 10 listopada br. swoją premierę będzie miał kolejny podcast portalu – „Kobiecy Punkt Widzenia” tworzony przez dziennikarki serwisu Kobieta.Gazeta.pl. W nowym cyklu Aga Kozak porozmawia ze swoimi gościniami na różne tematy widziane z kobiecej perspektywy.
08.11.22, 16:00
| internet » ludzie
Małgorzata Witkowska nową Dyrektor E-commerce Skipwish
Małgorzata Witkowska objęła stanowisko Dyrektor E-commerce w Grupie Skipwish. Witkowska będzie, m.in. odpowiedzialna za skalowanie sprzedaży oraz rozwój marketingowy i logistyczny trzech sklepów internetowych. Wśród nich jest Mamissima.pl, Hlonda6.pl oraz Cartersoshkosh.pl.
Subskrybuj RSS działu internet: rss
Oferty pracy

Kierownik Działu Promocji i Marketingu

Państwowy Zespół Ludowy Pieśni i Tańca „Mazowsze” im. T. Sygietyńskiego | Cała Polska

Przejdź do oferty
Konkursy
do 25.12.22

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 24.12.22

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 23.12.22

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

29.11.2022 r., online.