06.04.12, 21:16

Nasza Klasa szuka młodych przedsiębiorców

Nk.pl to największy i najbardziej znany start-up w historii polskiego Internetu. Ponad pięć lat temu czterech studentów uruchomiło serwis, którym w ciągu dwóch lat zainteresowało się 3/4 polskich internautów. Nasza Klasa chce pomóc młodym i kreatywnym osobom.

Nk.pl to największy i najbardziej znany start-up w historii polskiego Internetu. Ponad pięć lat temu czterech studentów uruchomiło serwis, którym w ciągu dwóch lat zainteresowało się 3/4 polskich internautów. Nasza Klasa chce pomóc młodym i kreatywnym osobom.

Nasza Klasa sp. z o.o. przedstawiła propozycję dla osób prowadzących start-upy lub zamierzających tworzyć własne firmy związane z Internetem i nowymi technologiami. Ta propozycja to iNKubator - projekt, w którym młody przedsiębiorca może uzyskać know-how od cenionych ekspertów z branży oraz wsparcie technologiczne i finansowe od Naszej Klasy.

"Szukamy dobrych projektów – jak nikt inny na rynku wiemy, czego potrzeba początkującym przedsiębiorcom z branży internetowej. Młodym projektom zapewniamy stałą współpracę z mentorami oraz potencjalnymi inwestorami. Skoncentrujemy się na produktach i usługach, które odpowiadają na potrzeby Użytkowników Internetu lepiej niż dotychczasowa oferta rynku " - mówi Jakub Borkowski, New Venture Manager w Naszej Klasie i koordynator projektu iNKubator.

Podjęcie współpracy rozpoczyna się od zgłoszenia projektu na stronie inkubator.nk.pl, następnie projekt jest analizowany przez grono ekspertów. Po pozytywnej weryfikacji start-up otrzymuje merytoryczne wsparcie mentorów podczas miesięcznej preinkubacji, która przygotowuje młodych biznesmenów do prezentacji swojego pomysłu przed inwestorami. To spotkanie otwiera drogę do rocznej inkubacji, podczas której nowo założona spółka z o.o. otrzyma wsparcie merytoryczne, finansowe (do 230 000 zł), organizacyjne oraz technologiczne (przestrzeń biurowa, infrastruktura IT), a także marketingowe (możliwość wykorzystania kampanii reklamowej w ramach portalu nk.pl).

Wśród mentorów, którzy już potwierdzili swoje zaangażowanie w projekt znajdują się m.in.: Maciej Popowicz (pomysłodawca, jeden z założycieli i pierwszy prezes Naszej Klasy), Michał Sadowski (prezes zarządu Brand24 S.A.), Łukasz Szymula (Country Manager, TradeDoubler Sp. z o.o.), dr Dariusz Tworzydło (prezes zarządu Exacto Public Relations sp. z o.o., Uniwersytet Wrocławski, Uniwersytet Warszawski), Mariusz Wszołek (Uniwersytet Wrocławski, Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej), Rafał Brzoska (prezes, założyciel i współwłaściciel spółek z Grupy Integer.pl), Maciej Budzich (autor bloga o mediach, marketingu i internecie – blog.mediafun.pl), Jacek Jankowski (VP Games & Products w Hypnotized), Przemek Pluta (PayPal), Marcin Szałek (założyciel CityDeal.pl, obecnie Groupon.pl).

Komentarze

Powiązane

27.03.25, 07:00
| internet » informacje
Przychody Grupy WP w 2024 r. przekroczyły 1,5 mld zł
Wirtualna Polska Holding S.A. w 2024 r. zanotowała przychody ze sprzedaży przekraczające 1 mld 568 mln zł. To oznacza wzrost o 9 proc. w porównaniu do 2023 r. Skorygowana EBITDA wzrosła o prawie 7 proc., osiągając ponad 468 mln zł.
24.03.25, 20:41
| TV / VOD » informacje | internet » informacje
Gadaj Zdrów i Królowe Matki. Grupa ZPR odświeżyła dwa formaty wideo
Dwa formaty wideo realizowane przez Grupę ZPR Media – „Gadaj Zdrów” serwisu Poradnikzdrowie.pl i „Królowe Matki” portalu MjakMama.pl ruszyły w nowych odsłonach.
18.03.25, 10:29
| internet » informacje
Pomponik.pl w kampanii kładzie nacisk na ekskluzywne materiały
Pod hasłem „Kręci się na salonach i za kulisami – Pomponik.pl nr 1 w plotkach” ruszyła kampania serwisu Pomponik.pl należącego do Interii.
17.03.25, 15:30
| prasa » informacje | internet » informacje
Stan Wyjątkowy będzie emitowany dwa razy w tygodniu
Od 18 marca br. podcast „Stan Wyjątkowy” będzie ukazywał się częściej, bo dwa razy w tygodniu. Nowe odcinki będą miały premiery we wtorki o godz. 19:00 i w soboty o godz. 20:00 na stronie głównej Onetu.
15.03.25, 20:00
| internet |
Trening Umysłu w Onecie. Nowa platforma dla fanów łamigłówek
Od 13 marca br. użytkownicy Onetu mogą korzystać z Treningu Umysłu – nowej platformy z grami logicznymi, dostępnymi na stronie głównej i w serwisie onet.pl/gry. To pierwsze tego typu rozwiązanie w Polsce, oferujące popularne na świecie wyzwania słowne i matematyczne, takie jak „Łamisłówko” i „Wyzwanie Lexi”.
14.03.25, 09:01
| prasa » informacje | internet » informacje
Murator.pl w nowej odsłonie nowy design i przejrzysta nawigacja
Portal Murator.pl, będący częścią Grupy ZPR Media, przeszedł metamorfozę wizualną, odświeżając swój layout zgodnie z kluczowymi cechami „Muratora” – polskiej marki budowlanej. Nowy design charakteryzuje się jasnym, przejrzystym i czytelnym układem, opartym na trzech dominujących barwach: bieli, żółci i czerni.
14.03.25, 07:15
| internet |
Zuzanna Falzmann debiutuje z FeelZenn platformą inspiracji i wiedzy
Zuzanna Falzmann wraca do mediów z autorskim projektem FeelZenn na YouTube – pierwszą w Polsce platformą łączącą rozwój osobisty, mindfulness oraz zdrowie psychiczne i fizyczne. Na jej kanale i podcaście będzie prowadzić rozmowy z osobistościami, ekspertami i terapeutami na temat odzyskiwania balansu i pełni życia.
13.03.25, 15:30
| TV / VOD » informacje | internet » informacje
Program Didaskalia z nowego studia z autorską scenografią
Minęły dwa lata od premiery pierwszego odcinka „Didaskaliów” (Wirtualna Polska). Program prowadzony przez Patrycjusza Wyżgę, zyskał nowe studio z autorską scenografią.
12.03.25, 12:25
| internet » informacje
Cześć Ciało w Onecie nowy podcast edukacyjny dla dorosłych
10 marca br. w Onet Audio, na Onecie oraz na popularnych platformach podcastowych zadebiutował nowy podcast prowadzony przez Olgę Kwiecińską, założycielkę Fundacji Cześć Ciało. „Cześć Ciało w Onecie – podcast dla dorosłych” to edukacyjny format skierowany, m.in. do rodziców.
05.03.25, 18:00
| internet » informacje
Grupa ZPR Media konsoliduje projekty e-commerce w jednym dziale
Od marca br. wszystkie projekty e-commerce realizowane przez Grupę ZPR Media są skonsolidowane w jednym dziale, którym kieruje Arkadiusz Mężyński, Dyrektor E-commerce.