Portal DlaStudenta.pl w ARBOmedia Polska

Portal DlaStudenta.pl dołączył do witryn rozrywkowych reprezentowanych przez sieć ARBOmedia Polska.
Portal DlaStudenta.pl dołączył do witryn rozrywkowych reprezentowanych przez sieć ARBOmedia Polska. Nowy wydawca DlaStudenta.pl – MindMedia sp. z o. o. – rozpoczął tym samym realizację swojej strategii wydawniczej.

Nawiązanie współpracy z ARBOmedia Polska oraz niedawne przekształcenia własnościowe w ramach wydawcy portalu to oznaki wdrażania nowej strategii. Firma MindMedia sp. z o.o. upatruje w opiniotwórczym charakterze portalu źródła jego przewagi konkurencyjnej. DlaStudenta.pl nie jest jedynie niezbędnikiem informacyjnym. W ramach serwisu funkcjonuje samodzielna redakcja publikująca autorskie, czasem kontrowersyjne artykuły i komentarze. Dzięki temu DlaStudenta.pl obecny jest w debacie publicznej, zaś głos jego dziennikarzy ma znaczenie.

Rosną statystyki serwisu - w listopadzie ub. r. odwiedziło go 236 568 użytkowników (real users), którzy wygenerowali 2 467 892 odsłon. Oznacza to, iż w ciągu sześciu miesięcy DlaStudenta.pl odnotował 51% wzrost liczby użytkowników (Megapanel PBI/Gemius, 05-11.2006).

Portal zapowiada dalszy wzrost oglądalności. Od niedawna prezentowane są na nim wiadomości na temat wszystkich głównych miast studenckich w Polsce. „Chcemy się skupić na największych ośrodkach akademickich. Wkrótce rozpoczniemy realizację szeregu niestandardowych działań marketingowych. Planujemy również modernizację serwisu i jeszcze lepsze dopasowanie jego treści do oczekiwań czytelników. Nie jesteśmy obojętni na społecznościowe trendy w Internecie” - mówi Marek Wargocki, Prezes Zarządu MindMedia.

W zakresie sprzedaży miejsc reklamowych DlaStudenta.pl także wykazuje się dużą elastycznością i innowacyjnym myśleniem. Serwis prócz standardowych form płaskich proponuje branding poszczególnych działów lub stworzenie oddzielnej sekcji sponsora. Oferta DlaStudenta.pl jest bardzo atrakcyjna zwłaszcza dla reklamodawców zainteresowanych dotarciem do osób młodych (w wieku 15-26 lat), niekoniecznie studentów, mieszkańców dużych miast, szukających rozrywki i kultury. Użytkowników portalu DlaStudenta.pl cechuje konsumpcyjny styl życia, tolerancyjna postawa i głód doświadczeń.

DlaStudenta.pl prezentuje przydatne informacje i wiadomości dotyczące polskich miast studenckich. Portal współpracuje z ponad 1000 organizacji, dzięki czemu udostępnia autorskie bazy danych klubów, pubów, instytucji i punktów usługowych z poszczególnych miejscowości. Poza tym każde z 18 wydań lokalnych serwisu zawiera bazę stancji i ogłoszeń o pracę. DlaStudenta.pl to także bieżące aktualności i zapowiedzi dotyczące wydarzeń kulturalnych, rozrywkowych, sportowych oraz bogaty dział publicystyczny.

Komentarze

Powiązane

05.04.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Komfort stawia na dynamiczną komunikację wizualną
Komfort rusza z działaniami promującymi szeroką ofertę usług. Treści marketingowe wzbogacone AI mają wyróżniać portfolio produktów oraz rozwiązań.
04.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
PayPo przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej
PayPo, firma działająca na rynku płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych, przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej na kolejny rok.
04.04.25, 20:00
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Rozpara Dyrektorą Marketingu Business Centre Club
Ewelina Rozpara objęła stanowisko Dyrektor Marketingu Business Centre Club. 
04.04.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Rośnij! ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów digital dla marki Substral
Agencja mediowa ONE House kontynuuje realizację strategii mediowej oraz zakup mediów digital w ramach kampanii „Rośnij!” marki Substral z portfolio  Evergreen Garden Care. poprzez precyzyjne dotarcie do pasjonatów ogrodnictwa.
04.04.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Instytut Publico pracuje dla Stowarzyszenia Moc Wsparcia
Instytut Publico rozpoczął współpracę ze Stowarzyszeniem Moc Wsparcia ze Śląska. 
04.04.25, 10:04
| reklama & PR » informacje
PKO Bank Polski w przetargu wybiera FCB Warsaw
PKO Bank Polski ma nową agencję wspierającą w obszarze marketingu. 
04.04.25, 08:11
| reklama & PR » informacje
NYX Professional Makeup promuje nową linię produktów The Face Glue
Marka NYX Professional Makeup (L'Oréal) wprowadza na rynek nową linię produktów "The Face Glue", zapewniającą długotrwały makijaż. Kampanię promującą nowości przygotowała i realizuje agencja Labcon relevant stories (Group One).
03.04.25, 17:42
| reklama & PR » informacje
Continental dołącza do grona klientów Walk PR
Na początku kwietnia br., do grona klientów Walk PR dołączył producent opon Continental.  
03.04.25, 13:55
| reklama & PR » informacje
Sven Hannawald ambasadorem marki BLITZbee
Sven Hannawald - skoczek narciarski, medalista olimpijski i triumfator Turnieju Czterech Skoczni, dołącza do BLITZbee - marki naturalnych napojów funkcjonalnych na bazie miodu i kofeiny w roli ambasadora. 
03.04.25, 12:30
| reklama & PR » informacje
Bank Pekao S.A. w przetargu wybiera UM
Agencja mediowa UM (IPG Mediabrands) wygrała przetarg na obsługę mediową Banku Pekao S.A.