Portal DlaStudenta.pl w ARBOmedia Polska

Portal DlaStudenta.pl dołączył do witryn rozrywkowych reprezentowanych przez sieć ARBOmedia Polska.
Portal DlaStudenta.pl dołączył do witryn rozrywkowych reprezentowanych przez sieć ARBOmedia Polska. Nowy wydawca DlaStudenta.pl – MindMedia sp. z o. o. – rozpoczął tym samym realizację swojej strategii wydawniczej.

Nawiązanie współpracy z ARBOmedia Polska oraz niedawne przekształcenia własnościowe w ramach wydawcy portalu to oznaki wdrażania nowej strategii. Firma MindMedia sp. z o.o. upatruje w opiniotwórczym charakterze portalu źródła jego przewagi konkurencyjnej. DlaStudenta.pl nie jest jedynie niezbędnikiem informacyjnym. W ramach serwisu funkcjonuje samodzielna redakcja publikująca autorskie, czasem kontrowersyjne artykuły i komentarze. Dzięki temu DlaStudenta.pl obecny jest w debacie publicznej, zaś głos jego dziennikarzy ma znaczenie.

Rosną statystyki serwisu - w listopadzie ub. r. odwiedziło go 236 568 użytkowników (real users), którzy wygenerowali 2 467 892 odsłon. Oznacza to, iż w ciągu sześciu miesięcy DlaStudenta.pl odnotował 51% wzrost liczby użytkowników (Megapanel PBI/Gemius, 05-11.2006).

Portal zapowiada dalszy wzrost oglądalności. Od niedawna prezentowane są na nim wiadomości na temat wszystkich głównych miast studenckich w Polsce. „Chcemy się skupić na największych ośrodkach akademickich. Wkrótce rozpoczniemy realizację szeregu niestandardowych działań marketingowych. Planujemy również modernizację serwisu i jeszcze lepsze dopasowanie jego treści do oczekiwań czytelników. Nie jesteśmy obojętni na społecznościowe trendy w Internecie” - mówi Marek Wargocki, Prezes Zarządu MindMedia.

W zakresie sprzedaży miejsc reklamowych DlaStudenta.pl także wykazuje się dużą elastycznością i innowacyjnym myśleniem. Serwis prócz standardowych form płaskich proponuje branding poszczególnych działów lub stworzenie oddzielnej sekcji sponsora. Oferta DlaStudenta.pl jest bardzo atrakcyjna zwłaszcza dla reklamodawców zainteresowanych dotarciem do osób młodych (w wieku 15-26 lat), niekoniecznie studentów, mieszkańców dużych miast, szukających rozrywki i kultury. Użytkowników portalu DlaStudenta.pl cechuje konsumpcyjny styl życia, tolerancyjna postawa i głód doświadczeń.

DlaStudenta.pl prezentuje przydatne informacje i wiadomości dotyczące polskich miast studenckich. Portal współpracuje z ponad 1000 organizacji, dzięki czemu udostępnia autorskie bazy danych klubów, pubów, instytucji i punktów usługowych z poszczególnych miejscowości. Poza tym każde z 18 wydań lokalnych serwisu zawiera bazę stancji i ogłoszeń o pracę. DlaStudenta.pl to także bieżące aktualności i zapowiedzi dotyczące wydarzeń kulturalnych, rozrywkowych, sportowych oraz bogaty dział publicystyczny.

Komentarze

Powiązane

24.05.24, 11:15
| reklama & PR » informacje
Dwa wielkoformatowe ekrany reklamowe Screen Network w łódzkiej Manufakturze
Screen Network ogłasza uruchomił dwa wielkoformatowe w łódzkiej Manufakturze, które należą do najwyższej kategorii ekranów Super Screen.
24.05.24, 09:45
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Puławska awansowała w Good One PR. Została dyrektor zarządzającą
Ewelina Puławska awansowała w strukturach Good One PR, obejmując nowo utworzone stanowisko managing director.
23.05.24, 21:00
| reklama & PR » informacje
Lavazza po raz dziesiąty na kortach Roland-Garros
Lavazza, włoska firma kawowa oraz oficjalny partner turnieju Roland-Garros od 2015 r., będzie dzielić się włoskim stylem smakowania kawy 10 raz z rzędu.
23.05.24, 17:51
| reklama & PR » ludzie
Sonia Stępień przechodzi z o2.pl do agencji oLIVE media
Sonia Stępień dołączyła do zespołu agencji oLIVE media i objęła stanowisko senior PR specjalistka. Tym samym zasiliła zespół public relations, którym kieruje team leaderka Katarzyna Kamińska.
23.05.24, 15:00
| reklama & PR » informacje
Robert Lewandowski ambasadorem G2A.COM
G2A.COM, największy na świecie marketplace z cyfrową rozrywką nawiązał długoterminową współpracę z Robertem Lewandowskim. W nawiązaniu współpracy pomiędzy stronami uczestniczyło RL Media.
23.05.24, 13:27
| reklama & PR » informacje
IKEA, L’Oreal i Biedronka pierwszymi reklamodawcami platformy SkyShowtime w Polsce
SkyShowtime jako pierwsza globalna platforma streamingowa w Polsce uruchomił pakiety reklamowe, a klienci Wavemaker (GroupM) jako pierwsi zareklamowali się na jego łamach.
23.05.24, 11:31
| reklama & PR » ludzie
Karolina Leguła-Leszczyńska awansuje w Mindshare Polska
Karolina Leguła-Leszczyńska awansowała w strukturach Mindshare Polska i objęła stanowisko Cluster Category Lead’a w obszarze planowania strategicznego na region CEE. Odpowiada za pracę dla jednej z największych na świecie firm FMCG.
23.05.24, 08:30
| reklama & PR » informacje
Ooo. Wiosenna kampania Orange dla Firm
Trwa wiosenna kampania Orange dla Firm, którą przygotowała agencja Havas Creative Network. Produkcja powstała w ramach nowej globalnej strategii „Orange tu jest”, otwierając nowy rozdział formatów komunikacyjnych Marki.
23.05.24, 06:30
| reklama & PR » informacje
KERRIS promuje bursztyn bałtycki wśród młodych odbiorców
Agencja KERRIS odpowiada za opracowanie strategii, koncepcji oraz realizację pierwszej kampanii skierowanej do młodego pokolenia, mającej na celu zbudowanie nowoczesnego wizerunku bursztynu wśród tej grupy wiekowej.
22.05.24, 16:30
| reklama & PR » informacje
Joanna Brodzik ambasadorką marki Fine Life. Aktorka będzie gospodynią specjalnego programu
Wystartowała kampania „Gotowanie na wyzwanie z Joanną Brodzik”, której celem jest zbudowanie rozpoznawalności produktów marki własnej Fine Life, w ofercie której dostępnych jest ok. 400 artykułów w przystępnej cenie. Ambasadorką projektu jest aktorka Joanna Brodzik.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 22.05.24

Ważna informacja dla biorących udział w konkursach na stronach portalmedialny.pl. 

do 20.05.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 16.05.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy