29.12.17, 12:00
ZnanyLekarz.pl startuje z kampanią reklamową
26 grudnia br. wystartowała nowa kampania serwisu ZnanyLekarz.pl, która zachęca Polaków do umawiania wizyt lekarskich przez Internet. Komunikacja prowadzona w największych ogólnopolskich stacjach telewizyjnych, serwisach VoD i Internecie potrwa przynajmniej do maja 2018 r.
Hasło przewodnie kampanii brzmi: Znajdź lekarza, wybierz termin i umów wizytę. Na potrzeby kampanii przygotowano trzy wersje spotu, a jego twórcy postanowili w zabawny sposób pokazać kontrast pomiędzy umawianiem się do lekarza przez telefon i za pośrednictwem ZnanyLekarz.pl. W roli głównej wystąpiła aktorka - Anna Górska.
Celem kampanii jest wzrost liczby wizyt umawianych poprzez portal. Reklama ma podkreślać także zalety umawiania się do lekarza przez Internet oraz promuje markę jako lidera kategorii.
Kampania potrwa do 31 maja 2018 r. i obejmie TV, VOD, Internet (YT, Adwords oraz Facebook Ads). Kreacją zajął się Cut The Mustard. Zakupem zajął się dom mediowy Blue 449, a produkcją zajęło się Dobro.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze