14.04.18, 11:00

Netia promuje Internet z TV w niezmiennej cenie

Kadr ze spotu reklamowego
Fot.: materiały prasowe

„Netia dla Ciebie” to nowa linia ofert promocyjnych Grupy Netia. Sztandarowa oferta, to pakiet: Internet z TV w cenie 49,90 zł miesięcznie, przez cały okres umowy. Nowa promocja wsparta jest szeroko zakrojoną „polityczną” kampanią w TV, VoD, radiu i internecie, m.in. poprzez współpracę z popularnymi youtuberami.

9 marca br. Netia wprowadziła nową ofertę, w której podstawowy pakiet Internet 100 Mb/s z TV na Start (podstawowy pakiet 57 kanałów) jest w niezmiennej cenie 49,90 zł miesięcznie przez cały okres umowy, a także po zakończeniu kontraktu. Dla klientów dodatkowo są dostępne dwa dodatkowe warianty usługi telewizyjnej: TV Elastyczna, która pozwala na swobodne kształtowanie ramówki spośród ponad 200 kanałów w 20 pakietach tematycznych oraz TV Super (pakiet 157 kanałów, w tym 87 w HD). Oba warianty w pakiecie z internetem 100 Mb/s przez okres sześciu miesięcy są w promocyjnej cenie 49,90 zł, a od siódmego miesiąca, odpowiednio 69,90 i 99,90 zł miesięcznie. Zakup któregoś z dwóch wyższych wariantów promocyjnych (TV Elastyczny lub TV Super) premiowany jest bezpłatną usługą mobilną z nielimitowanymi połączeniami głosowymi w kraju, nielimitowanymi SMS-ami i MMS-ami.

W przypadku usług świadczonych na sieciach zmodernizowanych do standardu światłowodowego, abonenci przez pierwsze trzy miesiące będą mogli korzystać z maksymalnej prędkości 900 Mb/s, płacąc jak za łącze do 100 Mb/s. Klienci zainteresowani dalszym korzystaniem z łączy, będą musieli uścić 40 zł dodatkowej dopłaty. Z kolei dla usług na jeszcze niezmodernizowanych łączach (ADSL, VDSL) Netia oferuje wydłużone okresy świadczenia usług za symboliczną złotówkę.

Szeroko zakrojoną kampanią komunikacyjną 360 stopni. Autorem koncepcji kreatywnej jest agencja Brasil. W kampanii Netia wykorzystuje spoty w TV, VoD i FB (30, 15 i 8 sek.), radio (spot 30 sek.), szereg działań digital performance marketing, a także podjęła współpracę z 14 popularnymi youtuberami (m.in. Abstrachuje TV, 5 sposobów na…, Nieprzygotowani, Ponki), którzy będą tworzyć własne materiały na YouTube. Wszystkie spoty i plansze sponsorskie, wykorzystywane w kampanii TV są tłumaczone na język migowy.

Za zakup mediów odpowiadają domy mediowe: Polsat Media (TV), MediaCom (radio), Value Media (digital) oraz Talentmedia, ABSTRA i Golden Oil (współpraca z influencerami). Spoty reklamowe zostały wyprodukowane przez Studio T-F-P.
Kampania potrwa od 9 marca do końca kwietnia br.

Komentarze

Powiązane

07.04.25, 11:00
| TV / VOD » badania rynku
Mecz  Atletico Madryt – FC Barcelona obejrzało ponad 1,5 mln widzów
Ponad 1,5 mln widzów łącznie na antenach TVP, poza domem i w Internecie zgromadził mecz rozegrany pomiędzy piłkarzami FC Barcelony a drużyną Atletico Madryt.
07.04.25, 09:18
| TV / VOD » informacje | prasa » informacje | internet » informacje
Power of Peers. Wspólny  program Forbesa i Business Insidera we współpracy z YPO Poland
Od 7 kwietnia br. w każdy poniedziałek o godz. 12:00 w serwisach Forbes i Business Insider Polska będzie udostępniany  program „Power of Peers", prowadzony przez Katarzynę Dębek, redaktorkę naczelną Forbes Polska i Mikołaja Kunicę, redaktora naczelnego Business Insider Polska. Uczestnikami spotkań z cyklu „Power of Peers” są członkowie YPO Poland.
07.04.25, 08:00
| TV / VOD » badania rynku
Serial Rolnicy. Podlasie wciąż hitem Fokus TV
Produkcja pt. „Rolnicy. Podlasie” jest niekwestionowanym liderem anteny Fokus TV. Stacja 30 marca r. wyemitowała 251. odcinek serialu, który zanotował najlepszy wynik oglądalności od początku 2025 r.
07.04.25, 06:00
| TV / VOD » ludzie
Agnieszka Kopacz-Domańska wraca do TVP
Do zespołu TVP Info dołącza Agnieszka Kopacz-Domańska. Dziennikarka od 7 kwietnia br. będzie gospodynią programu „Za pięć dwunasta”.
04.04.25, 06:46
| TV / VOD » badania rynku
VideoTrack agencji Wavemaker: przeciętny klient polskiego segmentu SVOD opłaca 2,2 subskrypcji
Przeciętny klient polskiego segmentu SVOD opłaca aż 2,2 subskrypcji. Polacy najczęściej wybierają platformę Netflix. Co ciekawe,  lekko skurczyła się nisza torrentowa – mniej niż co dziesiąty widz internetowy ściąga dziś seriale i filmy z takich miejsc  - wynika z IX edycji badania VideoTrack agencji Wavemaker (GroupM). 
03.04.25, 20:22
| TV / VOD » informacje
27 kanałów w wiosennym „otwartym oknie" w Polsat Box
Polsat Box przygotował „otwarte okno” dla swoich abonentów w którym proponuje do 27 kanałów TV. 
03.04.25, 11:28
| TV / VOD » badania rynku
Dzień Dobry TVN pozostaje najchętniej oglądana śniadaniówką
Format "Dzień Dobry TVN" w marcu br. pod względem oglądalności, był najchętniej oglądaną śniadaniówką we wszystkich najważniejszych grupach. 
03.04.25, 10:14
| TV / VOD » informacje | reklama & PR » informacje
Bricomarché głównym partnerem formatu Zróbmy sobie dom
Bricomarché, sieć sklepów z artykułami do domu i ogrodu, została głównym partnerem nowego programu telewizyjnego stacji TVN – „Zróbmy sobie dom”.
02.04.25, 20:00
| TV / VOD » informacje
Reportaż Grzegorza Sajóra i debata w 20. rocznicę śmierci Jana Pawła II w TVP Info
W związku z rocznicą śmierci Jana Pawła II, TVP Info wyemituje w środę, 2 kwietnia br. o godz. 21:00 reportaż Grzegorza Sajóra pt. „Szukałem was, teraz przyszliście do mnie”. 
02.04.25, 14:42
| TV / VOD » informacje | prasa » informacje
Poranny Ring 7:50. Startuje publicystyczny format wideo live Super Expressu
2 kwietnia br. „Super Express” (Grupa ZPR Media) rozpocznie emisję nowego codziennego formatu wideo na kanale Super Ring na platformie You Tube. Gospodarzami godzinnego programu publicystycznego „Poranny Ring 7:50” będą Marek Balawajder, Karolina Pajączkowska i Wiktor Świetlik.
Subskrybuj RSS działu TV / VOD: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 02.05.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 27.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.