04.02.19, 20:11

Tydzień w TV: Jedynka ponownie liderem, świetny wynik Teleexpressem

Fot.: Pixabay, licencja otwarta

Kanał TVP1 został liderem tygodnia, a „M jak miłość” i „Teleexpress” były najchętniej oglądanymi pozycjami w TV - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalmedialny.pl za okres 28 stycznia do 3 lutego 2019 r.

W grupie 4+ na pozycję lidera powróciła Jedynka (wzrost udziałów w porównaniu do poprzedniego tygodnia aż o 1,26 p.p.). Na drugie miejsce spadł Polsat (strata 0,77 p.p.), a trzecie obronił kanał TVP2 (strta 0,16a p.p.). Czwarte miejsce zajmuje TVN (strata 0,14 p.p.), a piąte TVN24 (wzrost o 0,18 p.p.). Słaby wynik zanotował kanał TVN7 (tylko 2,8 proc. udziału). Świetny wynik z kolei osiągnął kanał TVP ABC - aż 1,62 proc. udziału.

W grupie komercyjnej na pozycję lidera wysunął się kanał TVN (przy stracie 0,29 p.p.). Na drugie miejsce spadł Polsat (strata 0,98 p.p.), a trzecie miejsce zajmuje Dwójka (strata 0,02 p.p.). Czwarte miejsce zajęła Jedynka (wzrost udziałów aż o 1,89 p.p.). W tej grupie świetny wynik osiągnął kanał TVP ABC - aż 1,69 proc. udziału. Bardzo wysokie wyniki osiągnęły również takie kanały jak TVP Sport czy TVN Turbo.

Najpopularniejszym programem w grupie 4+ był tradycyjnie serial "M jak miłość (5,4 mln widzów). Drugie miejsce zajął "Teleexpress" (5,4 mln widzów), a trzecie transmisja Pucharu Świata w skokach narciarskich Oberstdorf (prawie 5,2 mln widzów). Tuż za podium znalazł się reality show "Sanatorium miłości" ze świetnym wynikiem na poziomie 3,9 mln widzów. Bardzo dobry wynik osiągnęła produkcja "Blondynka" (ponad 3,1 mln widzów).

W grupie komercyjnej niespodzianka - liderem był "Teleexpress" (aż 1,76 mln widzów). Na drugie miejsce zepchnięty został serial "M jak miłość" (1,7 mln widzów), a trzecie transmisja Pucharu Świata w skokach narciarskich w Oberstdorf. Niespodzianką jest również pozycja lidera wśród dzienników. Największą widownię pojedynczego wydania serwisu informacyjnego zdobyły "Wydarzenia" . 3 lutego program obejrzało 1,168 mln widzów, a "Fakty" - 1,146 mln widzów. "Wiadomości" nie znalazły się w TOP 20. Niespodzianką jest miejsce 20., które zajęła telenowela dokumentalna "Chłopaki do wzięcia" (Polsat), którą oglądało 782 tys. widzów.

Udziały stacji TV, target 4+ 

  21-01-2019 - 27-01-2019 28-01-2019 - 03-02-2019
stacja AMR SHR % AMR SHR %
TVP1 688 672 9,59% 775 368 10,85%
Polsat 739 439 10,30% 681 556 9,53%
TVP2 628 011 8,75% 614 384 8,59%
TVN 625 874 8,72% 613 642 8,58%
TVN24 320 782 4,47% 332 437 4,65%
TV4 257 334 3,59% 261 111 3,65%
TVP INFO  236 747 3,30% 251 811 3,52%
TV PULS  241 798 3,37% 248 887 3,48%
TVN7  214 293 2,99% 200 471 2,80%
TTV - Twoja Telewizja 156 040 2,17% 148 917 2,08%
Puls 2 148 642 2,07% 147 356 2,06%
TV6 129 468 1,80% 121 451 1,70%
TVP ABC 111 509 1,55% 116 012 1,62%
Polsat2 103 254 1,44% 110 041 1,54%
TVP Sport 60 376 0,84% 101 179 1,42%
TVP Seriale 92 794 1,29% 96 489 1,35%
Stopklatka 88 288 1,23% 71 563 1,00%
TVP3  73 708 1,03% 69 384 0,97%
Polsat News 66 521 0,93% 67 584 0,95%
Fokus TV 74 398 1,04% 65 978 0,92%

Udziały stacji TV, target 16-49

  21-01-2019 - 27-01-2019 28-01-2019 - 03-02-2019
stacja AMR SHR % AMR SHR %
TVN 289 484 11,15% 277 172 10,86%
Polsat 301 943 11,63% 271 801 10,65%
TVP2 194 966 7,51% 191 005 7,49%
TVP1 143 243 5,52% 188 978 7,41%
TV PULS  94 208 3,63% 94 560 3,71%
TV4 83 476 3,22% 89 897 3,52%
TVN7  85 143 3,28% 76 294 2,99%
TTV - Twoja Telewizja 84 763 3,27% 76 258 2,99%
TVN24 68 177 2,63% 62 527 2,45%
Puls 2 63 246 2,44% 60 421 2,37%
TVP ABC 39 965 1,54% 43 160 1,69%
TV6 46 362 1,79% 42 352 1,66%
TVP Seriale 38 087 1,47% 39 545 1,55%
TVP Sport 20 283 0,78% 35 297 1,38%
TVP INFO  33 163 1,28% 33 521 1,31%
TVN Turbo 26 464 1,02% 32 729 1,28%
Polsat2 28 720 1,11% 30 930 1,21%
Fokus TV 29 623 1,14% 27 495 1,08%
Polo TV 22 461 0,87% 24 867 0,97%
TVN Style 23 985 0,92% 23 851 0,93%

TOP 20 najchętniej oglądanych programów, target 4+ 

tytuł stacja data godzina emisji AMR SHR %
M JAK MIŁOŚĆ  TVP2 2019-01-28 20:55 - 21:41 5 463 286 35,78%
TELEEXPRESS   TVP1 2019-02-03 17:18 - 17:29 5 424 393 35,38%
PUCHAR ŚWIATA W SKOKACH NARCIARSKICH OBERSTDORF TVP1 2019-02-03 16:00 - 18:16 5 176 095 34,18%
SANATORIUM MIŁOŚCI /REALITY SHOW POL./  TVP1 2019-02-03 21:15 - 22:00 3 890 997 24,79%
NA DOBRE I NA ZŁE /SER.OBYCZ.POL./  TVP2 2019-01-30 20:55 - 21:44 3 778 970 24,86%
PUCHAR ŚWIATA W SKOKACH NARCIARSKICH /STUDIO SPORT/   TVP1 2019-02-03 16:18 - 16:40 3 575 580 24,92%
BARWY SZCZĘŚCIA /SER.POL./  TVP2 2019-01-28 20:10 - 20:35 3 380 752 21,08%
FAKTY   TVN 2019-01-28 18:59 - 19:26 3 314 613 22,32%
OJCIEC MATEUSZ /SER.KRYM.OBYCZ.POL./  TVP1 2019-01-31 20:35 - 21:19 3 305 615 21,55%
BLONDYNKA /SER.OBYCZ.POL./  TVP1 2019-02-03 20:19 - 21:04 3 149 281 18,41%
SPRAWA DLA REPORTERA /PROG.PUBLICYS./   TVP1 2019-01-31 21:32 - 22:19 3 027 560 22,64%
WIADOMOŚCI   TVP1 2019-02-03 19:30 - 20:01 2 819 644 17,01%
WYDARZENIA   Polsat 2019-02-03 18:50 - 19:16 2 790 514 17,31%
KULISY SERIALU M JAK MIŁOŚĆ    TVP2 2019-01-28 21:49 - 21:53 2 765 363 20,52%
SPORT /SERWIS SPORT./   TVP1 2019-02-03 20:11 - 20:14 2 734 706 15,97%
FAMILIADA /TELETURNIEJ/  TVP2 2019-02-03 14:00 - 14:25 2 671 864 21,02%
KOŁO FORTUNY /TELETURNIEJ/  TVP2 2019-02-03 14:35 - 15:04 2 549 752 19,83%
SPORT /SERWIS SPORT./   Polsat 2019-02-03 19:20 - 19:23 2 538 539 15,80%
UWAGA ! /MAG.SENS.POL./   TVN 2019-01-30 19:51 - 20:10 2 495 954 16,02%
JAKA TO MELODIA ? /TELETURNIEJ/  TVP1 2019-02-03 18:39 - 19:21 2 434 537 15,17%

TOP 20 najchętniej oglądanych programów, target 16-49

tytuł stacja data godzina emisji AMR SHR %
TELEEXPRESS   TVP1 2019-02-03 17:18 - 17:29 1 761 197 31,56%
M JAK MIŁOŚĆ  TVP2 2019-01-28 20:55 - 21:41 1 723 731 31,76%
PUCHAR ŚWIATA W SKOKACH NARCIARSKICH OBERSTDORF TVP1 2019-02-03 16:00 - 18:16 1 658 002 29,83%
WYDARZENIA   Polsat 2019-02-03 18:50 - 19:16 1 167 923 19,81%
FAKTY   TVN 2019-01-28 18:59 - 19:26 1 145 579 23,00%
UWAGA ! /MAG.SENS.POL./   TVN 2019-01-30 19:51 - 20:10 1 075 399 20,13%
PUCHAR ŚWIATA W SKOKACH NARCIARSKICH /STUDIO SPORT/   TVP1 2019-02-03 18:21 - 18:26 1 060 870 18,29%
NA DOBRE I NA ZŁE /SER.OBYCZ.POL./  TVP2 2019-01-30 20:55 - 21:44 1 053 316 19,16%
SANATORIUM MIŁOŚCI /REALITY SHOW POL./  TVP1 2019-02-03 21:15 - 22:00 1 044 120 16,79%
DORADCA SMAKU /MAG.KUL.POL./   TVN 2019-01-28 20:09 - 20:14 968 867 17,52%
KULISY SERIALU M JAK MIŁOŚĆ    TVP2 2019-01-29 21:50 - 21:54 961 314 18,09%
NA WSPÓLNEJ /SER.OBYCZ.POL./  TVN 2019-01-30 20:16 - 20:52 937 365 16,89%
BARWY SZCZĘŚCIA /SER.POL./  TVP2 2019-01-29 20:10 - 20:35 897 311 16,05%
KUCHENNE REWOLUCJE /REALITY SHOW POL./  TVN 2019-01-31 21:34 - 22:32 896 298 19,04%
SPORT /SERWIS SPORT./   TVN 2019-01-30 19:35 - 19:39 869 088 16,38%
TU SIĘ GOTUJE! /MAG.KULIN.POL/   TVN 2019-02-03 20:00 - 20:04 863 026 13,85%
SPORT /SERWIS SPORT./   Polsat 2019-02-03 19:20 - 19:23 854 632 14,89%
MILIONERZY/TELETURNIEJ/  TVN 2019-01-31 20:57 - 21:31 841 568 15,67%
THE VOICE KIDS BITWY /PROG.ROZR./  TVP2 2019-02-02 20:05 - 21:27 784 899 14,53%
CHLOPAKI DO WZIECIA /MAG.POL./  Polsat 2019-02-02 18:21 - 18:43 782 429 17,24%

Dane: NAM

Komentarze

Powiązane

07.04.25, 09:18
| TV / VOD » informacje | prasa » informacje | internet » informacje
Power of Peers. Wspólny  program Forbesa i Business Insidera we współpracy z YPO Poland
Od 7 kwietnia br. w każdy poniedziałek o godz. 12:00 w serwisach Forbes i Business Insider Polska będzie udostępniany  program „Power of Peers", prowadzony przez Katarzynę Dębek, redaktorkę naczelną Forbes Polska i Mikołaja Kunicę, redaktora naczelnego Business Insider Polska. Uczestnikami spotkań z cyklu „Power of Peers” są członkowie YPO Poland.
07.04.25, 08:00
| TV / VOD » badania rynku
Serial Rolnicy. Podlasie wciąż hitem Fokus TV
Produkcja pt. „Rolnicy. Podlasie” jest niekwestionowanym liderem anteny Fokus TV. Stacja 30 marca r. wyemitowała 251. odcinek serialu, który zanotował najlepszy wynik oglądalności od początku 2025 r.
07.04.25, 06:00
| TV / VOD » ludzie
Agnieszka Kopacz-Domańska wraca do TVP
Do zespołu TVP Info dołącza Agnieszka Kopacz-Domańska. Dziennikarka od 7 kwietnia br. będzie gospodynią programu „Za pięć dwunasta”.
04.04.25, 06:46
| TV / VOD » badania rynku
VideoTrack agencji Wavemaker: przeciętny klient polskiego segmentu SVOD opłaca 2,2 subskrypcji
Przeciętny klient polskiego segmentu SVOD opłaca aż 2,2 subskrypcji. Polacy najczęściej wybierają platformę Netflix. Co ciekawe,  lekko skurczyła się nisza torrentowa – mniej niż co dziesiąty widz internetowy ściąga dziś seriale i filmy z takich miejsc  - wynika z IX edycji badania VideoTrack agencji Wavemaker (GroupM). 
03.04.25, 20:22
| TV / VOD » informacje
27 kanałów w wiosennym „otwartym oknie" w Polsat Box
Polsat Box przygotował „otwarte okno” dla swoich abonentów w którym proponuje do 27 kanałów TV. 
03.04.25, 11:28
| TV / VOD » badania rynku
Dzień Dobry TVN pozostaje najchętniej oglądana śniadaniówką
Format "Dzień Dobry TVN" w marcu br. pod względem oglądalności, był najchętniej oglądaną śniadaniówką we wszystkich najważniejszych grupach. 
03.04.25, 10:14
| TV / VOD » informacje | reklama & PR » informacje
Bricomarché głównym partnerem formatu Zróbmy sobie dom
Bricomarché, sieć sklepów z artykułami do domu i ogrodu, została głównym partnerem nowego programu telewizyjnego stacji TVN – „Zróbmy sobie dom”.
02.04.25, 20:00
| TV / VOD » informacje
Reportaż Grzegorza Sajóra i debata w 20. rocznicę śmierci Jana Pawła II w TVP Info
W związku z rocznicą śmierci Jana Pawła II, TVP Info wyemituje w środę, 2 kwietnia br. o godz. 21:00 reportaż Grzegorza Sajóra pt. „Szukałem was, teraz przyszliście do mnie”. 
02.04.25, 14:42
| TV / VOD » informacje | prasa » informacje
Poranny Ring 7:50. Startuje publicystyczny format wideo live Super Expressu
2 kwietnia br. „Super Express” (Grupa ZPR Media) rozpocznie emisję nowego codziennego formatu wideo na kanale Super Ring na platformie You Tube. Gospodarzami godzinnego programu publicystycznego „Poranny Ring 7:50” będą Marek Balawajder, Karolina Pajączkowska i Wiktor Świetlik.
01.04.25, 14:00
| TV / VOD » seriale
I love this job. Nowy serial animowany od Animoon trafi do iTVN i MOMLI
„I love this Job” to nowy serial animowany na podstawie pomysłu Grzegorza Wacławka, w reżyserii Kasi Wilk i Ariny Sizovej, który został wyprodukowany został przez Animoon przy wsparciu Polskiego Instytutu Sztuki Filmowej, w koprodukcji z Letko, Piotrem Szczepanowiczem i EC1 Łódź - Miasto Kultury. Wkrótce trafi na platformy iTVN i MOMLI.
Subskrybuj RSS działu TV / VOD: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 02.05.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 27.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.