15.11.22, 06:00
Renata Stefanowska dyrektorką marketingu i komunikacji w BCC
Renata Stefanowska 1 października br. objęła funkcję dyrektor Biura Marketingu i Komunikacji Business Centre Club. Nowa dyrektor, w ramach zmian organizacyjnych w BCC, odpowiedzialna będzie, m.in. za wdrożenie nowej strategii komunikacji marketingowej.
Renata Stefanowska posiada ponad dwudziestoletnie doświadczenie w marketingu, komunikacji i zarządzaniu marką. Składa się na nie, m.in. 15 lat pracy w międzynarodowej firmie audytorsko-doradczej Mazars, gdzie była odpowiedzialna za strategię marki, komunikację, rozpowszechnianie wiedzy i zarządzanie reputacją w Polsce. Przed dołączeniem do Mazars była odpowiedzialna za marketing w Calyon – polskim oddziale banku korporacyjnego i inwestycyjnego grupy Credit Agricole (obecnie Credit Agricole Bank Polska). W Business Centre Club Stefanowska będzie odpowiedzialna za wzmocnienie marki oraz współpracę z Członkami Klubu, współpracując w tym celu z Zarządem BCC.
BCC rozpoczyna zmiany organizacyjne, które mają lepiej przystosować organizację do działania w obecnych realiach. Business Centre Club ma koncentrować się na nowych wyzwaniach i na otwarciu się na młodych przedsiębiorców.
Nowa dyrektor zastąpiła na stanowisku Marzenę Denkiewicz, która po 25 latach pracy w BCC podejmuje nowe wyzwania zawodowe.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze